دنیای وب

شبکه های اجتماعی و موسیقی: MySpace آن را در یک جامعه مجازی قرار می دهد

علاقه مندان به موسیقی امروز با “جامعه ای” بسیار بزرگتر از آنچه هرکسی قبل از استفاده شخصی گسترده از اینترنت آرزو می کرد ، تعامل دارد. این شبکه های اجتماعی در حال تغییر در نحوه فروش و فروش موسیقی توسط مردم هستند و این کار را در مقیاس جهانی انجام می دهند.

نحوه کار:

یک هوادار آهنگی را می شنود و ده ها آهنگ دیگر را به صورت آنلاین “می گوید”. هر کدام به نوبه خود اطلاعات (و بعضاً کل پرونده آهنگ) را برای ده ها نفر دیگر و غیره ارسال می کنند. اگر قلاب آهنگ به اندازه کافی گیرا و جهانی باشد ، هنرمند می تواند در عرض چند ثانیه به هزاران طرفدار برسد. سریع ، آسان ، رایگان و جهانی است.

آیا این ارتباط ویروسی برای آن هنرمند (یا ترانه سرا ، ناشر ، کارگردان ، نماینده ، توزیع کننده یا شرکت ضبط) درآمد دارد؟ نه اما آیا تبلیغات پر جنب و جوش توانایی فروش تک آهنگ ها ، آلبوم ها ، بلیط های کنسرت و کالاها را فراهم می کند؟ اصلاً

معنی جدید بازاریابی:

این یک تغییر کوانتومی در بازاریابی است. این امکان را برای دور زدن توزیع مبتنی بر آجر و ملات فراهم می کند ، در حالی که اشکال تقریباً قانونی “تبلیغ” رادیویی را که بسیاری در صنعت آشکارا از آن به عنوان پائولا یا اخاذی ایستگاه تجاری یاد می کنند ، به شدت محدود می کند.

همه اینها به لطف تنوع روزافزون انواع ارتباطات آنلاین ، از جمله سایت های موسیقی ، پورتال های وب ، وبلاگ ها (وبلاگ ها) ، انجمن های موسیقی و موارد دیگر ، امکان پذیر است. سایت جدیدی به نام MySpace.com همه این عناصر را در یک مکان قرار داده است. MySpace به دلیل دیدگاهشان ، به مقصدی اطلاعاتی برای گروه ها ، طرفداران ، فیلمسازان ، نویسندگان ، هنرمندان ، متخصصان صنعت ضبط و موارد دیگر تبدیل شده است.

MySpace Nation: “کجا زندگی می کنید؟” این سوالی بود که با صدای بلند مطرح شد. الان نوشتمش از پاسخ این س toال استفاده شد تا به سادگی مشخص شود که شما از کدام قسمت از شهر هستید ، با پیشنهادی همراه با وضعیت اقتصادی-اجتماعی خود ، و اشاره ای به اینکه مرکز خرید ممکن است پاتوق معمول شما باشد اکنون نه تنها نشان دهنده شهر بلکه کشور ، منطقه یا کشور شما است.

“صحنه” مجازی شما ممکن است شامل افرادی در هر نقطه از جهان باشد. جامعه مجازی من از لس آنجلس شروع می شود و تا مسکو ، بیگ خرس ، آمستردام ، سانفرانسیسکو ، لندن ، نیویورک ، میامی و بسیاری از مکان های دیگر گسترش می یابد که من هنوز هجی کردن آنها را درست یاد نگرفته ام. در واقع ، به لطف شبکه های اجتماعی مانند MySpace ، می توان با صحنه های بسیاری تعامل برقرار کرد. افرادی که عاشق آهنگ های گوت هستند با آهنگ های جذاب آلبوم ریمیکس من کمی همپوشانی دارند ، اما برای آنها مهم نیست که چه موسیقی برای تبلیغات رادیویی و تلویزیونی ایجاد می کنم (در واقع می توانند به آن بی احترامی کنند). اما هر شبکه اجتماعی از اخبار جدید موسیقی در سبک های مورد علاقه خود استقبال می کند.

مای اسپیس: آینده اکنون است

MySpace.com با 2 میلیون عضو (و در حال افزایش تعداد) ، یک فرصت سرگرمی چند سطح را در اختیار شما قرار می دهد که شامل وبلاگ ها ، پیام رسانی فوری ، تبلیغات طبقه بندی شده ، رأی گیری همکار ، گروه های علاقه ویژه ، تالارهای گفتمان کاربر و محتوای تولید شده توسط کاربر است. آیا محبوب است؟ شرط می بندید: آنها آماری نشان می دهند که سایت هر روز 35 میلیون بازدید با میانگین یک ساعت آنلاین در هر بازدید دریافت می کند. تاکنون ، همه خدمات MySpace رایگان بوده و سایت کاملاً توسط تبلیغاتی پشتیبانی می شود که مشتاق رسیدن دقیقاً به صوتی های جوان با تجربه در اینترنت و شبکه های اجتماعی MySpace.com هستند.

MySpace توسط کریس دوولف و تام اندرسون ایجاد شده است و قبلاً در سطحی مورد توجه قرار گرفت که بسیاری از بینندگان صنعت را متعجب کرد. در حالی که گل سرسبد MySpace به شبکه های اجتماعی ناب منتهی می شود ، بخش سایت موسوم به MySpace Music راهی انقلابی برای دسترسی به مخاطبان وب ادغام شده دو میلیون کاربر شبکه است و این امکان را دارد که به سرعت فراتر از این تعداد قابل توجه موجود گسترش یابد. MySpace Music به عنوان راهی برای راه اندازی هنرمندان ضبط کننده بدون امضا و ظهور ، ابزاری مهیب است.

در درون ذهن سازندگان فضای مایکروسافت:

اندرسون گفت: “MySpace Music همان چیزی است که MP3.com باید وجود داشته باشد ، اما هرگز نبوده است.” “تعداد کمی از افراد به یک وب سایت مراجعه می کنند و به دنبال گروههایی می گردند که قبلاً هرگز آنها را نشنیده باشند. موسیقی MySpace به مردم امکان می دهد موسیقی را به همان روشی که شخصاً در مورد موسیقی یاد می گیرند ، پیدا کنند: از طریق دوستان خود. میلیون ها دوست به سایت شبکه اجتماعی MySpace می آیند ، از طریق این روند – دهان به دهان و توصیه های دوستانه – گروه ها در مورد طرفداران و طرفداران جدید موسیقی جدید یاد می گیرند. ”

DeWolfe ادامه می دهد ، “هیجان انگیزترین استفاده از MySpace Music شیوه تغییر پویایی یک گروه به طرفداران است. گروه می توانند فقط با ارسال ایمیل و گفتن” سلام “به MySpace بروند و طرفداران بالقوه خود را در سراسر کشور پیدا کنند.” گروه ها در حال فعالیت هستند. در مورد توسعه پیروان و یافتن تیم های خیابانی به صورت آنلاین. ”

ارائه بارگیری ، صفحات وب روبان و امکان تماس مستقیم با هنرمندان بخشی از جذابیت MySpace Music است. هر بازدید کننده از سایت همچنین می تواند از طریق توصیفات و رتبه بندی کاربران در آن شرکت کند. هنرمندان همچنین به انواع ارتباطات تجاری موسیقی دسترسی دارند.

جزئیات از DeWolfe:

G-Man: تاریخچه MySpace چیست؟

کریس دی ولف: ما MySpace عمومی را در سپتامبر 2003 راه اندازی کردیم. چشم انداز ما ایجاد پورتالی بود که کاربران ما بتوانند در مورد علایق مشترک بسیج و ارتباط برقرار کنند – خواه این علاقه ها موسیقی ، تلویزیون ، دوستیابی ، زندگی شبانه ، سیاست ، مذهب یا هر چیز دیگری باشد.

G-Man: موسیقی چگونه با MySpace متناسب است؟

کریس دی ولف: تقریباً از روزی که موسیقی را راه اندازی کردیم ، موسیقی به یکی از نگرانی های اصلی کاربران MySpace تبدیل شده است. ما فکر می کنیم بیشتر مردم براساس توصیه های دوستانشان موسیقی جدید را می شنوند و می چشند. تأثیر شبکه در سایت ما (دوستان به دوستان می گویند) ، باعث می شود روندهای جدید و موسیقی خیلی سریع پخش شود. در همان زمان ، گروه ها به عنوان مکانیزمی برای تبلیغ خود ، یافتن طرفداران جدید ، نمایش کتاب و حتی معاملات امن برچسب ها ، به MySpace می روند.

G-Man: منابع درآمد MySpace چیست؟

Chris DeWolf: MySpace در حال حاضر توسط تبلیغات آنلاین و حمایت مالی پشتیبانی می شود. بعداً ممکن است خدمات ممتاز را اضافه کنیم ، اما هر سرویسی که در حال حاضر به صورت رایگان ارائه دهیم ، به همین ترتیب باقی خواهد ماند. ما به اندازه کافی خوش شانس بوده ایم که می توانیم تبلیغات برتر مانند Sony Music ، Interscope ، Warner Music ، Dreamworks ، Napster و موارد دیگر را ایمن کنیم. تبلیغ با این نوع تبلیغ کنندگان کار می کند زیرا بیشتر کاربران ما اینفلوئنسرهای سنی 18 تا 34 سال هستند که عاشق موسیقی هستند و اغلب در آخر هفته مقدماتی خود به سینما می روند.

G-Man: مزایای هنرمندانی که از MySpace استفاده می کنند چیست؟

Chris DeWolf: هنرمندان می توانند سی دی های خود را در وب سایت ما بفروشند. در حال حاضر استفاده اولیه از تیم ها برای بسیج هواداران جدیدی بوده است که معمولاً آنها را ملاقات نمی کردند. یک تیم از آیووا می تواند به سرعت در نیویورک یا لس آنجلس افراد زیر را توسعه دهد. علاوه بر این ، گروه ها از سایت برای رزرو تور و پر کردن مکان استفاده می کنند. شبکه اجتماعی MySpace یک شبکه بین المللی است. از آنجا که MySpace شبکه ای از طریق اینترنت است ، باعث می شود مرزهای جغرافیایی از اهمیت کمتری برخوردار شوند.

G-Man: آیا می توانید MySpace را با وب سایت های دیگر مقایسه کنید؟

کریس دی ولف: بیشتر سایت ها به ندرت بر شبکه های تجاری ، تبلیغات طبقه بندی شده یا دوست یابی تمرکز دارند. MySpace پورتالی است که از زیرساخت های شبکه های اجتماعی استفاده می کند. MySpace شامل بازی ها ، وبلاگ ها ، موسیقی ، طبقه بندی ها ، انجمن ها ، نامه های الکترونیکی ، پیام های فوری و رتبه بندی کاربران است. مدل ما منجر به ایجاد سایتی فوق العاده پایدار شد که در آن کاربر متوسط ​​بیش از یک ساعت در هر جلسه در سایت می گذرد. همچنین در هر سه ماه گذشته تعداد بازدیدهای صفحه بیشتری نسبت به بزرگترین رقبای خود ارائه داده ایم.

MySpace فقط عملکردهای مربوط به رفتار گروه فعلی را گسترش می دهد. اکثر این سایت های دیگر ، اگر نه همه ، این لوکس بودن را ندارند یا ندارند – آنها برای توسعه شغل به رفتار خود اعتماد می کردند. به عبارت دیگر ، ما به امید اینکه مردم بیایند ، آن را نمی سازیم. افراد از قبل در سایت هستند تا اطلاعات مربوط به باندها را به اشتراک بگذارند. تیم ها از قبل طرفداران و کمک های محلی را جذب می کنند. کاربران از قبل خواهان بارگیری موسیقی هستند. آنها واقعاً به موسیقی امتیاز و نمره می دهند. آنها در واقع در مهمانی های ما حاضر می شوند تا موسیقی هایی را که در MySpace یاد گرفته اند ، بشنوند. MySpace Music کار می کند زیرا 2 میلیون نفر در حال حاضر کاری را انجام می دهند که اکنون برای آنها راحت تریم.

G-Man: کدام حوزه های بازاریابی با MySpace درگیر هستند (یا قصد دارند درگیر شوند)؟

Chris DeWolfe: دو نفر از بزرگترین شرکای بازاریابی ما Warped Tour و Rock The Vote هستند. تور Warped مخصوصاً برای ما بسیار مناسب است. ما Uproar Stage را حمایت مالی می کنیم و گروههایی از MySpace در مکانهای Warped Tour بازی خواهند کرد. این مشارکت پیشنهادی چشمگیر برای MySpace Music و تیم های شرکت کننده MySpace Music ارائه می دهد.

Rock the Vote همچنین یک شریک عالی است زیرا با این مأموریت ما سازگار است که به کاربران اجازه می دهیم در اطراف منافع مشترک خود را پر کنند. کاربران MySpace می توانند مستقیماً از صفحه اصلی ما برای رای گیری ثبت نام کنند. ما همچنین در بسیاری از نمایش های موسیقی آنها شرکت خواهیم کرد.

MySpace On-the-رشد:

مشارکت های استراتژیک به سرعت با حضور گروه ها در سایت در حال توسعه هستند. شبکه موسیقی لس آنجلس (www.lamn.com) پایگاه عضویت و قدرت بازاریابی خود را در یک توافق نامه همکاری با MySpace قرار می دهد.

با اتصال شنوندگان ، فراتر رفتن از مرزها و متحد کردن نوازندگان با طرفداران و متخصصان صنعت ، ملت MySpace یک پدیده است. از آنجا که گذرنامه رایگان است ، بهتر است هر کس در بازاریابی موسیقی بازدید کند. این وقتی است که http://www.myspace.com. آنجا میبینمت.

# # #

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا