دنیای وب

شبکه Xag Metals گرانبها MLM – چرا رشد انفجاری؟

شبکه Xag ، گلوله برفی نقره ای ، شبکه Numis ، رزرو سکه نقره و موارد دیگر. طی یک سال گذشته ، به دلیل آشفتگی فزاینده اقتصاد جهانی ، توده های مردم کشف کردند که پول واقعی چیست و چه چیزی نیست. با این کشف ، بسیاری از آمریکایی ها و مردم سراسر دنیا سعی در یافتن راه هایی برای کسب هر چه سریعتر میله های نقره و طلا با کمترین قیمت سریع و حتی به صورت رایگان دارند. مشکل این بیداری های گاه به گاه این است که همیشه عقاب هایی وجود دارد که به دنبال سوء استفاده از افراد بی سواد در هر موضوعی هستند.

همه ما دیدیم که چگونه “پول نقد طلا” در شبکه هایی ظاهر می شود که از یک آمریکایی متوسط ​​سوءاستفاده می کنند. “ما را برای طلای خود بفروشید” ، و فکر می کنم مردم در واقع طلا خود را در یک پاکت قرار داده و ارسال آن به یک شرکت ارزیابی بسیار دیوانه هستند. به خصوص وقتی که به راحتی دانستن یک طلای قیراط و چه مقدار گرم از آن آسان باشد. هر کس می تواند از “ماشین حساب طلای Google” استفاده کند و آنها به شما خواهند گفت که چه طلا یا نقره ای ارزش دارد. من این نکته را بیان می کنم تا یک چیز را بگویم. برنامه های گرانبهای وابسته به فلز و برنامه های بازاریابی شبکه ای ممکن است همین کار را انجام دهند یا نباشند. بنابراین هنگام تماشای آن مراقب باشید.

بعد از نگاه کردن به برنامه های وابسته به نقره و MLM که در آنجا غالب هستند ، برای من جالب است که از چهار اصلی که من به آنها نگاه کردم ، به نظر می رسد که همه آنها در یک کلاس خاص خود هستند. به عنوان مثال ، شبکه Numis شرکتی است که به سکه های “Numismatic” یا “نادر” می پردازد. این سکه های شمش ارسال شده به سرویس گریدس است که به جعبه بسته منتقل می شوند و رتبه بندی می شوند. این فرایند ، سکه شمش نقره معمولی 20 دلاری را به یک ارز “جمع آوری” تبدیل می کند که برای خرید تا 100 دلار باید برای پرداخت آن پرداخت کنید. بسیاری از محققان پولی در این زمینه با این مفهوم موافق نیستند زیرا سکه پول طبق تعریف باید نادر ، نادر ، قدیمی و دشوار در یافتن در شرایط مناسب باشد. برنامه ای مانند شبکه Numis را با یک برنامه وابسته مانند Silver Snowball مقایسه کنید. Snowball Silver یک MLM نیست بلکه یک برنامه بازاریابی وابسته است. در این برنامه ما با سکه ها بلکه با میله های نقره استاندارد از عقاب های نقره آمریکایی سر و کار نداریم. این برنامه وابسته قابل درک است. برای هر دو سکه فروخته شده ، یک سکه نقره رایگان کسب می کنید. برخلاف Numis ، این شرکتی است که به Bullion می پردازد و شما نمی توانید آن را از تلاش های نزولی برنده شوید. این دو شرکت هستند که در زمینه نقره فعالیت می کنند ، اما نمی توان آنها را در همان گروه طبقه بندی کرد.

حق رای دادن در مقابل حق رای دادن. برنامه پیوستن به آلیاژ نقره

به نظر می رسد که شبکه Xag شکافی را که شبکه Numis از آن برخوردار است پر می کند ، به این معنی که با Xag Network ، محصول یک سکه جمع آوری Numismatic نیست بلکه یک سکه شمش نقره ای است ، با Maple Leaf کانادا به عنوان محصول پرچمدار خود. شبکه Xag همچنین این خالی را پر می کند که Snowball Silver نمی تواند آن را پر کند ، هرچند که Snowball Silver با نقره ای شمشیربازی انجام می دهد و نه برچسب ها ، این برنامه یک برنامه وابسته است و به شما اجازه نمی دهد در حالی که برای ساختن یک تیم یا سازمان همکاری می کنید ، از تلاش دیگران کسب کنید. این همان چیزی است که من به عنوان دلیل اصلی موفقیت و رشد انفجاری Xag از آنجایی که او فقط چند ماه پیش با یک معرفی رایگان به صحنه رفت ، می بینم. Xag هر آنچه را که در یک مکان جستجو می کنند به افراد می دهد.

قیمت قیمت: 40 دلار

شارژ خودکار ماهانه: 40 دلار

محصول: برگ افرا کانادایی “شمش نقره”

جبران خسارت: ماتریس اجباری 5×8. بسیاری از جمله خودم فکر می کنم ماتریس بهترین برنامه شرکتی است که تاکنون اختراع شده است.

در حال حاضر مردم در جستجوی یک “برنامه آلیاژ نقره” مقرون به صرفه هستند زیرا قیمت میله های نقره در 5 سال گذشته به سرعت افزایش یافته است. با انتشار رسانه ها برای رسوایی شمشیر نقره جدید که شامل JP Morgan و Chase است ، و گروورهایی مانند رابرت کیوساکی و پیش بینی هواشناسی جرالد سلنتی به دنبال افزایش گسترده قیمت نقره در آینده نزدیک هستند ، به نظر می رسد این تجارت شانس خوبی برای ماندگاری و تدریجی رشد دارد ، زیرا هرچه بیشتر و بیشتر بیدار می شوید. از افراد گرفته تا بحران ارزی به ظاهر اجتناب ناپذیر در سراسر جهان. به نظر می رسد که سیاست های دولت فدرال چاپ ، چاپ ، چاپ ، تورم ، تورم و تورم است و این تنها می تواند به یک چیز واقعی منجر شود: دلار ضعیف با افزایش قیمت نقره و طلا با افزایش ارزش پول ما با از دست دادن ارز خرید قدرت.

به نظر من اگر به دنبال نرم افزار Affiliate Silver هستید ، Silver Snowball بهترین تاکنون است ، اما اگر به دنبال شرکت MLM هستید که در Xag Network اقدام به خرید شمش نقره ای کرده ، مقرون به صرفه ترین ، کالای زیبا و دارای جبران خسارت بزرگی است. در تجربه شخصی من ، هیچ کس نمی تواند با دادن شرکتی مانند Xag Network فرصتی صدمه ببیند ، و هنگامی که دارایی هایی را که به صورت خودکار به شما می آیند ، همیشه دائمی می شود. احساس شخصی من در مورد برنامه های نقره ای این است که بیشتر آنها پول شما را می گیرند ، اما معدودی هستند که اگر می دانید چگونه با آن کار کنید می توانید نقره رایگان را در انبار خود قرار دهید.

هر کاری انجام دهید ، باید سعی کنید هر چه سریعتر شمش نقره ای دریافت کنید. Xag فقط یک راه عالی برای رسیدن به این هدف است. در همین حال ، فیلم های You-Tube مانند “Bubble Dollar” و “Melt-Up” را تماشا کنید و به پیتر شیف و ران پاول جهان در سراسر دنیا گوش دهید ، تنها کسانی که شجاعت شنا کردن در بالادست را دارند ، در مقابل قرص ها می روند و به آن می دهند. مستقیماً به ما

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا