بازرگانیبرترین های کسب و کار

شرایط و مدارک مورد نیاز برای بردن حیوانات خانگی به آلمان

اگر قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارید و می‌خواهید حیوان خانگی‌تان را به مقصد برسانید بد نیست تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید تا علاوه بر اینکه از شرایط و مدارک مورد نیاز به منظور بردن حیوان خانگی به آلمان آگاه می شوید بلکه با شرکت حمل حیوانات خانگی در ایران آشنا شوید که می‌تواند بدون نگرانی و دغدغه حیوان خانگی‌تان را به کشور آلمان انتقال بدهد.

به صورت کلی قوانین برای انتقال حیوانات خانگی نظیر بردن سگ به آلمان و حیوانات خانگی شامل میکروچیپ، انتقال به واسطه همراه مسافر و کارگو، آزمایش تیتر هاری، واکسیناسیون کامل، درمان ضد انگلی، فرمها- مجوزها و جداول درخواستی آلمان  و از همه مهمتر گواهی سلامت حیوانات خانگی می باشد.

شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که اگر افرادی اقدامات لازم را به منظور انتقال حیوان به کشور مقصد انجام ندهند چه مشکلی پیش می آید؟ در قدم اول معمولاً حیوان به کشور مبدا برگردانده میشود یا از قرنطینه فرودگاه برای حیوان استفاده میشود.

ایران | سینا

انواع روشهای ارسال حیوانات خانگی به آلمان

برای بردن حیوانات خانگی به آلمان، روش های مختلفی وجود دارد اما بهتر است که قبل از هر اقدامی تحقیق های لازم در خصوص هر کدام از این روش ها انجام شود تا مشکلی به وجود نیاید:

اتوبوس: حمل  به واسطه اتوبوس های مسافربری برای انتقال و بردن سگ به آلمان و گربه وجود نداشته است. اگر فردی بخواهد یک پرنده را به همراه خود ببرد میتواند هماهنگی لازم را با راننده اتوبوس انجام بدهد و قفس پرنده را به صندوق اتوبوس تحویل داده و البته به هرگونه مشکل تنفسی احتمالی که برای حیوان به وجود بیاید بر عهده صاحب آن خواهد بود و مسئولیتی در خصوص آن برای صاحب اتوبوس وجود ندارد.

ایران | سینا

هواپیما: به منظور بردن سگ به آلمان با هواپیما باید حتماً در زمان خرید بلیط آژانس هواپیمایی برای تهیه سرویس حمل موجود زنده اقدام نمایید. هر فرد می تواند تنها دو قلاده سگ را برای آلمان به همراه خود داشته باشد و سگ در درون قفس های مخصوص در زمان تحویل چمدان ها به کارکنان فرودگاه داده می شود و بعد از اینکه به مقصد رسیدید قفس به همراه چمدان ها به شما داده می شود.

باربری: اگر به منظور انتقال حیوان به مقصد مورد نظر از روش باربری استفاده کرده باشید باید چند روز قبل از پرواز حیواناتان را به یکی از دفتر های باربری هواپیما تحویل بدهید تا به منظور ارسال به مقصد بارنامه گردد. به منظور تحویل گرفتن سگ خود در روش باربری باید به گمرک فرودگاه مقصد مراجعه نمایید.

در صورتی که شما از هر کدام از روش های مختلف برای بردن سگ به آلمان یا حیوانات خانگی دیگر اقدام کرده باشید نیاز است که حتماً نسبت به مدارک مورد نیاز و شرایط انتقال حیوانات خانگی به آلمان اقدام نموده باشید.

گواهی سلامت

گواهی سلامت سگ جزء یکی از مدارک ضروری برای خروج حیوان از کشور و ورود به مقصد می باشد و به بیانی ساده تاییدیه سلامت حیوان بعد از انجام معاینه به واسطه دامپزشک بوده است. هزینه گواهی سلامت سگ متغیر است و برای گواهی سلامت اقدامات لازم نظیر صدور شناسنامه، تزریق واکسن، آزمایش تیتر هاری، کاشت میکروچیپ ضروری است.

گواهی سلامت حیوانات برای سفر خارجی الزامی بوده و کاشت میکروچیپ نیز به منظور تشخیص هویت حیوان ضروری محسوب می شود. معمولاً به منظور دریافت گواهی سلامت سگ برای سفرهای خارجی که جزء اتحادیه اروپا نباشند در دو مرحله ۲۴ ساعته و ۷ روزه انجام خواهد شد اما اگر مقصد یکی از کشورهای اتحادیه اروپا محسوب شود نیاز به یک بازه زمانی ۲ ماه خواهد بود.

ایران | سینا

شرکت حمل حیوانات

فرقی نمی کند که شما چه مقصدی را برای مهاجرت انتخاب کرده اید، در هر صورت شرکت حمل حیوانات خانگی ایران پت تراول به شما کمک می‌کند تا انتقال حیوان خانگی‌تان را به مقصد انجام بدهید و در این حوزه خدمات متنوعی از اخذ همه مدارک مورد نیاز تا انتقال بدون مسافر یا کارگو و اخذ برگه تیتر هاری و… را ارائه می کند.

ایران پت تراول به عنوان اولین شرکت اختصاصی و رسمی در ایران است که می تواند در حوزه انتقال حیوانات خانگی به مقاصد مختلف در کنار شما عزیزان باشد. خوشبختانه با بهره‌مندی از مشاوران حقوقی و دامپزشکان مجرب در کنار روابط گسترده ای که با شرکت‌های بین‌المللی حمل و انتقال حیوانات خانگی داشته است توانسته تجربه های موفقی را در کارنامه کاری خود به ثبت برساند و رضایت مسافرین عزیز را به دست بیاورد.

برای اینکه بدون نگرانی انتقال حیوانات خانگی را از ایران به نقاط دیگر در دنیا انجام بدهید کافیست تمام مراحل اخذ مدارک و پروسه انتقال را به شرکت حمل حیوانات خانگی ایران پت تراول بسپارید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا