دنیای وب

شروع یک تجارت آنلاین؟ در اینجا هفت نکته اساسی وجود دارد که شما را در مسیر موفقیت قرار می دهد

این ممکن است برای مبتدیان چشمگیر ترسناک باشد – هنگامی که تجربه کم و یا هیچ تجربه ای برای شروع یک تجارت آنلاین دارید ، تجارت جدید را اداره کنید.

ایده بسیار جذاب است. تصور کنید که از خانه کار می کنید ، در ساعت هایی که برای شما مناسب باشد بدون ساعتی کارت ، یا رئیس که گردن شما را تنفس می کند؟ جذابیت صدا؟

شروع یک تجارت جدید می تواند بسیار سودآور باشد – ویرجین ، اپل و حتی فورد موتور به عنوان سرمایه گذاری های تجاری شروع کرده اند که شما در خانه اداره می کنید. اما چرا بسیاری از شرکت ها حتی با وجود مزایای عصر مدرن اینترنت و تمام آنچه را که ارائه می دهد ، شکست می خورند؟ بیشتر آنها به دلیل این که آنها نتوانستند از این استانداردها پیروی کنند که باید هنگام شروع یک تجارت آنلاین بدانید.

1. نظم و انضباط

بسیاری از مردم از جادوی جایگزین اینترنت منحرف می شوند. می توانید با کنار گذاشتن وقت و مکانی که خود را وقف کار خود می کنید از این مخمصه جلوگیری کنید. این حساب شبکه اجتماعی را حذف کنید ، اتاقهای گپ مورد علاقه خود را مسدود کنید و این ایمیل ها را تا بعد ترک کنید – این شما را ثروتمند نمی کند! روی کسب و کار جدید خود متمرکز شوید و قبل از آنکه بدانید ، پاداش هایی را می گیرید که شما را به دلایل مناسب به کامپیوتر خود متصل می کند!

2- برنامه كاري

شروع یک تجارت آنلاین ممکن است سفر آسان به ثروت به نظر برسد ، اما در واقعیت ، مانند هر نوع مشاغل ، برنامه ریزی پیش رو برای طول عمر مهم است. تهیه و تحقیق بسیار مهم است. بدانید از کجا شروع کنید ، از کجا بروید و می خواهید پرواز شما را به کجا برساند. بدون جهت شما مقصد نهایی خود را پیدا نمی کنید!

3. بازار هدف

بازار هدف خود را به خوبی بشناسید. مکانی پیدا کنید و آن را پر کنید. باز هم تحقیقات اینجا مهم است. آیا بازار پر از تجارت شبیه به بازار شما است؟ آیا می توانید یک زاویه جدید یا یک روش منحصر به فرد برای انجام کارها پیدا کنید؟ اگر نه ، دوباره فکر کنید. زمان صرف تحقیق در این مرحله ، پاداش های طولانی مدت کسب می کند. محصولی را پیدا و یا ایجاد نکنید و سپس به جستجوی یک بازار بپردازید ، این احتمالاً یکی از بزرگترین اشتباهات برای مبتدیان در اینترنت است. در عوض ، فرمول کار را انتخاب کنید ، ابتدا در بازار با خریداران ثروتمند و گرسنه جستجو کنید و محصولی را پیدا کنید که آنها را جلوی آنها قرار دهد!

4- رقابت

این یک موضوع مکرر است – تحقیق. دشمنت را بشناس! اینترنت پر از رقابت است. رقبای خود را پیدا کنید؛ آنها چه کارهایی را انجام می دهند و نه خوب؟ از اشتباهات آنها بیاموزید. برخی از شرکت های اینترنتی به مشتریان این امکان را می دهند که نظرات خود را در سایت های خود بگذارند. دریابید که چه چیزی باعث فروش می شود. چگونه می توانید پیشنهاد خود را بهبود بخشید؟ ممکن است بهترین قیمت لزوما امکان پذیر نباشد ، اما آیا می توانید “قیمت اضافی” را ارائه دهید که دیگران قادر به ارائه آن نباشند؟ به همه چیزهایی که می توانید در مورد چگونگی ایجاد تجارت بهتر از سایر افراد بیاموزید!

5- ما مشتری خود را گرامی می داریم

این امر در هر زمینه ای از تجارت بسیار حیاتی است ، اما وقتی یک تجارت آنلاین شروع می کنید ، باید بهترین باشید. این رقابت تنها با یک کلیک فاصله دارد. از مشتری خود مراقبت کنید؛ معاملات پرداخت آسان و ساده را ارائه دهید ، به سرعت به ایمیلهای آنها که بعد از فروش علاقه مند و در دسترس هستند پاسخ دهید – مشتری برگشتی سودآورترین تا به امروز است. اما از همه مهمتر ایجاد روابط. مشتری که شما را به عنوان دوست فکر می کند ، از جدا شدن از پول های سخت خود شادتر خواهد بود!

6. امور مالی

بسیاری از افراد مشتاق هستند که بدون داشتن یک برنامه تجاری ، تجارت اینترنتی را شروع کنند ، چه رسد به تصور اینکه چگونه بتوانند آن را تأمین کنند! قبل از شروع در مسیرهای خود متوقف نشوید! خوب ، بسیاری از شرکتهای اینترنتی می توانند با حداقل سرمایه شروع کنند و آنها را با نرخ بسیار ارزان اداره کنند – اما اگر به طور ناگهانی برای حفظ شتاب نیاز به پول نقد داشته باشید چه اتفاقی می افتد؟ در تنظیم وقت برای صرفه جویی در هزینه های پشتیبان خود وقت تلف نکنید – در هر صورت!

بالاخره و از همه مهمتر …

7. صبور باشید

بسیاری از مردم بر این باورند که شروع به کار در اینترنت ثروت فوری را به ارمغان می آورد ، و او هنگامی که چنین چیزی نباشد ، سریع قلب خود را از دست می دهد. این نکات را دنبال کنید ، در وسط جاده پایدار و محکم باشید. اگر وقت و تلاش خود را صرف می کنید ، شروع به کار آنلاین خود می تواند سرآغاز یک زندگی کاملاً جدید باشد. زندگی شما واقعاً سزاوار آن هستید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا