دنیای وب

شروع یک کار تمیز کردن فرش – بازاریابی و تبلیغات

شروع کار شستشوی فرش ممکن است برای بسیاری از افراد ساده به نظر برسد ، اما مانند هر شغل کارآفرینی ، بازاریابی و تبلیغات می تواند موفقیت آمیز یا غیر منتظره باشد. در اینجا چند نکته مفید برای بازاریابی و تبلیغات در زمینه تجارت جدید قالیشویی شما آورده شده است.

بازاریابی و تبلیغات یکی از مهمترین قسمتهای یک تجارت موفق قالیشویی است. شروع کار با تبلیغات و بازاریابی را می توان با برخی از آماده سازی های قدیمی مانند ورق طبقه بندی شده انجام داد. Classifieds Sheet یک مجله مشهور و کوچک است که بسیاری از آنها از فروشگاه های بزرگ مواد غذایی به فروشگاه های مادر و کوچک دسترسی پیدا می کنند. هزینه قرار دادن یک تبلیغ ساده در اینجا ممکن است در حدود 7 تا 14 دلار در هفته باشد و شروع خوبی برای جلب توجه همه افرادی است که با بودجه محدود به دنبال محصولات و خدمات هستند.

کتاب زرد البته یکی از دوستان قدیمی بسیاری از کارآفرینان خارج از کشور است. هزینه معمولاً بیشتر از هزینه تبلیغات طبقه بندی شده است ، اما این رسانه وجود داشته و هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد ، گرچه امروزه زیاد نیست ، اما هنوز هم روش خوبی برای یافتن سریع آن است. داشتن یک تبلیغ بزرگ همانطور که بعداً در این مقاله مشاهده خواهید کرد ، آنطور که اکثر مردم می خواهند موثر نخواهد بود ، اما ذکر نام شما در کتاب زرد به سادگی در لیست مکان های بازاریابی شما ضروری است.

این روزنامه برای دهه ها محل شما بوده است. با این حال ، امروزه کسانی که قبلاً برای فضای راهنمای تلویزیون می جنگیدند ، به دلیل فناوری و قدرت کابل ، دیگر این مورد را مانند گذشته جذاب نمی دانند. امروز بهتر است در صفحات نظرات ، صفحات ورزشی و حتی در بخش جامعه روزنامه خود باشید. اگرچه همه این رسانه ها پشتیبان خوبی هستند ، اما هیچ چیز به اندازه آنچه در آینده می آید مقرون به صرفه و قدرتمند نبوده است.

اینترنت ، وقتی نوبت به بازاریابی و تبلیغات شغل تمیزکاری فرش می رسد ، این رسانه بیشتر مورد بی توجهی قرار گرفته است. برخی که به اینترنت نگاه می کنند فکر می کنند این یک زمین گران قیمت و گیج کننده برای مفقودان است ، اما اینطور نیست. این رسانه بازاریابی و تبلیغات قدرتمندترین و مقرون به صرفه ترین رسانه از هر رسانه ای است که تاکنون اختراع شده است. نیازی به هزینه هزاران نفر در وب سایت های جدی و کاملاً به هم پیوسته قالیشویی نیست و این را می توان با یک وبلاگ ساده با هزینه کمتر از 10 دلار در ماه انجام داد. یادگیری نحوه استفاده از این رسانه صرفاً با یک سرمایه گذاری کوچک و کسر مالیات برای یک آموزش ساده در بازاریابی اینترنتی همراه است. كتاب زرد ، روزنامه ها و طبقه بندی ها جای خود را به Dex Online ، Craiglist و یك وبلاگ ساده با بازاریابی تهاجمی می دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا