دنیای وب

شرکت بین المللی Ardyss – بررسی تجارت ArdyssLife

چه کسی ساختار کامل بدن را نمی خواهد؟ بدن خوب و شکم مسطح همان چیزی است که همه می خواهند. شرکت آدیس بین المللی برای دستیابی به این ظاهر کامل و ارائه زیبایی به بدن ، راهکاری ارائه داده است. Ardyss با ارائه فرصت شغلی به مشتریان ، اوراق بهادار شما را ضعیف تر می کند. بنابراین اگر یک بازیگر با آدیس هستید یا قصد دارید یکی شوید ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت و پتانسیل درآمد و چالش های آن بیشتر بخوانید.

پیش زمینه بین المللی آردیس

بین المللی آدیس در سال 1989 توسط خانواده دیاز د لئون در مکزیک آغاز شد. در سال 2007 ، این شرکت حالت فروش را به بازاریابی شبکه تغییر داد و دفتر مرکزی خود را به لاس وگاس ، نوادا منتقل کرد.

ArdyssLife چه می فروشد؟

– تجدید ساختار – جادوی بدنه اردیس ، محصول اصلی یک لباس بازسازی ویژه ساخته شده توسط یک جراح ارتوپدی است که در هنگام استفاده مداوم به تغییر شکل بدن به صورت دائمی کمک می کند. این مانند قالب است که شکل بدن را تغییر می دهد تا ظاهر بهتری پیدا کند. فکر کنید یک کرست مدرسه قدیمی مانند کسانی که روزانه می پوشیدند.

– آب میوه Le’Vive – این نوشیدنی محبوب آنتی اکسیدانی است که از پنج میوه ساخته شده است. فواید غذایی زیادی دارد. مانند اکثر محصولات ، نمی تواند تأثیر خود را ادعا کند.

آدیس کار می کند

– هزینه های ورود – از بین سه گزینه – هزینه های عضویت ، 0 هزینه autoship یا 9 هزینه بسته قدرت برای پیوستن به اردیس را انتخاب کنید.

– نمایندگان آردیس با خرید محصولات با قیمت عمده فروشی و فروش آنها با حداکثر سود 40٪ در MRP سود می کنند.

– نمایندگان خوب فروش به طور مرتب از مزرعه و مشوق ها پاداش می گیرند.

چرا ادیس – از منظر شخص ثالث

Ardyss محصولات جذاب و متناسب با نیاز مشتری را ارائه می دهد. کمیسیون خوب است در حالی که هزینه های پیوستن کم است. بازیگران جدید همچنین از آموزش و پشتیبانی شرکت بهره مند می شوند. شرکت بین المللی آدیس بیش از 20 سال است که وجود دارد و نام خوبی برای کار کردن است.

چرا ادیس نیست؟

با وجود محصولات باکیفیت و پر تقاضا ، تعداد کمی از توزیع کنندگان شرکت اردیس درآمد واقعی خوبی کسب می کنند. برای سایرین ، سود حاصل از این تجارت برای اجرای کامل آن کافی نیست. دلیل این امر این است که شیوه های بازاریابی در اینجا سنتی و منسوخ است.

آدیس خواستار “قدرت پنج” در جایی شد که شما باید 5 نفر را که می شناسید احضار کنید ، آنها را برای خرید محصولات خود تهیه کنید و همچنین برای کار ثبت نام کنید. چرخه دیدار با دوستان ، رهبری و دنبال کردن فقط می تواند تا حدودی ادامه یابد. در این صورت هیچ فایده ای برای بیشتر مشتری های بالقوه شما دنبال نمی کند.

درگیری با ArdyssLife

در اردیس ، شما یاد می گیرید که ابتدا محصولات خود را در بین بازار گرم خود به بازار عرضه کنید. اما خواهید فهمید که بیشتر از زمان درخت اشتباه را پوست می کشید. دنیای خارج از شبکه شما وجود دارد که به دنبال محصولاتی مانند بازسازی بدن Ardyss یا محصولات غذایی مانند محصولاتی هستند که توسط آردیس تبلیغ می شود. بهترین راه برای رسیدن به این افراد بصورت آنلاین است. پس از تسلط بر مهارت های بازاریابی اینترنتی خود ، خواهید دید که میزان دسترسی شما به مراتب فراتر از دوستان و خانواده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا