دنیای وب

شرکت های بازاریابی – بررسی – اتصال ماموریت

تعریف بازاریابی کمیسیون – فرضیه اصلی بازاریابی کمیسیون – من به منظور انجام این بررسی ها به بازاریابی شبکه ای “بصورت آنلاین” مراجعه خواهم کرد – این است که به عنوان یک شرکت فرعی ، می توانید از طریق وب سایت خود به فروش محصولات سایر افراد / شرکت ها و / یا خدمات بپردازید.

اتصال شغلی

خوب قبل از شروع این بررسی ، اگر شما یک مبتدی در بازاریابی اینترنتی هستید ، باید بدانید که “وبلاگ” چیست. این وبلاگ فقط یک مجله آنلاین است. اگر شما یک وبلاگ را نگه دارید ، به عنوان “وبلاگ نویس” یا “ناشر وبلاگ نویس” شناخته می شود. به روزرسانی وبلاگ شما “وبلاگ نویسی” گفته می شود. من می توانم با این روش روش فنی تری داشته باشم ، اما امیدوارم که این ایده را بدست آورید ، زیرا این مهم برای فهم فرصت در Mission Junction است.

Mission Junction یکی از بهترین شرکتهای بازاریابی وابسته است و سالهاست که در آن فعالیت می کند. آنها تبلیغ كنندگان و وبلاگ نویسان را در فضای تبلیغاتی برای فروش قرار می دهند. این وبلاگ نویس ، همچنین به عنوان وابسته شناخته می شود ، در این حالت ، موافقت می کند تبلیغات را در وبلاگ خود به نمایش بگذارد ، و وقتی بازدید کننده از سایت (وبلاگ) خود یک سرویس را خریداری یا مشترک می کند ، جبران می شود. یک مفهوم بسیار ساده!

در اینجا جوانب مثبت و منفی با Mission Junction آورده شده است – فقط یکی از هر آنچه شما باید بدانید:

خط مقدم:

از آنجایی که مدت هاست که وجود دارند ، آنها موفق به جذب تبلیغ کننده های زیادی شده اند که بازدید کنندگان شما از آن مطلع خواهند شد ، به این معنی که بسیاری از آنها روی این تبلیغ کلیک کرده و خرید می کنند. این البته نحوه دریافت پول است.

فریب:

برخلاف بسیاری از شرکتهای بازاریابی وابسته ، کمسیون Junction شما را ملزم به پر کردن یک برنامه می کند و این باعث می شود فرصت شما از موضع مثبت برخوردار باشد. با این حال ، هنگامی که اخبار خوبی را در سازمان خود ترتیب می دهید ، متوجه می شوید که باید برای هر تبلیغ کننده در شبکه خود برنامه ای را که می خواهید با آن کار کنید ، پر کنید. این می تواند یک تلاش بسیار کسل کننده ، ناامیدکننده و گاه بی فایده باشد. درست هنگامی که فکر می کنید آماده پول درآمدی هستید ، به سرعت متوجه خواهید شد که مسیر یک گلدان طلایی بسیار طولانی تر از آن چیزی است که فکر می کردید.

رتبه بندی:

بیشتر و بیشتر ، مردم به دنبال یک شرکت بازاریابی وابسته به عنوان یک فرصت بالقوه تجاری مبتنی بر خانه هستند. هرگز به دنبال یک فرصت شغلی در خانه – نه حتی مال من – به توصیه دیگران اعتماد نکنید. همیشه مواظب باشید و چهار سؤال زیر را از خود بپرسید:

1- آیا این واقعاً مشاغل قانونی است؟

2. آیا این فرصتی است که برای من “سرگرم کننده” خواهد بود؟

3. آیا می توانم از این فرصت استفاده کنم؟

4- آیا این تجارت به من فرصتی می دهد تا به اهداف مالی بلند مدت خود دست یابم؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا