تعریف بازاریابی کمیسیون – فرضیه اصلی بازاریابی کمیسیون – من به منظور انجام این بررسی ها به بازاریابی شبکه ای “بصورت آنلاین” مراجعه خواهم کرد – این است که به عنوان یک شرکت فرعی ، می توانید از طریق وب سایت خود به فروش محصولات سایر افراد / شرکت ها و / یا خدمات بپردازید.
اتصال شغلی
خوب قبل از شروع این بررسی ، اگر شما یک مبتدی در بازاریابی اینترنتی هستید ، باید بدانید که “وبلاگ” چیست. این وبلاگ فقط یک مجله آنلاین است. اگر شما یک وبلاگ را نگه دارید ، به عنوان “وبلاگ نویس” یا “ناشر وبلاگ نویس” شناخته می شود. به روزرسانی وبلاگ شما “وبلاگ نویسی” گفته می شود. من می توانم با این روش روش فنی تری داشته باشم ، اما امیدوارم که این ایده را بدست آورید ، زیرا این مهم برای فهم فرصت در Mission Junction است.
Mission Junction یکی از بهترین شرکتهای بازاریابی وابسته است و سالهاست که در آن فعالیت می کند. آنها تبلیغ كنندگان و وبلاگ نویسان را در فضای تبلیغاتی برای فروش قرار می دهند. این وبلاگ نویس ، همچنین به عنوان وابسته شناخته می شود ، در این حالت ، موافقت می کند تبلیغات را در وبلاگ خود به نمایش بگذارد ، و وقتی بازدید کننده از سایت (وبلاگ) خود یک سرویس را خریداری یا مشترک می کند ، جبران می شود. یک مفهوم بسیار ساده!
در اینجا جوانب مثبت و منفی با Mission Junction آورده شده است – فقط یکی از هر آنچه شما باید بدانید:
خط مقدم:
از آنجایی که مدت هاست که وجود دارند ، آنها موفق به جذب تبلیغ کننده های زیادی شده اند که بازدید کنندگان شما از آن مطلع خواهند شد ، به این معنی که بسیاری از آنها روی این تبلیغ کلیک کرده و خرید می کنند. این البته نحوه دریافت پول است.
فریب:
برخلاف بسیاری از شرکتهای بازاریابی وابسته ، کمسیون Junction شما را ملزم به پر کردن یک برنامه می کند و این باعث می شود فرصت شما از موضع مثبت برخوردار باشد. با این حال ، هنگامی که اخبار خوبی را در سازمان خود ترتیب می دهید ، متوجه می شوید که باید برای هر تبلیغ کننده در شبکه خود برنامه ای را که می خواهید با آن کار کنید ، پر کنید. این می تواند یک تلاش بسیار کسل کننده ، ناامیدکننده و گاه بی فایده باشد. درست هنگامی که فکر می کنید آماده پول درآمدی هستید ، به سرعت متوجه خواهید شد که مسیر یک گلدان طلایی بسیار طولانی تر از آن چیزی است که فکر می کردید.
رتبه بندی:
بیشتر و بیشتر ، مردم به دنبال یک شرکت بازاریابی وابسته به عنوان یک فرصت بالقوه تجاری مبتنی بر خانه هستند. هرگز به دنبال یک فرصت شغلی در خانه – نه حتی مال من – به توصیه دیگران اعتماد نکنید. همیشه مواظب باشید و چهار سؤال زیر را از خود بپرسید:
1- آیا این واقعاً مشاغل قانونی است؟
2. آیا این فرصتی است که برای من “سرگرم کننده” خواهد بود؟
3. آیا می توانم از این فرصت استفاده کنم؟
4- آیا این تجارت به من فرصتی می دهد تا به اهداف مالی بلند مدت خود دست یابم؟