دنیای وب

شرکت های مدیریت هنرمند شهر نیویورک

مهم نیست که جاه طلبی های شغلی شما باشد ، شهر نیویورک مکان مناسبی است. با این حال ، به عنوان یک نوازنده و هنرمند ، فرصت هایی که در سیب بزرگ منتظر شما هستند بی پایان هستند. به همین دلیل ، سالانه هزاران مشتاق به نیویورک سرازیر می شوند. آنها توسط تعداد زیادی از شرکتهای مدیریت هنرمند که به دنبال مشتریان با استعداد هستند ، مورد استقبال قرار می گیرند.

ارائه لیست کاملی از شرکتهای بزرگ در شهر نیویورک امکان پذیر نیست زیرا بسیاری از شرکتهای کوچک مستقل وجود دارد. به عنوان مثال ، یک جستجوی سریع در یک سایت دایرکتوری & m به نام ProductionHub منجر به پنجاه و چهار مدیر می شود که فقط برای شهر کار می کنند. اگر جستجوی خود را گسترده کنید و شامل شرکت هایی شود که در نیویورک مستقر نیستند اما هنوز در آنجا حضور دارند ، لیست شرکت های مدیریت هنرمندان در شهر نیویورک به طور تصاعدی افزایش می یابد.

شرکتهای مختلفی در شهر نیویورک مستقر هستند. ورود به این کار دشوار است ، اما اگر بتوانید با یک شرکت مستقر معامله کنید ، در طولانی مدت وضعیت بهتری خواهید داشت. شرکت های فعلی ارتباطات بیشتری با صنعت و همچنین هنرمندان بیشتری با تجربه بازاریابی دقیقاً مانند شما دارند. به عنوان مثال ، یک شرکت مدیریت هنرمند در شهر نیویورک ، Columbia Artists Management، Inc. ، 80 سالگی آن در این زمینه است.

دیگر شرکت های مدیریت هنرمندان NYC که شاید در مورد آنها شنیده باشید ، Issachar Entertainment و OCD Music Group هستند. هر شرکتی به هنرمندان خود افتخار می کند که معاملات بزرگی را با برچسب هایی مانند Atlantic ارائه می دهند. هنگامی که برای اولین بار وارد NYC می شوید ، باید تحقیقات زیادی انجام دهید و برای گرفتن اطلاعات مناسب در مورد اینکه کدام شرکت A&M بهترین گزینه برای شماست ، به مشتریان توصیه می کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا