دنیای وب

شش سوال برای پرسیدن در مورد مقالات خود

هنگام ارسال مقاله به “EzineArticles” یا سایر سایت ها یا انجمن های ezine ، س questionsالاتی وجود دارد که باید در مورد اثربخشی بالقوه مقاله از خود بپرسید. قبل از شروع به نوشتن باید این س questionsالات را بپرسید. نشستن در رایانه شما فایده ای ندارد که وقت و تلاش خود را برای هر پروژه ای صرف کنید ، مگر اینکه بدانید چه کاری انجام می دهید و چرا.

در اینجا چند سوال اصلی وجود دارد:

در وهله اول چرا مقاله را ارسال می کنم؟ به نظر می رسد این پرسش مانند یک سوال شهودی به نظر برسد ، اما شما باید خیلی دقیق در مورد پاسخ فکر کنید. انتشار مقاله راهی عالی برای افزایش آگاهی از خود و محصولاتتان است. این شما را در نظر خواننده به عنوان یک متخصص در طاقچه شما نشان می دهد. این بدان معنی است که مقاله باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. ارسال مقاله ضعیف از هرگز انتشار مقاله بدتر است.

آیا مقاله من متوجه مشتریانی است که به دنبال آنها هستم؟ استفاده شما از این زبان باید بازار خاص شما باشد. اگر برای برقراری ارتباط با بازنشستگان در حال نوشتن هستید ، انتخاب کلمه و سخنرانی شما باید متفاوت از مخاطب جوان باشد. به عنوان مثال اگر خوانندگان شما گروهی از علاقه مندان به خودرو هستند ، استفاده از اصطلاحات فنی مربوط به اتومبیل به خوبی کاهش یافته و خوانندگان شما را تحت تأثیر قرار می دهد. اگر برای قایقران ها می نویسید ، نوشتن در مورد پایان صاف و پایان صاف تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

“آیا مقاله من خوانندگان را ترغیب می کند تا روی پیوند Resource Box کلیک کنند؟” این واقعاً یک سوال اساسی است. این یکی از دلایل اصلی ارسال مقاله است. با هر مقاله منتشر شده ، یک جعبه منبع وجود دارد که به خواننده چیزی در مورد شما و جایگاه شما می گوید. Ir پیوندی را شامل می شود که معمولاً صفحه اشتراک یا نامه فروش محصول است. بالاخره این هدف از نوشتن و چاپ مقاله است. یک بار دیگر ، اهمیت تولید یک نسخه با کیفیت بالا را می بینیم: کیفیت پایین == بدون کلیک!

مقاله من چقدر برای سایتهای دیگر مفید است؟ یک مزیت بزرگ در ارائه مقالات با کیفیت بالا این است که دیگران می توانند آنها را برای استفاده در خبرنامه ها و وبلاگ های خود استفاده کنند. این کار با این تفاهم که شامل جعبه منابع شما نیز می شود مجاز است. بهترین مقاله ها می توانند ظاهر شوند زیرا با این استفاده در اینترنت پخش می شوند. هر بار که کسی یکی از مقالات شما را دوباره پست می کند ، آنها و از همه مهمتر جعبه منابع خود را در مقابل چشم بسیاری از افراد جدید پیدا می کنند.

آیا مقاله من تمایلی برای یادگیری بیشتر در خواننده ایجاد می کند؟ ضرب المثل قدیمی تجارت AIDA (توجه – توجه – تمایل – اقدام) در اینجا سر بلند می کند. به نظر می رسد که روی موضوع کار می کند ، اما کیفیت اصلی است. مقاله شما باید اطلاعات مفیدی در مورد موضوعی مرتبط با جایگاه شما ارائه دهد. هرگز از مقاله ای برای تبلیغ تبلیغات فروش استفاده نکنید – این موضوع مهم نیست. اگر این چیزی باشد که شما می خواهید ، پیوند جعبه منبع افراد را به یک صفحه فروش هدایت می کند. هدف مقاله برانگیختن میل در خواننده است. بسیار محتمل است که سپس بر روی پیوند جعبه منبع خود کلیک کنید. سپس می توانید به صفحه اشتراک یا نامه فروش اجازه دهید بقیه کارها را انجام دهد.

“آیا مقاله من برای کسب و کار من درآمدزایی خواهد داشت؟” اگر مقاله شما واقعاً مربوط به خوانندگان شما باشد ، آنها از پیوند موجود در جعبه منبع شما به وب سایت ، صفحه اشتراک و / یا نامه فروش شما پیروی می کنند. هر چقدر مقالات شما به وب سایت های شما ترافیک بیشتری ارسال کند – فروش بیشتری نیز خواهید داشت – پول بیشتری نیز پرداخت خواهید کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا