دنیای وب

شش س everyالی که در هر بیانیه مطبوعاتی باید پاسخ داده شود

طبیعتاً روزنامه نگاران افراد بسیار مشکوکی هستند که طبق قانون آنها را ملزم به اطمینان (واقعی یا باور نکردن آنها) می دانند تا از واقع بین بودن مطالب خود اطمینان حاصل کنند. هر روز صدها ، اگر نه هزاران بیانیه مطبوعاتی از طریق دفتر مطبوعات در سراسر جهان منتقل می شود.

از تعداد معدودی که فقط به یک نگاه اجمالی نگاه نمی کنند ، بسیاری از آنها نادیده گرفته می شوند زیرا به شش س .ال بسیار اساسی پاسخ نمی دهند. اگر روابط عمومی شما به این شش سوال پاسخ دهد ، متوجه می شوید که روزنامه نگاران به آن بهتر نگاه می کنند.

سوال 1: چه کسی

این س veryال بسیار مهمی است زیرا روزنامه نگاران باید منبع بیانیه مطبوعاتی را بدانند. آنها همچنین باید بدانند که چه کسی این کار را انجام داده است. هر روابط عمومی خوب شامل نقل قول شخصی از شرکت (یعنی شما) خواهد بود. روزنامه نگاران موجودات اجتماعی هستند و دوست دارند با مردم با نام برخورد کنند … پس به آنها یکی بدهید!

سوال 2: چه

همه چیز در آن زمان چیست؟ ارتقا PR روابط عمومی شما چیست؟ چرا برایشان فرستادی؟ روزنامه نگاران باید درک کنند که چه اتفاقی افتاده است و ارزش گزارش دادن را دارد تا بفهمند چگونه در سازمان آنها استفاده می شود.

سوال 3: چه موقع

شما باید به مردم بگویید چه چیزی که در روابط عمومی تبلیغ می کنید اتفاق افتاده است (یا اتفاق خواهد افتاد). همچنین اگر یک رویداد بزرگ است ، می توانید به خبرنگاران بگویید چه موقع روابط عمومی خود را منتشر کنند.

سوال 4: کجا

کجا اتفاق افتاد؟ این سایت همیشه کمک می کند زیرا در این صورت رسانه های محلی می توانند بیانیه مطبوعاتی شما را تحویل بگیرند. مراکز رسانه های محلی همیشه از زاویه محلی به دنبال چیزی هیجان انگیز و جالب هستند ، بنابراین “کجا” اغلب می تواند به معنای دریافت پوشش رسانه های محلی باشد که شروع خوبی است!

سوال پنجم: چرا؟

چرا این اتفاق افتاد؟ چرا این ارزش انتشار دارد؟ چرا کسی دیگر باید مراقبت کند؟ اینها س questionsالاتی است که بیانیه مطبوعاتی شما باید به منظور تبلیغ و ضبط آن پاسخ دهد.

سوال 6: چگونه

این س bigال مهم و مهمی است و این نیز چنین اتفاقی افتاده است.

این شش س questionsال بسیار مهمی است که روابط عمومی باید به آنها پاسخ دهد. هنگامی که یک بیانیه عمومی می نویسید ، اطمینان حاصل کنید که تمام این شش سوال را کاملاً پوشش داده و به آنها پاسخ داده اید ، شانس بیشتری برای گرفتن روابط عمومی و هدایت میزان زیادی از ترافیک خواهید داشت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا