دنیای وب

شش مزیت که برای آموزش ضمن خدمت برای کسب و کار شما ضروری است

همانطور که تجارت خود را توسعه می دهید ، ممکن است در بسیاری از جهات به دنبال مشوق ها ، ایده ها و مسیرهای توسعه باشید. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که به درون خود نگاه کنید؟ اگر مشاغل کوچک (SBE) تا متوسط ​​(SME) دارید ، INSET یا آموزش ضمن خدمت می تواند فواید فوری و بلند مدت را برای شرکت یا تجارت شما فراهم کند. در اینجا شش مزیت ضروری آموزش ضمن خدمت وجود دارد که می توانید از همین الان بهره مند شوید:

1. کنترل کیفیت

کیفیت به طور مداوم ارائه سطح بالایی از خدمات یا محصولات است. INSET به کارمندان شما اجازه می دهد استانداردهای کیفی شرکت شما را بشناسند و به آنها کمک کنند. کمبود دانش و سوerstand تفاهم در مورد رویه ها یا استانداردها و سیاست های کیفیت شرکت دلیل اصلی کمبود کیفیت است. مشتریان و مشتریان به خوبی می توانند به ثبات محصولات یا خدمات شما مبنای بقای خود اعتماد کنند. اگر شروع به لغزش کنید ، آنها به سرعت شما را خراب می کنند تا خود و مشتری خود را نجات دهند.

2. استاندارد سازی روش

استاندارد سازی انقلابی در صنعت تولید ایجاد کرد و به شمال کمک کرد تا جنوب را در طول جنگ داخلی آمریکا شکست دهد. استفاده از استانداردهای سطح بالا ، همراه با کنترل کیفیت ، ژاپن را از تولید کننده کلاس سوم کالاهای با کیفیت پایین به یک قدرت اقتصادی بزرگ تبدیل کرد. اختلاف سطح INSET در آگاهی از عملکردها ، روشها و رویه های شرکت. یک مزیت اضافی ممکن است تحریک تفکر خلاق در تولید محصولات و خدمات جدید یا فرعی برای افزایش سودآوری شرکت شما باشد. بهره وری بیشتر و خدمات بهبود یافته ارائه شده توسط استاندارد ، نفوذ به بازارهای جدید را همانطور که توسط “شش کلید بازاریابی محصولات و خدمات مبتنی بر وب در آمریکای لاتین” بصورت آنلاین در http://ezinearticles.com/؟id=74080 پیشنهاد می شود ، فراهم می کند.

3. باعث ایجاد اعتماد به نفس می شود

این واقعیت که شما به اندازه کافی برای کارکنان برای ارائه آموزش ضمن خدمت ارزش قائل هستید ، به اعتماد به نفس کارکنان در کار کمک می کند. INSET کارکنان را قادر می سازد تا عملکرد بهتری داشته و در توانایی های خود رشد کنند. آنها نسبت به نقش خود در ساختار کلی شرکت احساس بهتری دارند و تمایل بیشتری به کمک زمان ، انرژی و منابع شخصی بیشتر در پروژه های شرکت دارند. آنها احساس خواهند کرد که با رشد شرکت ، آنها نیز چنین احساسی خواهند داشت. تیم تجاری شما به رشد تجارت شما کمک می کند. کارمندان با اعتماد به نفس با اعتماد به نفس ارتقا می یابند. بسیاری از کارمندان اصلی امکانات بیشتری برای ارائه ارائه های مرتبط با شرکت می خواهند. مقالاتی مانند “8 نکته برای اولین سخنرانی خود در برابر مخاطبان زنده” به صورت آنلاین در:

http://ezinearticles.com/؟id=74840 ایده های اولیه در مورد توسعه مهارت های ارائه ارائه می دهد.

4- رشد شخصی را تقویت می کند

برای کارکنانی که ذاتاً تمایل به رشد دارند ، INSET مسیر پیشرفت دانش و مهارت را فراهم می کند که باعث رشد فردی می شود. کارکنان به یادگیری مداوم ، رشد حرفه ای و رشد مهارت های شغلی خود تشویق می شوند. برنامه اولیه INSET اغلب به کارمندان انگیزه می دهد تا تحصیلات پیشرفته ای را در زمینه خود دنبال کنند. یکی از زمینه های محبوب آموزش استفاده از ابزارهای شرکتی آنلاین است. مقاله “5 ابزار ضروری که برای بازاریابی آنلاین نیاز دارید” را به صورت آنلاین در آدرس اینترنتی مشاهده کنید:

5- کارمندان بهتری را جذب می کند

گفتار گسترش می یابد. اگر معلوم است که تجارت شما برای کارمندان آموزش داخلی یا هزینه ای کم است ، افرادی که خارج از شرکت هستند مهارت های لازم و ذهنیت حرفه ای را دارند ، به دنبال شما می گردند. متخصصان پیشرو خواهان رشد و توسعه هستند تا فرصتهای پیشرفت آنها را تحریک کنند. شرکتی با زنجیره نرم افزار INSET جامد به عنوان آهنربا برای پرسنل با کیفیت مورد نیاز عمل خواهد کرد. اگر نرم افزار شما برای کارمندان کم هزینه یا رایگان است ، این حتی بهتر است. شما باید برنامه های INSET خود را به عنوان یک مزیت کارمندی تبلیغ کنید – و واقعاً هم همینطور است – برای هر دوی شما. برنامه های INSET همچنین به تشخیص شرکت و کارمندان شما به عنوان یک حرفه ای واقعی کمک می کند ، همانطور که در “6 روش اصلی برای شناسایی خود به عنوان یک حرفه ای کسب و کار” نشان داده شده است. آنها را در: http://ezinearticles.com/؟id=79699 مشخص کنید

6. گردش مالی را کاهش یا حذف کنید

نگرش برخی از کارگران ممکن است “من کار خود را انجام می دهم ، وقت خود را صرف می کنم و حقوق خود را جمع می کنم”. این همچنین یک وضعیت معمول در زندان ها است. برنامه های INSET تمایل دارند تا از شر “چوب مرده” خلاص شوند زیرا انتظارات مخفیانه ای از پیشرفت کارمندان وجود دارد. کسانی که علاقه ای ندارند تمایل به “فشار” ندارند و به زودی عازم مراتع “ساکت تر” می شوند. به این فکر کنید: آیا شما یک کار تجاری می کنید یا گوسفند پرورش می دهید؟ و شما Cell Block را هم اجرا نمی کنید ، درست است؟ چوب های مرده را رها کنید و برای آنها آرزوی سلامتی کنید. قطعاً نیازی به دردسری که در آخر به وجود خواهد آورد ، نیست. از طرف دیگر ، پرسنل با کیفیت تمایل دارند که تا زمانی که احساس کنند یک سیاست توسعه تدریجی در حال ارتقا است ، به تجارت شما پایبند باشند. INSET لنگرگاه قدرتمندی برای کارکنان آینده نگر ، بهبود گرا فراهم می کند.

آموزش ضمن خدمت یکی از جنبه هایی است که تحرک رو به رشد ، رو به بالا و ذهنیت شرکت را برای تلاش برای پایدار ماندن از یکدیگر جدا می کند. مشتریان همچنین از ارائه دهنده خدمات یا خدمات که به طور علنی تعهد رشد و بهبودی را ارائه می دهد که INSET ارائه می دهد ، قدردانی و احترام می گذارند. مهارت های اساسی شرکت خود را برای توسعه کارمندان خود در نظر بگیرید. مجموعه ای از برنامه های کاملاً گره خورده INSET را تنظیم کنید تا به شما کمک کند تا این مهارت ها را بهبود ببخشد. این برنامه ها را اجرا کنید ، شروع به بهره برداری از این شش مزیت ضروری کنید و همزمان با افزایش کار ، تجارت خود را تماشا کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا