دنیای وب

شما باید نکات بازاریابی دیجیتال را بدانید

گفته می شود که وقتی بازاریابی دیجیتال – و همه زیرمجموعه های آن از جمله سئو ، شبکه آنلاین ، ایجاد محتوا و ایمیل – که فقط نوک کوه یخ است – موافقت می شود که برای رشد شخصی و هر سازمانی اساسی است.

با بیش از چهار میلیارد کاربر اینترنت ، و بیش از 3.4 میلیارد کاربر فعال شبکه های اجتماعی ، دلیل بر این است که تبلیغات دیجیتال برای اتصال به جمعیت بیشتری از حد امکان فقط از طریق فناوری های سنتی ضروری است. برای کمک به شما در الهام گرفتن از استراتژی بازاریابی دیجیتال ، به خواندن ادامه دهید تا نکات مهمی را که باید بدانید بیاموزید.

فقط در مورد محصولات و خدمات ننویسید

این می تواند هر کسی را که واقعاً نزدیک به خرید نیست بیگانه کند. درعوض ، وقت بگذارید و کشف کنید که گروه مورد نظر شما به چه علاقمندی علاقه دارد و محتوایی ایجاد کنید که این علایق را با آنچه تصویر شما می تواند تنظیم کند تنظیم کند. به عنوان مثال ، اگر دستگاه های اسپرسو می فروشید ، می توانید یک مجموعه وبلاگ درباره “راه های مختلف برای بهبود برنامه صبح خود” ایجاد کنید.

روی بلند مدت تمرکز کنید

با این حال ، استفاده از استراتژی های کوته بینی که باعث ایجاد علاقه ای می شود و در پایان ممکن است منجر به افزایش موقت شود ، شما یا مشتری هایتان را در طولانی مدت واجد شرایط موفقیت نمی کند. شما به عنوان یک بازاریاب دیجیتال باید بر ایجاد تقاضا از طریق کمپین های حمایتی و مشتری مداری تمرکز کنید.

با تغییر تنظیمات مخاطب ، انعطاف پذیری را حفظ کنید

شما دائماً باید اطمینان حاصل کنید که استراتژیهای دیجیتالی شما با گروه هدف مورد نظر شما مرتبط هستند. به عنوان مثال ، اگر شما در یک گردهمایی فعال در اینستاگرام تمرکز دارید ، حوالی آن مرحله تمرکز کنید و استفاده از منابع خود را برای ایجاد داستان های تعاملی اینستاگرام در نظر بگیرید ، نه اینکه انرژی زیادی برای ایجاد فیلم های YouTube سرمایه گذاری کنید. با این حال ، به تغییر و یا تغییر تنظیمات مخاطب خود تمرکز کنید.

چیزهای جدید را امتحان کنید

به عنوان مثال ، اگر با پایبندی کم به پیام های تبلیغاتی خود دست و پنجه نرم می کنید ، عناوین ابتکاری را امتحان کنید تا به نرخ باز کمک کند. یا ، از طرف دیگر ، یک سری مطالب مضمونی را منتشر کنید که باعث می شود مخاطبان شما برای کارهای بیشتر بازگردند. تغییرات کوچک می تواند نتایج عظیمی داشته باشد.

SEO را در استراتژی محتوای عمومی خود بگنجانید

گنجاندن فن آوری SEO در انتخاب موضوع و نوشتن وبلاگ ایده آل ترین مسیر برای رشد طولانی مدت ترافیک است. از وب سایت هایی مانند Ahrefs یا SEMRush برای کشف آنچه افراد در صنعت شما به دنبال آن هستند استفاده کنید و در مورد آن به عنوان گام اولیه برای به حداکثر رساندن توانایی وبلاگ خود بحث کنید.

محتوای خود را با هر مرحله از سفر خریدار مطابقت دهید

منطقی نیست که در مرحله آگاهی ، بر روی ترویج پیشنهاد تجاری به شخصی تمرکز کنید. به همین ترتیب ، تمرکز بر ارائه مرحله تبلیغاتی ، مانند توصیه برای ارسال پست وبلاگ ، از شخصی که مایل به خرید است منطقی نیست. بنابراین ، مطابقت محتوای خود با هر مرحله از سفر خریدار ضروری است.

وعده های غذایی آماده

اهمیت بازاریابی دیجیتال این است که بدون دردسر زیاد ، می توانید مبارزات خود را ردیابی و اجرا کنید. وقتی زمان و هزینه ای را برای فعالیت های خود اختصاص می دهید ، می خواهید بدانید که این برنامه ها کار می کنند یا نه. تبلیغات دیجیتال پیگیری مبارزات خود را برای شما آسان می کند ، به شما امکان می دهد برای رسیدن به نتایج بهتر سازگار شوید و رانندگی کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا