دنیای وب

شما تنها در اینترنت نیستید

روانشناسی وب 2.0.

این ترس که اینترنت باعث انزوا شود ، برطرف شده است و این مانع از ارتباط ما با افراد واقعی و جهان می شود. شبکه های اجتماعی با طوفان وب را به خود اختصاص داده اند. نظر شخصی هرگز در دسترس یا قابل قبول نبوده است. تعامل وب سایت های دارای نیرو ، مانند سایت های شبکه های اجتماعی (مای اسپیس ، فیس بوک ، همکلاسی ها و غیره) ، وبلاگ ها (بلاگر ، وردپرس و غیره) و سایت های بوکمارک (de.licio.us ، چشمک زدن ، فرل و غیره) ایده های همه را به وجود آورد. و زندگی بالقوه علایق ما مشترک است ، و افرادی که با همان تفکر ما مشترک هستند اکنون به مباحث بسیار گزینشی نگاه می کنند. این که آیا شما گربه ها یا پرش بانجی را دوست دارید ، احتمالاً می توانید Zines ، اتاق های گفتگو ، انجمن ها ، وبلاگ ها ، وب سایت ها و افرادی را که می خواهند شما را به شما اطلاع دهند ، پیدا کنید ، به آنها اطلاع دهید و با موضوع مورد علاقه خود روابط برقرار کنید.

من یک بازاریاب اینترنتی هستم و می بینم که چگونه وب 2.0 و توانمندسازی شخصی شبکه ها روش کار ما را تغییر می دهد. بازاریابی اولیه ایمیل توسط اسپم و فیشینگ گرفتار شده است. راهبردهای جدید شبکه ، مسئولیت پذیری بیشتری ایجاد می کنند. ما در جوامع آنلاین درگیر هستیم و اخراج (ممنوعیت) مجازات سوءاستفاده است. مردم مانند تعامل با مردم ، افراد واقعی دوست دارند ، بنابراین ما چه کسی هستیم همان چیزی است که می گوییم. مفهوم بازاریابی تخصصی ، که گروههای ذینفع را هدف قرار می دهد ، شکوفا شده است. در حال حاضر مصرف کنندگان گرسنه و سیستم عامل های بازاریابی در لیست علاقه های به سرعت در حال رشد وجود دارند.

من شروع به دیدن در روانشناسی ها و بلاگ ها در انجمن ها و مشاوره در مورد کاربردهای درمانی اینترنت به عنوان سازنده تقدیر کردم. ما می توانیم ارتباط برقرار کنیم ، به ما گوش فرا دهیم یا دریابیم که تنها نیستیم. شما می توانید یک متخصص در زمینه انتخاب شده خود باشید ، به جستجوی هر گونه علاقه و پیدا کردن دیگران برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و آموزش و یا شرکت در بحث ها برای بهبود خود و پیگیری رویاهای ما بپردازید. این زمان برای درخشش ، بیرون آمدن در آنجا و دیدن و شنیده شدن است. بنابراین احساس تنهایی و کمبود نکنید ، به اینترنت وصل شوید ، یک وبلاگ را راه اندازی کنید ، به یک شبکه اجتماعی بپیوندید ، آزاد باشید ، خودتان 2.0 باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا