دنیای وب

شما می توانید در بازاریابی شبکه ای موفق باشید

موفقیت به راحتی حاصل نمی شود. قرار نیست همه در همه چیز موفق شوند و زندگی کسل کننده است. این بدان معنا نیست که کار سخت مضاعف نمی تواند موفقیت را سرریز کند. این می تواند به ویژه در مواردی باشد که حرکت زیادی در پشت تلاش های شما وجود دارد. کسانی که زودتر ترک می شوند ، تلخی کار خود را خواهند چشید. این همچنین بدان معنی است که شما 10 سال را در یک حرفه با نتایج متوسط ​​نمی گذرانید. یکی از ساده ترین راه های رسیدن به موفقیت ، داشتن یک برنامه بر اساس دیدگاه شماست. حال بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه بینش ها و انتظارات به هم نزدیک می شوند.

چشم انداز و رئوس درهای موفقیت را باز می کند

قابلیت مشاهده نقشه ای است که سفر را از ابتدا آغاز می کند. شما می توانید مقصد یا اهداف مختلفی را ببینید ، اما ممکن است کمی مبهم باشند. شما ممکن است هدف نهایی خود را ببینید ، اما شاید نمی دانید چگونه به آنجا برسید. برخی از دیدگاه ها بسیار مفصل هستند ، در حالی که برخی دیگر مانند یک رویا زیبا هستند. به همین دلیل است که شما نمی توانید فقط به دیدها اعتماد کنید. مثل این است که نیم مخزن بنزین داشته باشید و نیویورک را به مقصد کالیفرنیا ترک کنید. در چنین سوخت کم اتفاق نمی افتد. بیشتر شما یک مسیر و یک برنامه کاری خواهید داشت. اینجاست که یک طرح کلی وارد می شود.

این برنامه مراحل و مقصدی را که می توانید به آنها برسید فراهم می کند. این یک نیروی هدایتگر است که به تبدیل بینش به واقعیت کمک می کند. با این حال ، طرح کلی روش نهایی نیست. این آغاز برنامه بازاریابی شماست ، نه مشخص. با پیشرفت کار خود تغییر می کند. این طرح از نقاط بازرسی شما بر اساس دانش ، مهارت ها ، بودجه و اهدافی که می خواهید برای دستیابی به آنها تعیین کنید ، تشکیل شده است. در حالی که طرح خود را ایجاد می کنید. می توانید موارد را در حال حرکت اضافه یا حذف کنید. مواردی را که به دست آورده اید بررسی کنید. در این مرحله ، باید نسبت به همه چیز با خودتان صادق باشید.

برنامه ریزی شده است تا تجارت خود را راه اندازی کنید

در حالی که برنامه خود را تکمیل می کنید. شما می توانید برنامه بازاریابی خود را بسازید. این طرح خاص تر از برنامه ریزی شده است اما با گذشت زمان قابل تغییر است. برنامه بازاریابی دارای اهداف پیچیده و مخاطب مشخصی است. این تلاش های بازاریابی و فروش شما را در کل مشاغل شما هدایت می کند. پس از پیش نویس نهایی بازاریابی خود. سپس می توانید در صورت لزوم کار خود را شروع کرده یا در مناطق دیگر حرکت کنید. ممکن است شما نیاز به گذراندن دوره های اضافی قبل از ایجاد برنامه بازاریابی یا ساختن وب سایت خود داشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا