دنیای وب

شهرت خود را بصورت آنلاین سازماندهی و مدیریت کنید

شکسپیر در فصل 2 نمایشنامه اتللو در حدود 1603 گفت که او بهترین است: شهرت ، شهرت و شهرت. این مارک شخصی اصلی است و یکی از واقعیت های تعیین کننده در زندگی ما است. برای مشاوران Solopreneur و سایر متخصصان خود اشتغالی ، شهرت تعداد و کیفیت پروژه های موجود را کنترل می کند و بنابراین ، اعتبار بر درآمد و نوع زندگی ما تأثیر می گذارد. پرداختن به یک شهرت بی بدیل و محافظت از آن به طرزی بیش از یک روش ، هزینه ای دارد.

این امر به ویژه در عصر اینترنت ، در هر دو بخش شخصی و حرفه ای وجود دارد. اجتناب ، نادیده گرفتن ، رد کردن ، یا تصحیح اشتباهات و باورهای غلط ساخته شده در قالب های دیجیتالی بسیار دشوار است. شهرت شخص در اینترنت آخرین پروازهاست. گامهایی را بردارید تا مطمئن شوید همه چیزهایی که به نام شما می چسبند خوب هستند.

تصاویر

علاوه بر فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب ، اینستاگرام و Pinterest سایتهایی هستند که به احتمال زیاد عکسهای خود و دیگران را در آنها قرار می دهید. وقتی دوربین ها در اطراف هستند ، یعنی هر وقت کسی تلفن همراه دارد ، یعنی هفت ساعت در هفته حدود 24 ساعت شبانه روز است ، مطمئن شوید که رفتار شما به خوبی از شما و برند شما نشان می دهد.

عکس گرفتن در یک جمع آشکار غیر رسمی اشکالی ندارد. فقط اطمینان حاصل کنید که شما (یا دیگران) درگیر فعالیت هایی نیستید که ممکن است درک درستی از آنها صورت نپذیرد و در دوره ای از آینده روی شما تأثیر منفی بگذارد. اگر مرتباً در عکس هایی ظاهر می شوید که می دانید در شبکه های اجتماعی منتشر می شود ، با آنها عکس خود را که در محل کار ، حقوق یا به عنوان داوطلب به شما نشان داده می شود با آنها مخالفت کنید. به اصطلاح محاسبات خود را متعادل کنید و نشان دهید که مهمانی های مداوم بیشتر از این نیست.

محتوا

محتوای اصلی ایجاد کنید که به شما هوشمندانه ، حرفه ای و موفق به نظر برسد. اگر اخیراً مدرک حرفه ای یا پیشرفته ای کسب کرده اید ، در حساب LinkedIn خود ، زمان حضور در یک سمینار ، کار در یک هیئت مدیره ، تدریس یک دوره یا کارگاه آموزشی و پخش خبرهای خوب را اعلام کنید.

اگر وبینار دادید ، دوباره درخواست کنید و آن را به پادکست وب سایت و YouTube خود تبدیل کنید. اگر در حال نوشتن خبرنامه یا وبلاگ هستید ، به وب سایت و LinkedIn خود پیوند دهید. اگر از توییتر یا اینستاگرام استفاده می کنید ، جریانهای فید و عکسهای با کیفیت بالا تولید کنید که شایستگی ها و ارزش هایی را که می خواهید با آنها شناخته شوید منتقل کند.

توییتر ، اینستاگرام و فیس بوک می توانند نگاهی اجمالی از زندگی شخصی شما داشته باشند و همه آنها می تواند برای همیشه خوب باشد ، به شرط آنکه در مورد آنچه فاش می شود استراتژیک باشید. کار داوطلبانه شما همیشه یک شرط بندی مطمئن است. آموزش یک ماراتن یا حتی یک والیبال معمولی یا یک لیگ والیبال سرگرم کننده بسیار عالی خواهد بود. مهمانی سالگرد ازدواج والدین شما جنبه شخصی دیگری است که باید در روایت آنلاین خود بگنجانید. بدانید که روایت کلمه عملیاتی است. داستانی را که می خواهید بگویید را به گونه ای ایجاد کنید که جلوه خوبی به شما بدهد.

جستجو کردن

حدود هر سه ماه ، نام و نام شرکت خود را در موتورهایی مانند Bing ، Google و Yahoo جستجو کنید و ببینید چه چیزی در 50 لیست اول وجود دارد. آیا از آنچه می بینید راضی هستید؟ کلمات کلیدی مرتبط با مشاغل خود را همراه با شهر خود امتحان کنید و به صورت عمیق تری توانایی حرفه ای خود را بررسی کنید.

اگر متوجه شدید که کار شما به روشی منفی و نادرست بررسی شده است ، با سایت بازبینی تماس بگیرید و درخواست کنید پست متخلف حذف شود. اگر مشتریان انتقادی را ارائه داده اند كه می تواند سازنده باشد ، آن را بپذیرید. عذرخواهی کنید و سمت خود را در داستان نشان دهید. در صورت امکان تنظیم کنید. با این کار به اعتبار و اعتبار خدمات مشتری خود خواهید افزود.

گزارش شده است که 70 درصد آژانس های استخدام در ایالات متحده کاندیداهای احتمالی شغلی را رد می کنند ، زیرا چیزی در مورد آنها در رسانه های اجتماعی ناپسند دیده می شود. کارآفرینان فردی باید تصور کنند که مشتریان بالقوه نیز همین کار را خواهند کرد. حفظ و نظارت بر اعتبار آنلاین شما هرگز مهمتر نبوده است.

با تشکر برای خواندن ،

کیم

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا