دنیای وب

شیر – قدیس یا گناهکار؟

آیا شیر برای ما مفید است؟

صنایع لبنی باعث می شود فکر کنید که تمام لبنیات برای شما مناسب هستند ، فشار خون را پایین می آورند و باعث افزایش کلسیم در استخوان ها می شوند که به نوبه خود به بهبودی سریعتر شکستگی ها کمک می کند. همه ما تبلیغات را در ذهن شما دیده ایم زیرا بیش از نیمی از جمعیت هیچ گزارشی از صنعت لبنیات راجع به این ادعاها نخوانند ، در مورد کودکی خود فکر کنید که یادتان باشد اعلام کنید.

آگهی های شیر قدیمی روی دندان های شما خوب است ، غذای اصلی و سریع ، CP3V (کلسیم ، پروتئین و 3 ویتامین) را شیر دهید: شیر دادن مواد سفید: خوب است که گاوها آنها را می خواهند!

بیشتر ما تصور می کردیم که نوشیدن شیر به طور منظم باعث ایجاد مشکلات شریان کرونر نمی شود و در واقع می تواند از سلامت بد محافظت کند ، و این همان چیزی است که دانشمندان به ما گفته اند.

این دانشمندان در ادامه گفتند که نگرانی در مورد شیر و لبنیات بیش از حد می تواند برای سلامتی مضر باشد زیرا منجر به کلسترول بالا می شود. در حقیقت ، میزان مرگ و میر ناشی از بیماری قلبی در بین مصرف کنندگان شیر معمولی کمتر بود.

این مطالعه 25 ساله از 5700 مرد اسکاتلندی نشان داد كه میزان مرگ و میر ناشی از بیماری قلبی در بین مردانی كه بیش از یك سوم پیمانه شیر در روز می نوشند 8٪ كمتر از افرادی است كه كمتر نوشیدند.

مرگ و میر ناشی از سرطان و سكته مغزی در میان نوشابه های معمولی شیر 10٪ كمتر بود.

فواید شیر با مقادیر زیادی کلسیم ارتباط دارد و این ممکن است اثرات منفی محتوای چربی اشباع شده شیر را خنثی کند. مورد اخیر ادعای صنایع لبنی است که سعی کرده اند بگویند چربی های اشباع شده برای شما مفید هستند.

اما برای هر داستان دو طرف وجود دارد. محصولات لبنی یک خطرات بهداشتی محسوب می شوند. این ماده حاوی فیبرهای پیچیده یا کربوهیدراتهای پر از چربیهای اشباع و کلسترول نیست. در برخی موارد شیر به آلودگی خون و چرک گاوی یافت می شد و غالباً با بقایای سموم دفع آفات ، هورمون ها و آنتی بیوتیک ها آلوده می شد. محصولات لبنی پنیر ، تخم مرغ ، شیر ، شیر و غیره را تحت پوشش خود قرار می دهند و می توانند با یبوست ، چاقی ، بیماری قلبی ، سرطان ، آلرژی و سایر بیماری ها در ارتباط باشند. گزارش های جهانی ادعا می کند که از هر 10 بزرگسال 7 نفر از تحمل لاکتوز رنج می برند و نوشیدن شیر گاو به طور جدی بزرگ می شود یا باعث اسهال می شود.

اما علی رغم آنچه که ما انسان ها زودتر می نوشیم ، بعضی ها عجیب به نظر می رسند که ما بعد از تولد “شیر گریه” شیر می نوشیم ، اما برخی دیگر عجیب است که ما روزانه شیر حیوان دیگری می نوشیم و شیر حیوانات را به بچه های خود می دهیم. در مدرسه دوباره فکر کنید وقتی بیشتر ما یک بطری به ما داده شد. به طور روزانه در سالهای ابتدایی ما به طور روزانه شیر رایگان بدهید.

گزارشی از دکتر P. Spock علناً نسبت به تغذیه شیر به کودکان به دلیل مقادیر بالای پروتئین ، کلسترول و چربیهای اشباع موجود در شیر هشدار داد و اظهار داشت که شیر می تواند از جمله سایر شرایط باعث وابستگی به انسولین و دیابت شود.

گزارشی از مطالعه هاروارد در مورد پرستاران در آمریكا كه از سال 1980 آغاز شده و 12 سال به طول انجامید ، به دنبال گروهی از زنان بین 34 تا 59 سال انجام شد و این گزارش به وضوح نشان داد كه در بیشتر موارد شیر مانع از پوکی استخوان نمی شود ، در حقیقت فقط شیر مربوطه می تواند کمک کند ترکیب این شرط به دلیل آنکه بدن کلسیم را از استخوان بیرون می کشد تا به خنثی پروتئین ها و اسیدهای لاکتیک موجود در شیر کمک کند .. در این مطالعه همچنین نتیجه گرفته شد که 67٪ از کسانی که دو یا چند دفتر خاطرات را نوشیده اند ، صنایعی بودند که در صنایع روزمره بیشتر مستعد ابتلا به حملات قلبی نسبت به آنهایی بودند که نوشیده نمی شدند. شیر کامل.

شیر کم چربی نیز از این قاعده مستثنی است ، یک مطالعه پرستاران هاروارد نشان داد که افرادی که به جای شیر کامل شیر کم چربی می نوشند ، خطر کمتری از بیماری قلبی را نشان می دهند.

این گزارش نشان داد شیر کم چربی برای شما مفید است زیرا می تواند به کاهش فشار خون کمک کند.

این جایی است که ما مصرف کنندگان باید بدانیم که کمپین های بازاریابی لبنیات و وعده هایی که همه محصولات لبنی که شامل شیر کامل هستند ، مطابق آنچه در این گزارش می خوانیم صحیح نیست. بنابراین دفعه بعد که برای خرید شیر می روید ، به چربی کم فکر کنید و همه چیز را فروتنانه به خاطر بسپارید!

منابع

گزارش دکتر نیس ، دانشگاه بریستول. منبع: اینترنت

دکتر بنیامین اسپاک ، رهبر سابق ایالات متحده در مراقبت از کودکان است.

کپی رایت © برایان Fernie T.O.D مربیگری با مسئولیت محدود کلیه حقوق محفوظ است

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا