دنیای وب

شیوه های تبلیغات بازاریابی اینترنتی

تبلیغات آنلاین مشابه برنامه های رژیم لاغری است. بنابراین گزینه های زیادی در دسترس است ، اما به نظر می رسد اکثر آنها کلاهبرداری هستند. شاید پرکاربردترین راه برای افزایش تبلیغات وب سایت شما Google AdWords باشد.

این روش تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) است که هر کسی می تواند به سادگی در طرح بازاریابی اینترنتی خود قرار دهد. هنگام درج آگهی آنلاین ، بهتر است بازار خود را در نظر داشته باشید. شما می خواهید تبلیغات خود را به زبانی که مخاطب هدف شما صحبت می کند بنویسید. اگر به زبان انگلیسی کار می کنید ، پس در کشورهایی که بخش زیادی از مردم انگلیسی صحبت نمی کنند تبلیغ نکنید.

همچنین باید همزمان دو تبلیغ جدید را آزمایش کنید. این آزمایش تقسیم A / B نامیده می شود. به همین ترتیب ، می توانید با دستیابی به نرخ کلیک بالاتر ، تبلیغات عملکرد بهتری داشته باشد. به استفاده از تبلیغات با عملکرد بهتر ادامه دهید و از تبلیغی که عملکرد بسیار ضعیفی داشت خلاص شوید. این لحظه ای است که می توانید تبلیغات بسیار جدیدی بنویسید و آن را بهمراه آگهی ای که بهترین عملکرد را دارد تست کنید. برای اطمینان از موثرترین تبلیغات ، این کار را ادامه دهید.

یکی از مهمترین اقداماتی که می توانید در ارتقا marketing بازاریابی اینترنتی انجام دهید افزودن کلمات کلیدی در تبلیغات است. از آنجا که تبلیغات آنلاین نسبتاً کوتاه است ، شما توانایی قرار دادن بسیاری از کلمات کلیدی در آنها را نخواهید داشت و همچنان مناسب به نظر می رسند. وقتی می توانید سه یا چهار کلمه کلیدی را در تبلیغ خود جای دهید ، حال شما خوب است.

اطمینان حاصل کنید که از همان کلمات کلیدی استفاده می کنید که برای توصیف وب سایت شما استفاده می شود. دلیل این کار این است که کلمات کلیدی شما مستقیماً در موتور جستجو تایپ می کنید در نتایج پررنگ است. مطالعات نشان داده است که تبلیغات دارای کلمات کلیدی درشت اغلب بیشتر کلیک خواهد شد.

هنگام نوشتن تبلیغ خود ، باید مهارت خود را برای مشتری تعریف کنید. معمولاً جلب این است که شما فقط از فضای محدودی برای انجام این کار استفاده می کنید. مقدماتی باشید و آن را در چند کلمه به پایان برسانید. اگر به افراد در کاهش وزن کمک می کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که “لاغر شوید”.

در صورتی که به مردم کمک کرده اند پول جدی بگیرند ، اکنون می توانید بنویسید “اکنون بیشتر درآمد کسب کنید”. اکنون می توانید متوجه شوید که چگونه این عبارات اساسی هرگز آن فضای اساسی را اشغال نمی کنند در حالی که هنوز همه کارهایی که برای مردم انجام می دهید به مردم گفته می شود. از اصطلاحات نفس گیر مانند: جدید ، اثبات شده ، کشف ، نحوه کار و غیره استفاده کنید. از اصطلاحاتی استفاده کنید که واسطه ارتباطی برای تجارت است. فقط مطمئن شوید که کلماتی که استفاده می کنید متناسب با وب سایت شما هستند. به عنوان مثال موتورهای جستجو مانند Google ، انتخاب را هرزنامه می دانند.

سرانجام ، تمام تلاش خود را برای حذف عبارات توقف از تبلیغ خود انجام دهید. این کلمات مانند: الف ، و ، و ، و ، و ، و ، اما ، اگر ، و غیره شما باید مطمئن شوید که هر کلمه در تبلیغ شما واقعاً به شما در گرفتن کلیک کمک می کند. با در دسترس بودن این نکات و رهنمودهای بازاریابی آنلاین ، مطمئناً شاهد افزایش میزان بازدید به وب سایت خود و همچنین افزایش مشتری خواهید بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا