دنیای وب

صاحبان مشاغل کوچک: استراتژی های بازاریابی کم هزینه برای افزایش سود

آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا می توانید به ایده بازاریابی فکر کنید که بتواند تجارت شما را به آسمان سوق دهد. به عنوان مثال ، تبلیغات وندی در دهه 1980 در “کجاست گوشت گاو” و تبلیغات کوک در مورد “The Real Thing” و نایک با پخش کلمه “Just Do It” کفش های تنیس را می فروشد. چقدر آن شرکت ها خوب هستند.

وقتی مردم به بازاریابی فکر می کنند ، تمایل دارند به تبلیغات بالقوه گران و بی اثر مبتنی بر تصاویر فکر کنند. روش های زیادی وجود دارد که می توانید خود را به عنوان یک متخصص قرار دهید و برای جذب مشتری ، مشتری و بیمار جدید ارتباط شخصی برقرار کنید.

بازاریابی موثر ارزان نیست ؛ با این حال ، استراتژی هایی وجود دارد که می توانید آنها را با هزینه کم یا بدون هزینه اجرا کنید.

یکی از روش های اصلی و کم هزینه برای انجام تحقیقات بازار ، تهیه پوستر و تصویری از مشتری ایده آل خود ، ذکر نگرانی ها و ناامیدی های احتمالی مشتری و لیست خواسته ها و آرزوهای مشتری است. سپس روی واقعه احساسی که باعث آن شده و رویای غیر منطقی پشت آن تمرکز کنید.در اینجا قدرت و اثر بخشی در حل مشکل مشتری با محصول شما نهفته است.

یک نمایه مشتری شخصی ایجاد کنید که مشخص کند مشتری از کجا اطلاعاتی مانند مجلات ، وب سایت ها و افراد اصلی را که برای وبلاگ نویسی به دست می آورند ، به دست می آورد. دریابید که آنها در کدام “چاله ها / میله های آبیاری” مکرر ، محله آنها ، حضور در دانشگاه ، سرگرمی ها ، برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود که تماشا کرده اند ، انجمن ها و کلیسایی که در آن شرکت می کنند ، پیدا کنید. از وب سایت ها استفاده کنید و از مخاطبان هدف خود بخواهید که این اطلاعات را جمع آوری کنند.

در حالت ایده آل ، یک صاحب مشاغل کوچک باید حدود 35-50٪ از وقت خود را صرف بازاریابی محصولات خود کند. برای جلوگیری از دادن یک اخطار کوتاه به بازاریابی محصول خود. برنامه ای را برای رویدادهای آگاهی از بازاریابی به مدت 6-12 ماه تنظیم کنید. فرصتهای بازاریابی ، روشهایی را که استفاده خواهید کرد و زمان اقدام را تعیین کنید. با داشتن یک برنامه از پیش تعیین شده ، در حالی که مشغول توجه به جنبه های دیگر کسب و کار خود هستید ، فرصت ها به شما سرقت نخواهند کرد.

اگر دپارتمان بازاریابی برای حمایت از مشاغل خود دارید ، مطمئن شوید که مشابه مشتریانی است که به آنها خدمت می کنید. قدرت استخدام افراد از فرهنگ ها ، محصولات و صنایع مختلف برای همکاری و ایجاد محصولات برای مصرف کنندگان بسیار زیاد است. عمق ایده ها ، درک ها ، بینش ها ، خلاقیت و ترکیب فرهنگ ها می تواند بهترین راه حل ها را برای کسب و کار شما برای کسب درآمد بیشتر ارائه دهد.

در اینجا لیستی از 10 استراتژی کم هزینه آورده شده است که می تواند به شما در بهبود سود کمک کند.

1- به اتاق بازرگانی در منطقه خود بپیوندید و در رویدادهای خدمات اجتماعی شرکت کنید. با داوطلب کردن ، اهدا و یا حمایت مالی از رویدادهای محلی در جامعه خود شرکت کنید. این فرصت را به شما می دهد تا با صاحبان مشاغل دیگر ارتباط برقرار کنید و احتمالاً با دیگران بومی تبلیغ کنید. این جلسات ماهانه به شما اطلاع می دهد که از نظر اقتصادی در منطقه شما چه می گذرد.

2- شبکه های اجتماعی: توانایی ارائه اطلاعات در مورد محصولات شما در سراسر وب است.

  • آنچه بازرگانان انجام می دهند و آنها را دوست دارند به اشتراک بگذارید. تکمیل یک پروژه جدید ، معرفی محصول جدید و صدور گواهینامه مشتری.

  • نکات ، مشاوره و اطلاعات را در وب سایت خود ارائه دهید. نحوه اصلاح ، اصلاح یا بهبود محصولات خود را به مشتریان نشان دهید. نکاتی را برای استفاده از محصول ارائه دهید. هرچه مشتریان از محصولات شما لذت بیشتری ببرند ، احتمال خرید آنها نیز بیشتر است. اگر خدمات می فروشید ، ستون پرسش و پاسخ علاوه بر موارد ارزشمند وب سایت های شما مانند صفحات “س “الات متداول” که موضوعات ساده مربوط به خدمات شما را بیان می کنند ، است. برخی مشاوره های رایگان مشتریان را ترغیب می کند تا با مشکلات پیچیده تری به شما مراجعه کنند

  • درباره آن در توییتر ، وب سایت ، فیس بوک ، LinkedIn یا یک وبلاگ صنعتی بنویسید. عکس ها و فیلم ها به دیگران کمک می کنند که شما را بشناسند ، چه کاری انجام می دهند و اینکه چگونه می تواند به آنها در حل یک مشکل کمک کند.

  • پیوند وب سایت خود را در کلیه ایمیل های شرکت و سایر مکاتبات قرار دهید. آدرس اینترنتی شرکت یا تجارت خود را به صورت برجسته در امضای ایمیل خود نمایش دهید. همین کار را برای لوازم التحریر نیز انجام دهید.

3- در 90 ثانیه داستان خود را بگویید.

  • آ. برای اطلاع دیگران از تجارت خود ، یک داستان آسانسور بسازید. داستان شما باید حاوی عناصر زیر باشد.

  1. شما کی هستید

  2. چه کار میکنی

  3. چرا با رقبای شما متفاوت است

  4. چرا آنها باید به محصول یا خدمات شما اهمیت دهند (چه فایده ای دارد)

  • آیا پیام شما از نظر جمعیتی مخاطب پاسخ احساسی ایجاد می کند. نکته ، برای نوشتن نامه خود از انگلیسی ساده استفاده کنید

مثال: ما با (توضیح در مورد محصول یا خدمات خود) به سهولت زندگی شما کمک می کنیم.

  • از توصیفات مشتری استفاده کنید تا مشتریان خود را متقاعد کنید از شما خرید کنند. آنها را از مشتریان راضی بپرسید و از آنها استفاده کنید ، مطمئن شوید که واقعی هستند و جزئیات کمی را با نام واقعی وارد کنید.

4- برای تجارت خود یک برنامه بازاریابی ساده ایجاد کنید

(4) اسرار تعهد ، بازاریابی ، سرمایه گذاری ، ارتباطات و ثبات وجود دارد. نگه داشتن هر چهار (4) چهار بدون یک برنامه اساسی دشوار است.

  • اطمینان حاصل کنید که برنامه شما چقدر محصول یا خدمات پاسخگوی نیازها یا مشکل مشتریان است؟

  • اطمینان حاصل کنید که آرم و پیام بازاریابی شما از کلماتی استفاده می کند که تصویری از تجربه محصول شما را ترسیم می کند و تخیل سودآوری مشتری را ایجاد می کند (که باعث می شود محصول یا خدمات شما را بخرند).

  • این می تواند شامل درخواست کارت ویزیت ، حضور در فرصت های شبکه ، شرکت در کتابهای سخنرانی و ارسال اطلاعیه مطبوعاتی درباره پیشنهادات محصول شما باشد.

  • با استفاده از پیوندهای وب به وب سایت شرکت خود و پیوند توییتر ، یک امضای ایمیل ایجاد کنید. همچنین اگر نام شرکت ، نام شرکت ، جدیدترین دستاورد ، شماره تلفن ، آدرس ایمیل و خط برچسب خود را وارد کنید.

5- مشتریان گذشته را لیست کرده و اطلاعات جدیدی برای آنها ارسال کنید و تبلیغات برای فعال سازی مجدد برخی از آنها.

  • به مشتریان وفادار خود با تخفیف پاداش دهید. این امر باعث بازگشت آنها و کمک به تولید مراجع می شود. اغلب ، مراجعه های خوب از مشتریان راضی نسبت به تبلیغات گران قیمت م moreثرتر است.

  • برای ارائه بازاریابی پیامکی (پیام کوتاه) از رسانه های اجتماعی برای ارائه اطلاعات جدید درباره کالاهای تخفیف خورده یا “ضروری” به مشتریان فعلی استفاده کنید.

خدمات مشتری را بهبود ببخشید

خدمات مشتری نوعی تبلیغات است. شما علاقه خود را اعلام می کنید ، و این یادداشت می شود

از وسیله نقلیه خود استفاده کنید

هزاران نفر هر روز گرافیک ماشین را مشاهده می کنند. وسیله نقلیه خود را به یک بیلبورد متحرک تبدیل کنید.

6- سمینارها یا کارگاه های عمومی رایگان را به عموم مردم ارائه دهید بیایید و ببینید چگونه می توانید مشکلی را برای آنها حل کنید و نشان دهید که چقدر دوستانه و مفید هستید.

حساب سرانگشتی:

مشتریان هدف شما باید حداقل 7 بار پیام های بازاریابی شما را بشنوند تا بر تصمیمات خرید تأثیر بگذارند. به عنوان مثال ، می توانید پیام خود را برای یک تبلیغ رادیویی خدمات عمومی تهیه کنید تا به صورت رایگان در ایستگاه های رادیویی و ایستگاه های رادیویی اینترنتی کوچک پخش شود

پیگی برگرد

ارتباط با بازاریابی شرکت دیگری می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه تجارت کوچک شما شود.

مثال: قرار گرفتن در نزدیکی وال مارت برای نزدیک بودن به مصرف کنندگان با قیمت کم و بودجه.

7- تحریک حواس مشتری

  • با مشتریان خود در مورد احساس آنها در مورد محصول و تجربه فروشگاه خود صحبت کنید و اینکه چرا آنها در ازای فروشگاه های دیگر از شما خرید می کنند ، با شما صادق خواهند بود.

  • به طور مداوم به مشتریان خود در مورد مزایای خرید محصولات خود از خود بیاموزید.

  • هرچه مشتری هایمان راحت تر نگه داریم ، هر چه بیشتر آنها بمانند ، تجربه آنها فراموش نشدنی تر خواهد شد و آنها دهان به دهان مثبت یا مثبت انتقال می دهند.

مثال:

آیا فکر می کنید بوی نان تازه پخته شده در سراسر فروشگاه مواد غذایی جاری است یا اینکه موسیقی با انتخاب انتخاب می شود؟ (روز)

شرکت های خرده فروشی سالهاست که تلاش خود را کرده اند تا به خریداران انگیزه دهند و آنها را از استفاده از اسپری حمام معطر که بهتر از ضد عفونی کننده است ، استفاده کنند.

8- خود را شایسته پست کنید

در رسانه های مناسب نام شرکت خود را بیابید

  1. انجام یک کار خوب در جامعه یا ارتباط با یک رویداد ورزشی

  2. با نشریات صنعت (مجلات) رابطه برقرار کنید ، آنها همیشه به دنبال “محتوای رایگان مرتبط” هستند ، می نویسند و به آنها گفته می شود. این می تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک “متخصص” برای دیگران در زمینه فعالیت خود ظاهر شوید.

  3. با رسانه های محلی تماس بگیرید. گزارشگران روزنامه و تلویزیون به منابع معتبری برای مقالات نیاز دارند. گرچه ممکن است “خبر” ایجاد نکنید ، اما می توانید به داستان رنگ دهید. به عنوان مثال ، اگر یک وکیل هستید ، ممکن است بتوانید نحوه تأثیر قانون جدید بر بینندگان محلی را توضیح دهید. تا آنجا که ممکن است لیست مخاطبان خبرنگار را دریافت کنید.

9- تشکیل یک سرمایه گذاری مشترک

  • ایجاد اتحاد با گروهی از شرکت های کوچک یا شرکت های بزرگ “بیشترین سود را برای پول” به شما می دهد. کاهش هزینه ها برای ورود به بازارهای جدید و ایجاد فرصت های توزیع جدید.

  • به شرکتهای دیگری که در بازارهای هدف شما به مردم خدمت می کنند پیشنهاد دهید تا هزینه مراجعه را به آنها پرداخت یا لیست آنها را با شما به اشتراک بگذارند

  • پشتیبانی از جمع آوری کمک های مالی

  1. اهدا محصولات یا خدمات خود برای انتخاب رویدادهای خیرخواهانه راهی عالی برای گسترش نام خود در جامعه است. اطمینان حاصل کنید که بازار هدف شما حضور خواهد یافت و برند شما به خوبی نمایندگی خواهد شد.

10- زیر بینی

  • آیا فروشندگان با شما سر و کار دارند؟ نه ، با آنها و هرکسی که سر و کار دارید تماس بگیرید. اگر محصول شما در حال حاضر با نیازهای شما مطابقت ندارد ، پس احتمالاً شخصی را می شناسد که باید با شما تجارت کند. حداقل کارت ویزیت و بروشور در دفتر کار خود داشته باشید. اوه ، فراموش کردم ، لحظه ای وقت بگذارید و اطمینان حاصل کنید که افراد موجود در حلقه شخصی شما چیزی را که می فروشید می فهمند.

برو بیرون و راه برو

1. به دنبال شیشه های جلوی فروشگاه های کم استفاده در مناطق پرتردد باشید. به مالک نزدیک شوید و پیشنهاد دهید هزینه کمی برای تبلیغ یا بازتاب تجارت خود در پنجره او بپردازید و کارهایی را برای همکار خود انجام دهید.

2. سایت های رسانه های اجتماعی دوستان خود مانند Facebook ، Pinterest و غیره را اسکن کنید. از آنها بخواهید در مورد تجارت شما تبلیغاتی را در صفحه Friends قرار دهند. از دوستی بپرسید آیا می توانید در وب سایت شرکت آنها تبلیغاتی قرار دهید.

3. بروشور ، کاتالوگ یا بروشور را در هر ترتیب قرار دهید. خرید از شما را برای مشتریان آسان کنید. تصور نکنید که مشتری خاصی از همه خدمات شما آگاهی دارد.

ایجاد شهرت تجاری ممکن است یک عمر طول بکشد ، اما 20 ثانیه برای از بین بردن آن با پیام اشتباه در تبلیغات بازاریابی خود یا کارمندی که این کار را انجام می دهد ، تأثیرات خوبی در مورد تجارت شما ندارد. شما ، صاحب مشاغل کوچک ، “دروازه بان” تصویر سازمانی هستید که می خواهید ایجاد کنید. کلیه ارتباطات ارائه شده به مطبوعات در مورد تجارت خود را کنترل کنید و شما و شخص دیگری تمام پوشش رسانه ای و تبلیغات مربوط به تصویر کسب و کار خود را بررسی می کنید تا از مطابقت آن با آنچه مربوط به تجارت شما است اطمینان حاصل کنید. از همه مهمتر ، در همه ارتباطات صادق باشید ، فریب می تواند به طرز وحشتناکی نتیجه معکوس دهد.

سرانجام ، بازاریابی مربوط به آگاهی مشتری از محصول شما و ایجاد رابطه اعتماد با مشتری است و امیدواریم با گسترش مشتری ، با نیاز مشتری رشد کند.

درآمد آسان در جیب شما!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا