دنیای وب

صاحبان مشاغل کوچک: برای دستیابی به اهداف سود شما برنامه ریزی می کند

برای کسب سود ، تجارت باید تمرکز داشته باشد ، نه کراوات، نه برای زنده ماندن ، بلکه به سودآوری کسب و کار – به معنای واقعی کلمه ، “توانایی” یک تجارت برای هدف گذاری و تولید مقدار مشخصی از سود به عنوان درصدی از درآمد کل انتظار می رود. فقط هنگامی که این هدف آشکار یک تجارت باشد ، آیا می توان شغلی را ساخت که بتواند سال به سال به سود صاحب سود برساند. تنها در این صورت این مشاغل واقعاً می توانند به یک دارایی مداوم و درآمدزا برای مالک تبدیل شوند. چگونه است؟ چگونه تجارت می تواند به یک دارایی سودآور تبدیل شود؟ پول را به من نشان بده! بیشتر مشاغل کوچک ذاتاً سودآور هستند. بسته به نوع مشاغل ، در حال حاضر سود قابل قبولی از 10٪ تا 30٪ از کل فروش سالانه به عنوان بازده بالقوه و درآمد مداوم شرکت وجود دارد. اما این سود کجاست؟ چرا دیدن آنقدر دشوار است ، چه رسد به تولید؟

من به عنوان یک مشاور مشاغل کوچک برای یک مشاوره اصلی ، من دائما از تعداد شرکت های کوچک و متوسط ​​که با صندوق و صندوق های آلومینیومی کار می کنند ، متحیر شدم. من از استفاده از رایانه ها فقط برای نامه الکترونیکی اینترنتی ، نامه های مشتری و دکوراسیون دفتر شگفت زده شدم. نرم افزار حسابداری (QuickBooks یا Peachtree) برای اهداف مالیاتی که حسابدار در زمان مالیات از آن استفاده می کرد ، روی رایانه بود. به عنوان یک مشاور ، من توانستم به صاحبان مشاغل کوچک کمک کنم تا بتوانند موثرترین روش برای مدیریت یک تجارت سودآور را برنامه ریزی برای سودآوری کنند. با فهمیدن مالک ، هزینه ها و فروش باید به سمت هدف و حوادثی برنامه ریزی شود که به روشی کنترل شود که منجر به دستیابی به سود مورد نظر شود. با نظارت بر صورت سود و زیان ، رویدادهای تجاری صاحبان را کنترل نمی کنند و مدیریت نمی تواند روند و رویه ها را به سمت سود سوق دهد. سپس بسته های نرم افزاری حسابداری برای نمایش هر محصول از طریق داده های سود و زیان به صورت ماهانه و سالانه آماده شدند. این امر به صاحب مشاغل كوچك می تواند قادر باشد به سرعت به هرگونه انحراف از برنامه های بودجه خود پاسخ دهد (وجهی كه در اثر ترك ایجاد می شود). این سازمان با مقایسه اهداف بودجه با نتایج واقعی (کاهش درآمد) از نظرات خود می آموزد. مخاطبین در سراسر سازمان در حدود انتظارات کارکنان نسبت به اهداف سودآور افزایش یافته است.

صاحبان ، آخرین باری که برنامه کسب و کار خود را به روز کردید ، که ممکن است از زمان تنظیم اولین بار آن را در قفسه کتاب خود قرار دهید. اکنون ، در سند خالی از سکنه نشوید ، فقط آن را بردارید و از یک قلم قرمز استفاده کنید تا سؤالات زیر را برای خودتان بپرسید:

برنامه ریزی سود: بودجه در مقابل برنامه کاری

آیا تیم مدیریت برنامه کسب و کار را به روز کرده است تا منعکس کننده واقعیت های صنعت فعلی / آینده باشد؟

آیا تیم مدیریت “پیچیدگی های بازار” هر محصولی را که می فروشند و در واحد تجاری که تحت نظارت آنها فعالیت می کنند ، درک می کنند؟

آیا تیم مدیریت نیازهای من به مشتری را درک می کند و می خواهد در واحد تجاری که بر آنها نظارت می کند ، اقدام به فروش و خدمات کند؟

آیا برای هر محصول یک صورت سود و زیان تهیه کرده اید؟ درآمد فروش ، هزینه مستقیم و هزینه های کل برای هر محصول چیست؟

آیا سود ناخالص خود را در برابر معیارهای صنعت اندازه گیری کردید؟ زیاد است یا کم؟

محصولات خود را چگونه می فروشید؟ سه ماه یکبار؟ آیا با فروش محصولات بیشتر ، هزینه محصول کاهش می یابد؟ اگر اینگونه نباشد ، گردش کار می تواند ساده شود.

آیا تجارت من درآمد کسب می کند؟ آیا برای هر محصول یک مدل کسب و کار سودآور ساده دارم؟

آیا خطوط تولید پرفروش خود را در مقابل محصولات پرفروش خود شناسایی کرده اید؟ برای رشد شغل خود ، محصول را انتخاب می کنید؟

آیا تیم مدیریت شما برنامه هایی را برای دستیابی به اهداف و اهداف تعیین شده برای درآمد محصول برنامه ریزی شده در مناطق هدفمند تدوین کرده است؟

آمادگی کارکنان / عملیاتی

روحیه کارمندان فعلی چیست؟ چه کسی از “برنامه سود” دفاع می کند که می توانند به آن اعتقاد داشته باشند؟

“موانع در حال حاضر” برای کاهش هزینه و افزایش بهره‌وری محصولات چیست؟ چرا؟

نیازهای آموزشی کارمندان دفتر من برای دستیابی به اهداف سود چیست؟ چگونه آموزش باعث بهبود مشاغل یا روحیه خواهد شد؟

آیا کارمندان می دانند که از آنها چه انتظاری وجود دارد؟ چگونه آنها از نظر عملکرد پاسخگو خواهند بود؟

چگونه پاداش می گیرند؟ آیا قصد دارید انگیزه بدهید و سود و پاداش خود به خود و ناگهانی را افزایش دهید؟

آیا مدیران و سرپرستان شما اهداف و اهداف خاص تولید را در مناطق هدفمند تعیین کرده اند؟

آیا کادر آموزش در مناطق اصلی تولید (محصولات رشد) آموزش دیده اند؟ چرا که نه؟

آیا من یک کارت امتیازی مالی ارسال شده در منطقه کار دارم؟ آیا جریان کاری مربوطه ارسال شده در منطقه کار را دارم؟

آیا برای دستیابی به اهداف سودآوری بهترین راه حل های فناوری داریم؟

مشتریان

آیا پایگاه مشتری من تغییر کرده است؟

آیا محصول / خدمات من تغییر کرده است؟

سال گذشته چند بار / چند مشتری جدید گرفتید؟

برای حل مشکل خود مشتریان به چه محصولی نیاز دارند؟ چه خدماتی می توانیم برای راحتی انجام دهیم یا می توانیم هزینه محصول را کاهش دهیم؟

آیا خارج از صنعت راه حل هایی وجود دارد که مشتری را خیره می کند؟ آیا استراتژی بازاریابی به آنچه مشتری می خواهد ارتباط دارد؟

اعتبار شرکت برای مشتری چقدر است؟ اگر کم باشد ، چگونه می توانیم شهرت و تصویر برند را در بازار بهبود بخشیم؟

آیا می دانم بهترین مشتری های من کی هستند؟ آنها واقعاً چه می خواهند؟

آیا مشتری های بیشتر و کمتری دارم؟ چرا رفتند؟

“مشتری / مشتری بد” فعلی چه کسانی هستند؟ پول بدهکار است؟ آیا باید آن را نگه دارم یا آن را بفروشم؟

رقبا

آیا من رقیبان جدیدی دارم؟ سازمان بهداشت جهانی؟

آیا رقبای کمتری دارم؟ چرا؟

تهدیدات رقابتی فعلی برای تجارت من چیست؟

چگونه رقبا مشکلات مشتری را حل می کنند؟ سازمان بهداشت جهانی؟

کدام صنعت بهترین راه حل های نوآورانه را برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان من دارد؟ چرا؟ ایجاد؟

کدام فناوری تهدید رقابتی برای پرفروش ترین های من است؟

پاسخ ها را در مورد نقاط قوت و ضعف توانایی شغلی خود ارزیابی کنید. استراتژی خود را متناسب با فرصت بازار تدوین کنید. بازی این است که در درازمدت درآمد کسب کنید ، نه این که ببینید در پایان ماه چند ابزار می توانید “مخفی” شوید یا بازیهای مهندسی مالی را با کتاب انجام دهید.

امتیاز قیمت

هرگز پایین آمدن قیمت حتی در زمانهای دشوار اقتصادی ایده خوبی نیست. اگر قیمت خود را پایین می آورید ، این کار را فقط برای مدت محدود انجام دهید تا مشتریان را تشویق به “اکنون عمل” کنید. این باید آخرین تلاشی باشد … وسوسه کاهش قیمت در مواقع دشوار عالی است. از تیم مدیریت بخواهید “اگر قیمت را کاهش می دهیم ، با پایان یافتن اوقات سخت ، قیمت ها چگونه افزایش می یابد؟” پیام را نگه دارید. ارزش خود را در مواقع دشوار کاهش ندهید. چرا باید قیمت شما کاهش یابد؟ شرکتها باید بیشتر روی رضایت مشتری تمرکز کنند. شما با تمرکز بر تحویل بیشتر از آنچه قول داده اید ، مشتری را در اولویت قرار می دهید. تصمیم خرید آنها را تقویت می کند.

شرکای تجاری

شرکتهایی را پیدا کنید که بتوانید ضمن تقسیم هزینه ، محصولات و خدمات خود را با یکدیگر تبلیغ کنید. به عنوان مثال ، یک فرش با هر بار واشر ، مواد شوینده رایگان را تهیه می کند و مواد شوینده رایگان هم توسط دارنده فرش و هم از طرف منبع شوینده پرداخت می شود. قیمت کاهش نیافته است ، اما با یک تاریخ شروع و پایان خاص ، انگیزه ای بی نظیر برای مشتری وجود دارد ، که این امر باعث می شود تا مشتری “اکنون” عمل کند.

برنامه ریزی کنید تا امسال با فروش سود کسب کنید. در بازارهای جدید ، افق های جدید ، محصولات و استادیوم های جدید کاوش کنید. امسال ، سه عنصر اصلی برای بازاریابی مشاغل شما وجود دارد: مسابقات ، محصولات و استادیوم. برای به دست آوردن یک سال سودآور ممکن است هر سه شما نیاز به تغییر کمی داشته باشید.

تو می توانی آن را انجام دهی. با مربیانی که می توانید با آنها صحبت کنید احاطه کنید تا برای موفقیت برنامه ریزی کنید. این تفاوت که فقط صحبت کردن از طریق افکار شما ایجاد می کند شگفت آور است. به عنوان یک برنامه ریزی سودمند در ذهن خود از برنامه ریزی فکر کنید.

بازارهای جدید

در هنگام بررسی برنامه کاری خود ، از خود بپرسید که می توانید محصول یا خدمات خود را به چه صورت بفروشید. به مشتریانی که مدتی از شما خریداری نکرده اند مراجعه کنید. شما یک دلیل قانع کننده برای خرید آنها از الان دارید ، مانند خدمات بهتر ، محصولات مختلف یا افزایش رضایت مشتری فقط برای ذکر چند مورد. آیا ورود به بازارهای جدید جغرافیایی منطقی است؟ آیا هیچ رقبایی در این بازار باقی مانده است یا “بیرون کشیده شده ، منتظر زمانهای بهتر” هستید؟

پیشنهادات خود را به روز کنید

آیا بعد از بررسی برنامه کاری خود ، آیا تغییر محصول یا خدمات پیشنهادی خود ضروری است؟ آیا تغییراتی در محصول یا خدمات امکان فروش بیشتر به مشتریان موجود را به شما می دهد؟ “به روز رسانی” در اینجا ممکن است به معنای طراحی مجدد وب سایت شما ، راه اندازی وبلاگ و پیوستن به یک شبکه اجتماعی باشد. اساساً از هر طریقی می توانید دسترسی خود را به مشتریان بالقوه گسترش دهید. دلیل تعطیلی روزنامه ها در سراسر کشور ، عدم خواندن خوانندگان است. مردم برای به دست آوردن اخبار و اطلاعات آنلاین می شوند … و کسب و کار شما را پیدا می کنند!

ارائه خود را بهبود بخشید

محصول و خدمات خود را کاملاً درک کنید و چرا کسی باید آن را از شما خریداری کند. از توصیفات کتبی برخی مشتریان رضایت بخش خود استفاده کنید.

• داستان خود را در پنج دقیقه یا کمتر بگویید.

• آموزش تسلط بر ارائه “قبل از” تماس با شما.

• با دقت گوش دهید. سؤال کنید و واقعاً به نیازها و علایق مشتری گوش دهید.

نکته آخر این است که تمرین کامل می شود. در ارتباط با مشتری یک تمرین کننده وفادار باشید. شما مالک هستید زمان ، مراقبت و ارتباطات فروش نتیجه خواهد گرفت. این اوقات ، شما می توانید سرسخت باشید و به دنبال یافتن فرصتهای جدید باشید که با روی آوردن اقتصاد سودهای بزرگی به دست آورید.

ملت ما در حال رکود است و در یک دهه گذشته با رکود اقتصادی روبرو بوده است. به گفته تام رایلی از MissouriBusiness.NET ، “هفتاد درصد مدیران عامل فعلی امروز هرگز شرکتی را از رکود خارج و یا از آن خارج نکرده اند و 60 درصد نمایندگان فروش امروز هرگز در مواقع دشوار فروخته نشده اند.”

در هر تیم قهرمانی ، مربیان چشمگیر باید اطلاعات دقیق دریافت کنند تا بتوانند استراتژی خود را برای پیروزی در مسابقه تنظیم کنند. برای اینکه یک تجارت کوچک واقعاً قابل توجه باشد ، باید از ارزش اساسی صداقت به سمت استراتژی و سودآوری کار کنید. گفته های قدیمی مدیریت را بخاطر بسپار ، “اگر سنجیده نشود ، انجام نمی شود” و “یک فرصت از دست رفته” (تصمیمات بد) می تواند تجارت شما را خاموش کند. برنامه ریزی سودآوری یک روش کار اثبات شده است که به کسب و کار شما اجازه می دهد تا مدیر عاملان موفق یا شکست خورده را تشخیص دهد ، و صحبت های روان و بی تجربه ای نداشته باشد ، جدیدترین تئوری مدیریت را برای این ماه ارائه می دهد.

به یاد داشته باشید ، Enron ، Worldcom و George S. مای بین المللی ، آرتور اندرسون ، و تیکو.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا