دنیای وب

صاحبان مشاغل کوچک: بهینه سازی سود در عملیات روزانه

وقتی صاحب مشاغل کوچکی هستید ، ده ها نفر و پروژه وجود دارد که برای زمان و توجه شما رقابت می کنند. دانستن اینکه کجا منابع خود را متمرکز کنید دشوار است و غرق شدن در آن آسان است.

علاوه بر این ، در سالهای مشاوره من ، آنچه که من یافتم تفاوت در موفقیت یا عدم موفقیت در تجارت ، میزان پول یا سطح تحصیلات تیم مدیریتی نبوده است. این عادت ها و اعتقادات روزمره او بود که موفقیت یا فقدان آن را تعیین می کرد.

سود چیست؟ به زبان ساده ، مقدار پولی که شرکت پس از معامله و پرداخت مالیات به دست می آورد.

تفکر سنتی در مورد سود ، درآمد – هزینه ها = سود می گوید. با این حال ، این روش در اندازه گیری فرصت های از دست رفته ناموفق بود.

فرصت از دست رفته چیست؟

اول اینکه ، این کار افرادی دارد که هر روز فعالیت هایی را انجام می دهند. فرصت از دست رفته این است که این فعالیتها در زمان واقعی اندازه گیری ، مدیریت و استفاده نمی شوند.

واقعیت مدیریت ، سودآوری شرکت شما به این بستگی دارد که کارمندان شما فعالیت های مشخص شده مشخص را برای به حداقل رساندن خطاها انجام می دهند.

در اینجا 12 نکته برای کمک به کسب و کار شما در افزایش کارایی عملیاتی ، کاهش هزینه ها ، بهبود رضایت مشتری و جلو ماندن از رقابت وجود دارد.

1 – زندگی متعادل داشته باشید

پاسخ: کار و کار همه چیز و پایان زندگی شما نیست. یاد بگیرید که لذت ببرید! اوقات بیشتری را با خانواده خود سپری کنید. تعطیلات گاه به گاه استفاده کنید. به فعالیت هایی بپردازید که روح و زندگی شما را تازه می کند. مراقب خود و سلامتی خود باشید ، ورزش کنید و میوه و سبزی بخورید. اگر سالم و بدون استرس باشید ، بهره وری و تمرکز شما بهبود می یابد. سلامتی و طلاق بیش از آنچه در این مقاله برای نوشتن دارم ، مشاغل را از بین برده است.

2 – هدف: اهداف ، اهداف و چشم انداز

آ. بروید برنامه های شغلی خود را پیدا کنید و آنها را به روز کنید. از زمان شروع کار شما ، تعدادی از عوامل باید تغییر کنند – از جو عمومی کسب و کار به خط تولید شما. تمام این تغییرات را در ذهن داشته باشید ، به فضای کسب و کار و اقتصاد فکر کنید ، در اهداف خود و خانواده خود تأثیرگذار باشید و ارزیابی روشنی از جهت کار خود کسب کنید. در صورت موجود بودن با مربیان مشاغل خود تماس بگیرید. دیدگاه کلی شما برای تجارت چیست؟ اهداف شما 5 ، 10 ، 15 ، 20 سال دیگر چیست؟ موضوع تجارت و مارک تجاری شما برای مشتریان شما چیست؟ آیا این موضوع به تجارت شما مربوط می شود ، به یاد ماندنی است و برای مشتریان لذت بخش است؟

ب انتظارات تیم را مشخص کنید

1. صاحبان مشاغل کوچک باید روزانه از کلیه مدیران و کارمندان در “یک صفحه” اطمینان حاصل کنند. تعیین انتظارات و پاسخگویی مناسب تیم مهمترین کاری است که می توانید برای اطمینان از موفقیت در کار خود انجام دهید. جلسات هفتگی را با تیم های مدیریت برگزار کنید تا درباره دستاوردها و چالش ها بحث کنید.

3 – سیستم: روز خود را با انگیزه آغاز می کنید

پاسخ: یک دفترچه یادداشت (یا لپ تاپ یا تبلت) بردارید و افکار و برنامه های روزانه خود را یادداشت کنید. چه ترجیح دهید این کار را صبح یا عصر انجام دهید ، همیشه بهتر است قدم بردارید ، آنچه در روز اتفاق افتاده است (یا روز قبل) را مرور کنید و به روش هایی فکر کنید که چگونه می توانید کار بهتری انجام دهید. وقت خود را برای بررسی سود و زیان سریع ، مرور کنید. یک ایمیل ارسال کنید جایی که کارهای شگفت انگیز روز قبل را مشاهده می کنید.

ب- 20٪ فعالیتهایی را که 80٪ نتایج مطلوب را ایجاد می کنند ، شناسایی کنید. فعالیت هایی را که مشغول شما هستند اما به نتایج روزانه منجر نمی شوند ، حذف کنید.

4- نیازهای مشتری را درک کنید

پاسخ: ایده هایی را بنویسید ، چه برای استراتژی های بازاریابی ، خطوط تولید یا پروژه های جدیدی که می خواهید انجام دهید. افکار خود را در مورد چگونگی گسترش و احیای مجدد تجارت خود بنویسید. تنها با نوآوری و ادامه استفاده از محصولات و ایده های جدید مرتبط ، تجارت شما می تواند رقابت و سودآوری خود را بهبود بخشد.

ب برای استفاده از پایگاه داده مشتری خود و برقراری ارتباط با مشتریان فعلی خود وقت بگذارید. چه از طریق تلفن ، ایمیل یا نامه ، با مشتریان خود تماس بگیرید تا به آنها سلام کنید و به آنها یادآوری کنید که تجارت شما آماده ارائه خدمات مجدد به آنها است. نظرات آنها را درباره آنچه درباره تجارت شما فکر می کنند دریافت کنید (و گرفتن بازخورد مشتری را بخشی از فرایندهای کاری خود قرار دهید). شما باید به طور مداوم به دنبال راه هایی برای تشویق تجارت مکرر باشید. اگرچه بازاریابی و تبلیغات برای بدست آوردن بیشتر مشتری مهم است ، اما کیفیت ، خدمات و رضایت مشتری چیزی است که باعث موفقیت کسب و کار در طولانی مدت می شود.

5- فرمول سود را در کارهای روزمره خود بفهمید

آ. عوامل مهم موفقیت در تجارت شما و اهداف روزانه و ماهانه برای دستیابی به سود سالانه یا بیش از آن چیست؟

ب یک داشبورد اجرایی برای نظارت بر پیشرفت عملیاتی به صورت روزانه ، هفتگی یا ماهانه ایجاد کنید.

ج مستندات زمان کارمندان را با اطلاعات جمع آوری شده از فرآیند نظارت عملیاتی مقایسه کنید. اگر بهره وری اهداف را برآورده نمی کند یا از آن فراتر نمی رود ، سوابق مربوط به زمان کارمند را که در آن زمان به طور موثر استفاده نمی شود ، مرور کنید و نقش شغلی کارمند را تنظیم کنید. اگر فرایندها با اهداف همگام هستند ، افزایش اهداف را با افزایش های کوچک در نظر بگیرید تا زمانی که یکنواخت شوند.

6- حفظ مشارکت ، انگیزه و آموزش کارکنان

الف – یافتن کارمندان خوب دشوار است. با این وجود ، این یک جز important مهم در تجارت شما است. همه اینها به انتخاب فرد و تیپ شخصیتی مناسب برای هر نقش برمی گردد تا کسی وظایفی را که از آن راضی نیست انجام دهد. نقاط ضعف آموزش را فراموش کنید (خیلی طولانی می شود) ، و بر استفاده از نقاط قوت و احساسات تمرکز کنید. بررسی کنید که آیا آنها به آنچه نیاز دارند می رسند یا خیر و یا آنها را بخشی از تیم کنید. به آنها کمک کنید اهمیت نقش خود در تجارت شما و تأثیر شغل آنها بر کل کسب و کار را درک کنند. روابط خود را با کارمندان خود مرور کرده و راه هایی برای خوشبخت نگه داشتن رابطه و جلوگیری از فرسایش هزینه برانگیز پیدا کنید.

ب یک رهبر مناسب ، کسی را که از ابتدا تا انتها مالک این فرایند است استخدام کنید.

1- صاحب مشاغل کوچک نیاز به تعیین یک مدیر عملیات دارد تا از ابتدا تا انتها فرآیند آن را مالک شود. این فرد باید وسواس جزئیات ، مقیاس ها و اعداد را داشته باشد. آنها باید برای دستیابی به اهداف خود هیجان زده شوند ، با الهام از مربیان کسب و کار بهتر کار می کنند وقتی آنها را از دست می دهند. آنها موفقیت شرکت شما را دوست دارند. این یک کار نیست بلکه یک ماجراجویی برای آنها است.

7- فرصت ها ، بازارها و محصولات جدید را کنترل کنید

آ. سال را با کاوش در بازارهای جدید کسب و کار خود شروع کنید. خواه به دنبال هدف گیری جمعیتی جدیدی باشید و یا به تبلیغ مشاغل خود در وب بپردازید ، برای برنامه ریزی در مورد نحوه گسترش بازار موجود خود وقت بگذارید. راه هایی برای بهبود بازاریابی خود پیدا کنید ، چه با برنده شدن در تبلیغات آسان ، تنظیم یک فضای باز یا تنظیم ایمیل های مستقیم.

8 – راه هایی برای کار موثرتر و با هزینه کمتر پیدا کنید

آ. با اهداف تولیدی به کارمندان انگیزه دهید و از کارمندان و مدیران بپرسید که برای بهبود عملیات در محل کار به چه مواردی نیاز دارند. اگر پیشنهادات عملی و با بودجه به نظر می رسد ، اجرای آنها را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، فقط جلسات 30 دقیقه ای را برنامه ریزی کنید مگر اینکه موضوع به توجه بیشتری نیاز داشته باشد.

ب عملیات خود را مستند کنید

1. مستندات گردش کار هر فرآیند در شرکت ، با خط مشی ، روش ها و دستورالعمل های خاص مشتری. بله ، این یک تمرین خسته کننده است که شروع آن به مدت طولانی نیاز دارد. با این حال ، اگر می توانستید اسنادی روشن و مختصر به تیم خود ارائه دهید ، جای زیادی برای ارتباط نادرست باقی نمی گذارد. اسناد و مدارک استخدام کارمندان جدید را تسهیل می کند ، باعث می شود مشاغل از اعتماد به یک شخص راحت تر باشند و به کسب و کارها اجازه می دهد بدون نیاز به اتلاف ماه و هزینه ، تحقیق و جمع آوری روش های کار از کارگران پیمانی بی تجربه ، فرآیندهای مستمر را بهبود بخشند و نوآوری ها را انجام دهند. مستندات به شما کمک می کند تا از “فرصت از دست رفته” برای کاهش سرعت در تغییر عملیات در بازار جلوگیری کنید.

9 – از ابتکارات بهبود فرآیند برای مزیت رقابتی خود استفاده کنید

شش روش سیگما ابزاری است که می تواند برای بهبود روند ، افراد و سود استفاده شود. با تعیین اقدامات عملکردی برای عملیات کلیدی ، و پرسیدن س followingالات زیر.

هدف از عملیات اصلی چیست؟

خروجی مد نظر چیست؟

صاحب فرآیند چگونه از موفقیت یک فرآیند مطلع خواهد شد؟

مزایای شش سیگما برای مشاغل کوچک است

1. این یک نقشه راه و ابزار برای شناسایی علل اصلی و حل مشکلات فراهم می کند

2. حقایق قابل اطمینان در تصمیم گیری ، معیارها و معیارهای بهبود یافته

3. دقت سفارش و تحویل به موقع را بهبود ببخشید

4. بهبود کارایی کار در سطح شرکت

5. افزایش اعتماد به نفس و سودآوری مشتری (مشتری کیفیت بهتری را خریداری می کند)

به عنوان یک صاحب مشاغل ، ضروری است که شما درک کنید که چگونه “فناوری” به من کمک می کند تا با حذف خطاها و هزینه های اضافی و جذب مشتری بیشتر ، درآمد بیشتری کسب کنم.

پس از ثبت مراحل ، در فناوری جدیدی سرمایه گذاری کنید که به ساده سازی عملیات و بهبود بهره وری کمک کند. این ممکن است شامل رایانه ها یا تجهیزات جدید مرتبط با صنعت شما یا طراحی ایستگاه های کاری و سیستم های تلفنی کارآمد باشد. برای کارمندان جدید آموزش ایجاد کنید تا اطمینان حاصل شود که آنها از نحوه انجام م functionsثر عملکردهای شغلی خود آگاه هستند. اگر کارمندان فصلی عملکرد ضعیفی دارند ، آنها را برای دوره های تازه آموزی بفرستید.

مستندات فرآیند ، نصب Six Sigma و برنامه های کاربردی تجربه مشتری را در تجارت شما بهبود می بخشد ، و باعث می شود اندازه گیری های برنامه ریزی سود برای کارمندان در کل سازمان شفاف تر باشد.

پیاده سازی سیستم شناسایی کارکنان و فرآیند توصیه به طور مستمر باعث بهبود فرایندها جهت همسان سازی عملکرد با چشم انداز ، ماموریت ، معیارهای عملکرد و کارت امتیاز سود شرکت می شود. کیفیت ، وابستگی عاطفی مشتری به تجارت شما را بهبود می بخشد. مشتریان وفادار مشتری های مکرری هستند که دیگران را برای تجارت شما استخدام می کنند و این باعث افزایش سود می شود.

10- شناسایی و درمان نقاط ضعف در سیستم

ج تمام جنبه های فرآیند کسب و کار خود را ارزیابی کنید و زمینه هایی را که می خواهید بهبود ببخشید ، یادداشت کنید. اگر لیست معوقه شما طولانی تر از سانتا است ، بیاموزید چگونه روند صورتحساب و وصول خود را بهبود ببخشید. برای کمک به علامت گذاری در حساب های معوق ممکن است لازم باشد که سوابق خود را بهبود ببخشید

11 – مسابقه خود را تماشا کنید

یکی از راه های کسب مزیت داخلی رقبا ، کمک گرفتن از مشتریان است. این لازم نیست که به ویژه دشوار یا پیچیده باشد. به سادگی از مشتریان خود (در قالب نظرسنجی یا تماس پیگیری) س askال کنید که آیا رقیب کاری را انجام می دهد (یا می فروشد) که آنها می خواهند انجام دهند. اکنون ، این ایده این نیست که شما لزوماً باید یک سکه پرداخت کنید و به هر نظمی که می آید احترام بگذارید.

این شرکت سهمی در رقبای خود با معامله عمومی دارد. این به تنهایی صلاحیت شما را برای به دست آوردن اطلاعات مالی دقیق در مورد شرکت هر ساله دارد. اما اگر شما و رقبایتان شرکت های دولتی نبودید چه می کنید؟ ایده اصلی یکسان است: هر داده مالی که می توانید داشته باشید ارزش داشتن آن را دارد. شما می خواهید تا آنجا که ممکن است در مورد هزینه های آنها ، تهیه کنندگان آنها و نحوه جمع شدن آنها در مقایسه بدانید.

اگر یک مجله تجارت یا یک تحقیق تحقیقاتی در مورد صنعت شما وجود دارد ، وقت آن است که مشترک شوید – و درک کنید که در چه چیزی است.

علاوه بر استفاده از محصولات رقبای خود ، باید قیف فروش آنها را بررسی و مطالعه دقیق کنید. هر تجارت موفق سیستمی برای جذب ، آموزش ، فروش و پیگیری مشتری دارد. از طریق پست مستقیم ، بازاریابی اینترنتی یا تلفنی ، این زیرساختی است که چشم انداز آنها را به خریدار تبدیل می کند. اگر این مقایسه را با رقبا مقایسه نکنید ، از کجا می دانید قیف فروش شما با حداکثر ظرفیت کار می کند؟

12 – Go Play Golf: شبکه ، شبکه ، شبکه

شبکه های تجاری موثر ارتباط بین افرادی است که با ایجاد اعتماد و روابط ، تبلیغات را برای تجارت شما انجام می دهند.

برای ملاقات با صاحبان مشاغل دیگر به انجمن های تجاری بپیوندید ، ممکن است تعجب کنید چه کسی به شما در موفقیت شما کمک می کند یا چه ایده هایی می شنوید که می تواند معضل فعلی شما را حل کند.

به اتاق بازرگانی در منطقه خود بپیوندید و در رویدادهای خدمات اجتماعی شرکت کنید. با داوطلب کردن ، اهدا و یا حمایت مالی از رویدادهای محلی در جامعه خود شرکت کنید. این فرصت را به شما می دهد که با صاحبان مشاغل دیگر ارتباط برقرار کنید و احتمالاً با دیگران تبلیغات متقابل داشته باشید. این جلسات ماهانه به شما اطلاع می دهد که از نظر اقتصادی در منطقه شما چه می گذرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا