دنیای وب

صادرات به چین – 5 مرحله آسان برای بازاریابی بین المللی

نظرسنجی های اخیر در ایالات متحده ، انگلیس و استرالیا هنگام صحبت از راهبردهای مبارزه با رکود اقتصادی نتیجه بسیار جالبی را نشان داده است – برخلاف تصور اکثر مردم ، ابتکارات کاهش هزینه مانند کاهش خاکستر خروجی یا برش کارکنان در واقع در صدر لیست نیست.

در صدر لیست ، قیمت ها برای تشویق بیشتر فروش و تعدیل هزینه های بازاریابی ، از جمله افزایش هزینه های بازاریابی دیجیتال و نه پخش تلویزیونی تجاری ، کاهش می یابد ، اما یکی از مواردی که برجسته می شود ، افزایش فعالیت های صادراتی است.

شرکتهای آمریکایی به طور خاص تلاش کرده اند تا فرصت های صادراتی را تقویت کنند – نمونه خوب این امر مشاهده تعداد دفاتر دولتی در حال ایجاد دفاتر خود برای نمایندگان ترقی تجاری در سراسر چین و همچنین حق رای دادن به ورزش هایی مانند MLB و NAB است که تمام بازی های منصفانه را در چین انجام می دهند.

اگرچه چین علائم جدی از کندی اقتصاد را نشان می دهد ، اما هنوز انتظار می رود امسال رشد 6٪ تا 8٪ داشته باشد ، و دولت آنها پیش بینی رشد جاه طلبانه 8٪ را برای سال جاری پیش بینی کرده است ، و هنوز هم روند نزولی قابل توجهی در مقایسه با رشد 11٪ فقط 12 ماه پیش. اما هر رشدی در اقتصاد امروز هنوز چشمگیر است و با توجه به جمعیت انبوه طبقه متوسط ​​و این واقعیت که چین دارای بیش از 100 شهر با جمعیت بیش از یک میلیون نفر است ، بازاری است که نباید صادرکنندگان را از دست داد.

اما در مورد فرصتهای شغلی در چین ، هنگامی که بازاریابی بین المللی به دست می آید و هنگام صادرات ، می توان چند قدم آسان برد ، آیا همیشه فرایند بسیار گران و کسل کننده ای است؟

این طور نیست ، به خصوص با فناوری فعلی اینترنت ، هزینه صادرات بسیار کاهش یافته است.

بازاریابی بین المللی اولویت صادرات است – و این باید قبل از صادرات اولین محصول یا خدمات انجام شود. بازاریابی بین المللی تبلیغی نیست بلکه بسیار بیشتر از این است زیرا مارک ها ، پیام ها و انتشارات مطبوعاتی و همچنین مؤلفه های تحقیقات بازار را برای تعریف و دستیابی به مخاطبان هدف در بر می گیرد.

1. سایتی با نسخه چینی ایجاد کنید

به عنوان اولین قدم ، نمی توانم تأکید کنم که راه اندازی یک وب سایت به زبان چینی برای شرکت شما چقدر مهم است. اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان آسیایی با اینترنت آشنا هستند ، اینترنت بخش بزرگی از زندگی روزمره آنها است و میانگین زمان صرف شده در اینترنت در آسیا بسیار بیشتر از کشورهای غربی است.

البته اکثر آنها زبان انگلیسی زیادی بلد نیستند ، بنابراین اگر وب سایت شما فقط به زبان انگلیسی است ، احتمال دسترسی و بدتر بودن آن وجود ندارد ، بعید است که در بسیاری از موتورهای جستجو گنجانده شود.

2. حتما وب سایت خود را در موتورهای جستجوگر چینی پیدا کنید

بازار موتورهای جستجو در آسیا بسیار پراکنده است و گوگل سهم بازار کوچکی از آن دارد. سپس در هر بازاری این بیشتر شکسته می شود ، در تایوان ، یاهو محبوب است ، در چین واقعاً هیچ رهبر مشخصی از بازار وجود ندارد ، بایدو ، سوهو و سینا به نوعی بزرگترین سهم بازار هستند ، اما این به صنعت بستگی دارد و بازار را نیز هدف قرار می دهد.

اطمینان حاصل کنید که وب سایت های خود را در چین ارسال می کنید تا مطمئن شوید که در این موتورهای جستجو ذکر شده اند.

3. استفاده از وب سایت ها در سایر بازارهای مهم چین

مصرف کنندگان چینی مصرف کنندگان بسیار جالبی هستند – آنها از وب سایت های زیادی از هنگ کنگ و تایوان به عنوان منبع اطلاعات استفاده می کنند ، به ویژه هنگامی که از جدیدترین محصولات مد یا محصولات مراقبت شخصی استفاده می شود. وب سایتهای این بازارها همچنین در کشورهای لیبرال یافت می شوند که احتمال سانسور اینترنت و دولت کمتر است.

4. نسخه مطبوعاتی نسخه چینی

بیشترین تعداد ممکن را انجام دهید – این راز است. هرچه تعداد انتشارات مطبوعاتی به زبان چینی بیشتر باشد ، پوشش بیشتری خواهد داشت. مصرف کنندگان همیشه سعی می کنند از طریق انتشار مطبوعات اطلاعات بیشتری در مورد شرکت شما کسب کنند.

5- وبلاگ ها در آسیا

یک فناوری بسیار مفید در آسیا – به معنای واقعی کلمه میلیون ها بلاگ در آسیا وجود دارند ، اما آنها بسیار مرتبط هستند و ترافیک واقعاً زیاد است. بیشتر وبلاگ های معروف در زیر موتور جستجوی محبوب یا سایتهای خبری یافت می شوند. خواهید دید که بسیاری از انتشارات مطبوعاتی به جای وب سایت های خبری گاهی در وبلاگ ها ارسال شده اند.

وبلاگ نویسی نقش بسیار مهمی در بازاریابی اینترنتی در آسیا دارد و این ممکن است در فرهنگ منعکس شود که در آنجا دوست دارند به جای دانستن خودشان ، نظرات دیگران را بشنوند. شرکت های هوشمند مانند برخی از شرکت های مراقبت شخصی یا لوازم آرایشی ، قبل از راه اندازی در سایر فعالیت های بازاریابی وب در آسیا ، از وبلاگ نویسی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا