دنیای وب

صبح بخیر صندوق ورودی دلار آمریکا – کلاهبرداری؟

اخیراً ، Good Morning America یک شرکت آنلاین به نام “دلار صندوق ورودی” را به نمایش گذاشت. تعجب آور نیست که این شرکت کاملاً به اینترنت وابسته باشد ، اما نکته جالب توجه در مورد آن ، این است که این شرکت از نظرسنجی های آنلاین با هزینه استفاده می کند. اگر تا به حال به بررسی های پولی پرداخته باشید ، دقیقاً خواهید فهمید که چرا اینقدر تعجب آور است (بسیاری از این شرکت ها مردم را فریب می دهند تا برای دسترسی به نظرسنجی های خود ، هزینه های مصرف کنندگان را پرداخت کنند).

اکنون ، در Good Morning America ، Inbox Dollars توضیح داد که مردم می توانند از طریق وب سایت خود از چند طریق مختلف درآمد کسب کنند:

* ایمیل بخوانید

* خرید آنلاین

* سعی در محصولی با نام تجاری

* نظرسنجی ها را بصورت آنلاین انجام دهید

* او بازی می کند

بنابراین این فقط یک سایت بررسی اینترنتی نیست. موارد بسیار بیشتری وجود دارد. اکنون نحوه کارکرد دلارهای Inbox پیچیده است ، اما برای کاربر نهایی بسیار ساده است. ممکن است مردم تعجب کنند که چگونه دلارهای صندوق ورودی به افراد برای خواندن ایمیل ، بازی یا بازی کردن محصولات پرداخت می کنند. خوب ، به زبان ساده ، در قسمت ایمیل ، روزانه حدود 2-3 ایمیل برای خواندن آن دریافت خواهید کرد. این ایمیل ها تبلیغاتی خواهد بود و فقط برای مشاهده تبلیغات به شما پول پرداخت می شود. همچنین اگر از تبلیغات استفاده کنید ، حقوق دریافت خواهید کرد ، برخی از آنها ممکن است به صورت آزمایشی رایگان و برخی دیگر با قیمت های پایین تر باشد. در هر صورت ، برای خواندن ایمیل به شما پرداخت می شود. بقیه موارد اختیاری است. اما دلارهای صندوق ورودی فقط برای خواندن ایمیل می تواند به شما پرداخت کند زیرا تبلیغ کننده برای نشان دادن تبلیغات شما پول می گیرد. بنابراین برای بازیها و محصولات مارک دار به شکلی کاملاً مشابه به شما ارائه می شود.

در مورد نظرسنجی های آنلاین ، آنها به همان روش کار می کنند. اگر شرکتی پرسشنامه نظرسنجی داشته باشد که باید آن را پر کنند ، آنها برای تکمیل به دنبال شرکت های نظرسنجی مانند دلار صندوق ورودی هستند. شرکت نظرسنجی به عنوان بخشی از شما برای تکمیل نظرسنجی ، دلار صندوق ورودی را پرداخت می کند و به شما دلار صندوق ورودی می پردازد. مشكل ساير شركت هاي نظرسنجي آنلاين اين است كه آنها هيچگاه به شما پول نمي دهند. اما با دلار Inbox ، بیش از 3.5 میلیون عضو دارند و سالهاست که در این صنعت فعالیت می کنند. آنها ارزش اعضای بدن خود را می دانند و برای حفظ آنها باید پول آنها را پرداخت کنند.

آخرین و نه مهمترین ، پیوستن به دلار Inbox 100٪ رایگان است. هیچ وقت حق عضویت وجود ندارد. برخی از سایت های نظرسنجی هزینه دسترسی به نظرسنجی ها یا سایت های نظرسنجی را از شما کسر می کنند. بیشتر آنها ، اگر نگوییم همه ، به نوعی شما را گول می زنند. در بیشتر موارد ، نظرسنجی هایی که به شما امکان دسترسی به آنها را می دهند فقط نظرسنجی از برخی سایت های رایگان دیگر است که می توانید خودتان پیدا کرده باشید. آنها اساساً از شما برای گرفتن پول شما و تغذیه نظرسنجی هایی که خودشان به صورت رایگان در Google پیدا کرده اند ، از شما هزینه می گیرند. بعلاوه ، اکثر این سایتها صاحبان نظرسنجی واقعی نیستند ، بنابراین مسئولیت پرداخت هزینه های نظرسنجی به مردم نیست ، بنابراین هرگز نمی دانید که آیا واقعاً برای نظرسنجی هایی که به شما ارائه می دهند ، حقوق دریافت خواهید کرد یا خیر.

امیدوارم که در جستجوی شرکتهای قانونی در اینترنت برای کسب درآمد ، این اطلاعات را مفید و مفید دانسته باشید. اگر می خواهید 3 شرکت برتر بررسی نقشه آنلاین را ببینید ، لطفا از وب سایت زیر دیدن کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا