دنیای وب

صحنه: توسط مایکل هایت در دنیای پر سر و صدا مورد توجه قرار گرفته است – نقد و بررسی کتاب


عنوان و نویسنده: تنظیمات: دیده شده در دنیایی پر سر و صدا توسط مایکل هیت خلاصه: عنوان دوم این کتاب “راهنمایی برای هر بار گفتن یا فروش کسی” است و این خلاصه ای از کتاب است. هایت در تجارت نشر کتاب کار می کرد و مجبور شد با استفاده از شبکه های اجتماعی برای “فروش” کتاب موافقت کند. او همچنین نویسنده چندین کتاب است و یاد گرفته است که چگونه کار خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کند. اگرچه او از نمونه ها در انتشار انبوه استفاده می کند ، اما روشهای خود را برای محصولات ، خدمات ، سخنرانان عمومی و همچنین بسیاری از دلایل دیگر برای پخش پیام اعمال می کند. او بیشتر روزهای خود را در توییتر سپری کرد. او در توییتر شروع به تردید کرد که اکنون مذهبی است. این یک رویکرد گام به گام برای جلب توجه دنیای پر سر و صدا رسانه های اجتماعی ارائه می دهد. در اینجا چند مرحله آورده شده است: با طراحی یک محصول یا پیام جذاب که یک پاسخ “واو” ایجاد کند شروع کنید. هیچ جایگزینی برای محصولات با کیفیت بالا وجود ندارد. برنامه ریزی کنید که محصول خود را با هدف و ابزار منتشر کنید. با یک وب سایت خوب خانه بسازید. لیست مشتریان و رسانه های اجتماعی خود را به نمایش بگذارید. اگر قبیله می خواهند در مورد شما و محصول یا پیام شما صدایی ایجاد کنند ، “قبیله” خود را در رسانه های اجتماعی بگنجانید که Hyt از مثالهای واقعی بر اساس تجربیات خودش و همچنین آنچه دیگران انجام داده و نوشته اند استفاده می کند. اگرچه او اکنون فیس بوک را دوست دارد ، اما قبلاً در مورد استفاده از آن اظهار نظر کرده است و مشخص است که او عاشق توییتر است. همچنین اطلاعات زیادی در مورد نرم افزار و سایر ابزارهایی فراهم می کند که به آنها امکان استفاده موثرتر از شبکه های اجتماعی را می دهد. او کاملاً به تجربه خود اطمینان دارد و از آنجا که یک میزبان وبلاگ دارد که در واقع یک نرم افزار وردپرس است که از کارهای طراحی اولیه استفاده می کند. وی همچنین در مورد مارک ها و چگونگی جایگاه سازی خود در بازار مشاوره زیادی ارائه می دهد. وی با ارائه بسیاری از ابزارهای رایگان برای جذب پیروان شما ، به همه این موارد در دنیای وب 2.0 می پردازد. مفید: هرکسی که می خواهد از شبکه های اجتماعی برای فروش ایده ، پیام یا محصولات موثر استفاده کند ، نکاتی از مزایای استفاده از اینجا است. بازاریابان باتجربه که به ابزارهای سنتی بازاریابی اعتماد می کنند ، می آموزند که چگونه از رسانه های اجتماعی برای گسترش یا حتی جایگزینی روش های سنتی استفاده کنند. کسانی که بی تجربه هستند می توانند از طریق شبکه های اجتماعی برای بازاریابی استفاده کنند بدون اینکه هزینه زیادی خرج کنند. کیفیت خواندن / نوشتن: این کتاب به وضوح نوشته شده و سازمان یافته است. یادداشت های مایکل هایت بیشتر حرفه خود را در روزنامه نگاری گذرانده و بیشتر روزهای خود را با شرکت انتشارات مسیحی ، انتشارات توماس نلسون گذرانده است. وی گفت كه این قدیمی ترین شركت چاپ در ایالات متحده است. وی مدیر عامل شرکت بود و اکنون رئیس جمهور است. او اکنون زمان زیادی را به آموزش استفاده از رسانه های اجتماعی از طریق بستر آموزش برنامه شرکت به دیگران اختصاص داده است.وب سایت های مرتبط: وبلاگ مایکل حیات در مورد سرب عمدی در http://michaelhyatt.com/ سه ایده اصلی که می توانید استفاده کنید: 1. اگر می خواهید در بازاریابی وابسته موفق باشید به بیش از یک مشت نیاز دارید هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد .2. شما باید یک “آسانسور” ایجاد کنید ، شرح مختصری از آنچه شما ارائه می دهید و اینکه چگونه می تواند به نفع دیگران باشد که می توانید در رسانه ها و مصاحبه ها از آن استفاده کنید. راه دیگری برای جذب بیننده در شبکه های اجتماعی وجود ندارد. این به زمان و پشتکار نیاز دارد. برای ساخت پیام و مخاطبان خود به حضور مداوم نیاز دارید. انتشار اطلاعات: صحنه: در این دنیای پر سر و صدا نوشته شده توسط مایکل هیت چاپ چاپ: 2012 نوشته شده توسط مایکل هایت. منتشر شده توسط توماس نلسون ، شرکت
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا