بازرگانی

صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی – کشت نهال با سوپرجاذب کشاورزی – شرکت آتیه انرژی

در مورد اقتصاد مصرف آب در کشاورزی ، باید گفت که امروزه ، در سراسر جهان ، به دلیل کمبود آب ، که یک مشکل عمده در کشاورزی است ، دانشمندان و محققان توصیه می کنند که برای جلوگیری از مصرف زیاد

یکی از موارد قابل توجه در بخش کشاورزی استفاده از آب است که در زمینه کشاورزی و کاشت نهال و درختان یا گلخانه ها باید آب کافی تأمین شود. به دلیل کمبود منابع آب ، باید از مصرف آب به طور مناسب و در صورت لزوم به ویژه در مناطق خشک و کم باران استفاده شود. در گلخانه ها مقدار زیادی آب به دلیل کاهش دما یا تبخیر آب و در صورت عدم عملکرد مناسب توسط کشاورز هدر می رود.

به همین دلیل کشاورزان برای صرفه جویی در مصرف آب باید کاری انجام دهند. امروزه از هیدروژل های کشاورزی یا سوپرجاذب در کشاورزی استفاده می شود تا تعداد آبیاری ها به حداقل برسد.

برای صرفه جویی در مصرف آب در کشاورزی ، این ماده با خاک مخلوط می شود و حداکثر چهارصد برابر حجم آب خود را ذخیره می کند ، در کنار ریشه گیاهان یا نهال ها قرار می گیرد و به آب کمک می کند تا همیشه به ریشه نزدیک باشد و از تلف شدن آن جلوگیری کند . برخی از محققان ایرانی آزمایشاتی را با جاذب های فوق جاذب در صنعت خیار گلخانه ای انجام داده اند.

اگر به مقدار مورد نیاز آب برای محصولات گلخانه ای نیاز نباشد ، رشد محصول کند شده و بر کیفیت آن تأثیر منفی می گذارد. هنگامی که از جاذب فوق العاده استفاده شد ، در مدت زمان کمتری تأثیر زیادی در رشد خیار داشت زیرا ماده فوق جاذب آب را ذخیره کرده و آنرا نزدیک ریشه نگه می دارد و با گذشت زمان گیاه از آب فوق جاذب آب تزریق می کند ، بنابراین کیفیت و رشد محصول افزایش می یابد. و افزایش توان تولید

برای صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی به طور کلی می توان گفت که هیدروژل ها یا سوپرجاذب ها اصلاح کننده هایی هستند که می توانند آب زیادی را به سرعت جذب کنند و به عنوان مخازن آب عمل می کنند که در صورت لزوم آب ریشه گیاهان را تأمین می کنند که علاوه بر ذخیره آب ، آنها می توانند مواد معدنی خاک را ذخیره کنند.

پرورش نهال با ابر جاذب کشاورزی فواید زیادی دارد که مهمترین آن کاهش مصرف آب و کاهش تلفات در کاشت است و قطعاً رشد نهال با جاذب فوق العاده کشاورزی بر کیفیت و کمیت محصول تأثیر خواهد گذاشت.

امروزه در دنیای کشاورزی مانند گندم ، نهال و درختان از این ماده استفاده می شود که به همه کشاورزان کمک زیادی می کند ، بنابراین در سالهای اخیر جذب جاذب فوق العاده مورد توجه کشاورزان ایرانی قرار گرفته است.

شرکت آتیه انرژی تلاش یک تامین کننده فوق جاذب کشاورزی درجه یک و با کیفیت اروپایی است که دارای تجربه خوبی در زمینه کار در بخشهای دولتی و خصوصی است. برای استفاده از میزان جاذب سوپرجاذب در بخشهای مختلف کشاورزی ، می توان با متخصصان این شرکت برای مشاوره تماس گرفت. بسته بندی جاذب فوق جاذب در کیسه های 25 کیلویی است و نمونه ها برای آزمایش به مشتریان ارسال می شوند.

تأمین دستگاه های تصفیه آب صنعتی و مواد مصرفی آنها از جمله ضد رطوبت و … از دیگر فعالیت های این شرکت است.

منبع :
https://atie-energy.com/%D8%B5%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%AC%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%A2%D8%A8-%DA%A9%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D8%AA-%D9%86%D9%87%D8%A7%D9%84/
تاریخ انتشار :
2020-09-20 23:37:27

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا