دنیای وب

صفحات جذب سرب کلید بازاریابی اینترنتی هستند

صفحات جذب سرب برای تهیه یک لیست بازاریابی برای آن ضروری است. هنگامی که یک صفحه جذب سرنشین به عنوان دروازه ورود به یک وب سایت عمل می کند ، مشتری بالقوه با تکمیل فرم دسترسی به وب سایت ، خود را یک چشم انداز جدی می داند. پس از ثبت نام ، این امکان اکنون به مراحل برقراری ارتباط آنلاین با صاحب وب سایت منتقل می شود. از طریق یک سری ایمیل های تحویل داده شده توسط سیستم پاسخگوی خودکار ، ایجاد رابطه ، ایجاد اعتماد ، ایجاد شناخت نام و در نهایت ایجاد فروش است.

چه زمانی باید از صفحه شلیک گلوله استفاده کنید؟ هر زمان شما یک وب سایت را تبلیغ می کنید ، تنها راه برای ردیابی فعالیت و حفظ افراد زیر ، داشتن یک صفحه ضبط سرب جلوتر از وب سایت است. چشم اندازهای واقعاً علاقه مند در نتیجه محتوای صفحه جذب سرنخ ، گام بعدی را برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم مورد نیاز برمی دارند. دیگران فرم را رد کرده و ادامه می دهند. به این ترتیب صفحات جذب سرب ابزار مرتب سازی بسیار خوبی هستند.

چگونه می توان صفحه ضبط گلوله ایجاد کرد؟ روش های زیادی برای ایجاد یک صفحه ساده وجود دارد. ساده ترین راه ثبت نام در سرویس جذب سرب است که در ایجاد صفحات سفارشی ضبط سرب تخصص دارد. چهار سرویس از این دست SqueezePage2 شماست ،

تنظیم کننده بازاریابی ، iPodium ها و ضبط EZLead. آسان ترین صفحه ساز Your Squeeze Page2 است. اگر مشکل مالی باشد ، می توان با استفاده از یک سرویس رایگان سازنده وب سایت مانند Freewebs ، صفحه ای اختصاص داد که به جذب سرنخ اختصاص دارد. به عنوان مثال ، با استفاده از کد فرم دریافت شده از یک حساب پاسخگوی خودکار رایگان در Get Response ، می توان یک صفحه اصلی جذب سرب ایجاد کرد ، با نام و فرم ایمیل که به طور خودکار به یک سری از ایمیل های تولید شده هدایت می شود. دریافت پاسخ پاسخ رایگان

اگر در یک سرویس ایجاد ایجاد جذب سرب مشترک شوید ، چندین ویژگی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

یک ویرایشگر HTML با کاربرد آسان که اساساً تا حدودی و سهولت استفاده را ایده آل می کند. با این حال ، استفاده از همه آنها آسان نیست. برخی از شرکت ها طیف گسترده ای از الگوها را ارائه می دهند و برخی بسیار اندک. بعضی از شرکت ها عناوین زیادی را برای انتخاب دارند و برخی دیگر به شما امکان می دهند از گرافیک هدر خود استفاده کنید. اکثر آنها امکان پخش صدا را دارند و همه آنها قابلیت فیلمبرداری ندارند. برای ارزیابی شرکتی که متناسب با اهداف فردی شماست ، عاقلانه است که با چندین نفر آزمایش کنید و شرکتی را انتخاب کنید که مناسب ترین موقعیت باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا