دنیای وب

صفحات فشار فرود و سیسی – اوه من

صفحه فرود اولین صفحه ای است که بازدید کننده پس از وارد کردن آدرس خاصی یا کلیک روی پیوند در ایمیل یا سایت دیگری به سایت شما می رسد. در یک زمان ، صفحه اصلی صفحه اصلی مقصد بسیاری از بازاریابان اینترنتی بود. اما با توسعه بازاریابی اینترنتی ، صفحاتی که برای جلب بازدید کننده از یک اقدام خاص طراحی شده اند ، روز به روز محبوب تر می شوند.

ست گودین ، ​​یک متخصص شناخته شده بازاریابی ، می گوید که یک صفحه وب می تواند بازدید کننده را وادار به انجام یکی از تنها پنج اقدام کند:

1. کلیک کنید و به صفحه دیگری بروید

2. خرید کنید

3. دادن اجازه برای ادامه کار

4. به دوست خود بگویید

5- چیزی را یاد بگیرید که ممکن است بازدید کننده شما را وادار به ارائه بازخورد کند

کلیک روی صفحه اصطلاحی است که اغلب برای توصیف یک صفحه فرود استفاده می شود که برای گرفتن نام و آدرس ایمیل طراحی شده است. در یک صفحه کلیک کلی سنتی ، اگر اقدامی را که صاحب وب سایت می خواهد انجام ندهید ، چاره ای جز بستن صفحه ندارید.

در گذشته ، بازدیدکنندگان بیشتر با فناوری می توانستند کد منبع را بررسی کنند و بیاموزند که چگونه در صفحه فشرده گشتن و صفحات پشت آن را پیدا کنند. در نتیجه ، بسیاری از دارندگان وب سایت اکنون صفحه را رمزگذاری می کنند تا درب عقب برای عبور از آن وجود نداشته باشد.

صفحه فشرده ای که به بازدید کننده اجازه می دهد بدون اقدامی که مالک وب سایت از آن می خواهد به صفحه دیگری بپرد ، صفحه منتهی نامیده می شود. من مطمئن نیستم که این عبارت چگونه نمایانگر این عمل است. مریام وبستر از یک فرد “دوجنسگرای” به عنوان یک خجالتی یا ترسو تعریف می کند. بنابراین حدس می زنم کسی فکر می کند شما می ترسید که اجازه ندهید بازدید کننده ای از آنچه شما ارائه می دهید مطلع شود!

هدف صفحه فرود من این است که بازدیدکنندگان خود را به درخواست گزارش ویژه اختصاص دهند. اما اگر آنها تصمیم بگیرند که نمی خواهند ، یا قبلاً گزارش را درخواست کرده اند ، یک دکمه قرمز بزرگ در انتهای صفحه وجود دارد که می گوید: “وارد سایت شوید”. من حدس می زنم که این باعث می شود من یک دوجنسیتی عالی باشم!

بیشتر بازاریابان اینترنتی از صفحات فرود استفاده می کنند تا بطور محدود بر مخاطبان خود متمرکز شوند و از فرصتهای پیشین خود استفاده کنند. صفحات فرود برای راه اندازی محصولات یا خدمات ایده آل هستند زیرا شما فقط باید یک پیام را منتقل کنید – هیچ چیز دیگری از حواس پرتی وجود ندارد که در انواع دیگر صفحات وب مشاهده شود.

از دید یک بازاریاب ، صفحات فرود زمان مناسب و سرمایه گذاری بودجه ای است. این بدان دلیل است که از آنجا که می دانید این اولین صفحه بازدیدکننده است ، می توانید با اطمینان وقت ، انرژی و پول خود را صرف ساختن صفحه به صفحه ای کنید که بازدید کننده اقدام مورد نظر شما را انجام می دهد.

این شامل جستجوی کلمات کلیدی و ایجاد عنوان جلب توجه می شود ، از جمله گرافیک هایی که از کاری که بازدید کننده شما می خواهد پشتیبانی کند. تا زمانی که بازدیدکنندگان به اقداماتی که سازندگان خود می خواهند ادامه دهند ، وب سایت های تک صفحه ای شکوفا می شوند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا