دنیای وب

صفحه فشار متناسب – شماره 1 فهرست یک بازاریاب اینترنتی قابل اعتماد

چه چیزی عادی و عادی را در دنیای بازاریابی جدا می کند؟ صفحه فشار فشرده پاسخ است. یک صفحه ساده ، که جادوی یک صفحه وب را ندارد ، بسیار مهم است.

صفحه فشار مانند دستگاه فروش پول است. هر بار که بازدید کننده شناسه ایمیل خود را در جعبه مشترک وارد می کند ، در ازای آن چیزی به وی داده می شود. شناسه نامه نیز به طور خودکار به لیست شما اضافه می شود. بازاریاب های برتر بسیاری از این لیست های عظیم را دارند و به همین دلیل فروش آنها را با سهولت انجام می دهند.

اگر متوجه صفحات برخی از آنها شوید ، چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید یاد بگیرید. فیلم اول. تصویر هزاران کلمه را بیان می کند. بنابراین ، بسیاری از آنها چندین هزار کلمه صحبت می کنند. هنگام برقراری ارتباط با بازدید کننده ، بهترین شرط بندی شما برای این فیلم است. شما می توانید مشکل خود را بگویید ، محصول را توضیح دهید ، به بازدید کننده بگویید چرا آن را خریداری کرده و همچنین در مورد جوایز و مزایا صحبت کنید. همه اینها بدون آنکه از صفحه شما خارج شود. نمی توانید امیدوار باشید که فقط با نوشتن متن بسیار موفق باشید.

دوم عنوان و متن است. عنوان مورد توجه قرار می گیرد. حتی اگر فقط صفحات را مرور کنید ، نمی توانید یک صفحه را از دست بدهید. سپس متن با عنوان همراه می شود. این یک توضیح ساده و مختصر درباره محصول از نظر مزایای آن است. این کار با کمترین میزان انجام می شود تا بازدید کننده را برای کارهای بیشتر بازگرداند.

چگونه صفحه با قرار دادن متن ، جعبه اشتراک ، ویدیو و پس زمینه صفحه ظاهر می شود. فقط درصورتی که تجربه ایجاد صفحات را داشته باشید می تواند آن را درست کند. اگر این کار را نکنید ، ایجاد یک صفحه می تواند به سخت ترین کار برای شما تبدیل شود.

الگوهای آماده موجود است اما چندین بریدگی در زیر یک صفحه فشار طراحی شده خاص وجود دارد. اگر می خواهید صفحه شما مانند صفحات VIP به نظر برسد ، بلافاصله یک طراح استخدام کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا