دنیای وب

صورت عیسی در کیک و نان تست ظاهر می شود

این روزها که عیسی در صبحانه ظاهر می شود ، باید بیشتر از همیشه ایمان داشته باشید. به طور خاص ، شما باید باور داشته باشید که برخی از گیرندگان eBay هوشمند ، به طور عمدی قطعه کمکی نان تست یا پای را فقط برای ایجاد سود پاک نکردند.

در اوایل فوریه 2006 ، مایک تامپسون از Beachwood ، اوهایو ادعا كرد كه تصویری از عیسی روی كیكی كه او هنگام تهیه صبحانه برای خانواده خود آماده كرده بود ، ظاهر شد. تامپسون توسط نیوز کانال 5 در کلیولند ، اوهایو بازنویسی شد و گفت که چهره خداوند نشانه ای از بالا است.

او ادعا شده پنکیک را در eBay با قیمت 500 دلار باز کرد. پیشنهاد قبل از حذف لیست به دلیل نقض قوانین لیست eBay ، به 14999.00 دلار رسید.

هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد eBay لیست را به دلیل تقلب بودن حذف کرده است. با این حال ، تابلوهای پیام اینترنتی با اتهاماتی مبنی بر اینکه آنها تامپسون هستند نه خدا ، که تصویر را روی یک پای ایجاد کرده است ، گسترش یافته است.

پستی که می خواند: “این کلاهبرداری است و این آدم کلاهبرداری است.”

“به نظر من بیشتر شبیه اسامه بن لادن است.”

وی با یكی از پوسترها به شوخی گفت: “شاید یك ماهیتابه ای از عیسی داشته باشد كه عكس غوطه وری در فلز دارد تا هرچه كه پخته شود مانند عیسی باشد.”

اما این شوخی ممکن است بر ما باشد. عیسی یک تابه واقعی است.

“صفحه عیسی مسیح از فولاد بادوام ساخته شده است و با یک لایه نچسب پوشیده شده است.”

متن بازاریابی در JesusPan.com یک ماهیتابه را با تصور پیچیده ای از عیسی “قرار دادن تصویر عیسی بر روی غذا” اعلام می کند.

آیا ممکن است عیسی تامسون پای یک بازاریابی برای کاسه مسیح باشد؟ افراد در JesusPan.com به وضوح از دسترسی eBay آگاه هستند. این سایت می گوید: “تصاویر مقدس در همه جا ظاهر شد … یک ساندویچ پنیر کباب شده با تصویری از باکره مریم با قیمت بیش از 1700 دلار در eBay فروخته می شود.”

چشمگیرترین شواهدی که احتمالاً پای تامپسون توسط عیسی پان ایجاد شده است از سایت MrFree.com است. این سایت یک پوشش رایانه ای از تامسون پای ایجاد کرده و آن را با تصور عیسی مقایسه کرده است. اگرچه یک راهنمای قطعی نیست ، اما ابعاد عیسی در یک پای قابل توجه شبیه اثر انگشت روی تابه است. با این حال ، او روی پای صلیب تزئین شده در سمت راست پایین تابه زیر عیسی مسیح ظاهر نمی شود.

هنگامی که لیست تامپسون پس از نقض قوانین دوباره در eBay ظاهر شد ، توضیحات عجیب تجاری به نظر می رسید. “ببخشید ، رسمی” عیسی پنکیک “به دلیل نقض لیست حذف شد. من 150،000 بازدید دریافت کردم و قیمت پیشنهاد 15،000 دلار بود. از حمایت شما بسیار سپاسگزارم. ما تشویق شدیم که پای را برگردانیم ، بنابراین از 15،000 دلار شروع می شود.”

اندکی پس از اینکه عناوین تامپسون عیسی عناوین را ساخت ، تقلیدگران ظاهر شدند. در 14 فوریه ، یک وبلاگ نویس 33 ساله از نیوکاسل انگلستان با نام “ILuvNUFC” اعلام کرد که بوسه عیسی مسیحی را روی پای خود کشف کرده است. برخلاف تامپسون ، “ILuvNUFC” تشخیص داد که چهره ممکن است صورت عیسی نباشد. وی خاطرنشان کرد: او همچنین مانند بازیگر ستاره پورن رون جرمی به نظر می رسد. خواه مسیح باشد یا ران جرمی ، وی در وبلاگ خود اعلام كرد كه آماده است تا در eBay درآمدزایی كند. تامپسون پای ممکن است نوعی کپی برداری از انواع باشد. یک هفته قبل از ظهور پای مقدس وی ، اعلام شد كه خوان پاترانو از پری لی ، تگزاس صورت عیسی را در ماهیتابه ای كه شستشو داده بود پیدا كرده بود. جالب است که پاترانو با قصد پخت و پز صبحانه مادر خود ، ماهیتابه را می شست. پاترانو با توصیف خود به عنوان یک مرد مذهبی ، گفت که وی همچنین قصد دارد کشف اکتشاف خود را در eBay بفروشد.

در دسامبر 2005 ، سرآشپزها در رستوران استادیوم کلوپ در جکسونویل ، فلوریدا ، عیسی را در پایین یک ظرف بزرگ که برای گرم کردن آب استفاده می شد ، یافتند. آنها گفتند: تابه تازگی برای گرم کردن ظروف پنیر ناچو استفاده شده است و فرض بر این است که پنیر ناچو سوخته و مواد معدنی سوخته از آب رستوران با هم ترکیب شده اند تا صورت مسیح را تشکیل دهند. برنامه فروش ماهیتابه در eBay هنوز اعلام نشده است.

شاید مشهورترین دیدگاه نمادهای مذهبی مربوط به غذا اخیراً شباهت مریم باکره است که در ساندویچ پنیر کبابی ظاهر شده است. دایانا دایزر ، ساکن فلوریدا ، پس از گرفتن نیش از ساندویچ ، این تصویر را کشف کرد. به مدت 10 سال ، دوزر ساندویچ مقدس را تا حدی خورده در یک جعبه پلاستیکی شفاف در غرفه شب خود نگه داشت. در سال 2004 ، او یک ساندویچ در eBay را به GoldenPalace.com ، یک کازینو اینترنتی با قیمت 28000 دلار فروخت. GoldenPalace.com همان شرکتی است که خرید محبوب دیگری را انجام داده است. آنها سنگ کلیه ویلیام شاتنر را خریدند.

وقتی نمادهای مذهبی در صبحانه ظاهر می شوند ، روش های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد. Threadless.com طرح های تی شرت را با عیسی مسیح روی نان تست و مریم روی کیک ها ارائه می دهد. فروشنده هوشمند eBay تکه ای از نان تست را که با تصویر مسیح تزئین شده است روی یک پای می فروشد.

آیا می خواهید صبحانه خود را برای عیسی مسیح درست کنید بدون اینکه بخواهید یک ماهیتابه مخصوص بخرید؟ فقط مقاله “نان تست شخصی شخصی شما” را که توسط اریک گیلین نوشته شده است ببینید. جیلین موجود در blacktable.com ، دستورالعمل های گام به گام برای کشیدن عیسی بر روی نان تست با قرار دادن کره ای روی نان و کباب کردن آن فراهم می کند. متأسفانه ، لرد جیلین کنی از کمدی مرکزی جنوبی جنوبی بیشتر شبیه بره خدا است. اما این روزها ، حتی یک عیسی کوتاه در ژاکت باید “حراج” را از حراج آنلاین به موقع دریافت کند.

آیا خداوند عکسهای بستگان و دوستان خود را روی نان تست و کیک قرار می دهد؟ ممکن است تا زمانی که فرصتی برای سؤال از او نباشیم ، هرگز نشناسیم. اگر در کار جهان هستی یک خدایی وجود دارد ، می دانیم که: رویدادها ترسیم کرده اند تا ما را مجبور به گفتگو در مورد دین و صبحانه کنند. ممکن است پیام بسیار مهمی باشد ، به دور از تمام سود و ایثار شما: به صبحانه خود توجه کنید. این مهمترین وعده غذایی روز است.

بروزرسانی: پای تامپسون عیسی جعلی است

در تاریخ 2 مارس 2006 ، این مقاله در ابتدا در MrFree.com منتشر شد. روز بعد ، میستر در پاسخ به استعلامی که به JesusPan.com ارسال شده بود صبحانه دریافت کرد. در این نامه آمده است: “متأسفم که دیر جواب دادم ، من خسته شدم! بله این محصولی است که JesusPancake ایجاد کرد! این یادداشت توسط مایک تامپسون امضا شده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا