دنیای وب

ضرب و شتم اینترنت گورو

به نظر می رسد در بین بسیاری از بازاریابان آنلاین شرایطی وجود دارد که “گوروس ها” افراد بدی هستند. از این گذشته ، آنها پول بیشتری از دزدان دریایی کسب می کنند و محصولات خود را به همه کسانی که از آنها سؤال می کنند ارائه نمی دهند. بنابراین آنها باید واسطه باشند.

مراقب باش. اغلب اوقات ، ضرب و شتم بیشتر شخص ، این کلاهبرداران کمتر در تجارت آنلاین خود موفق می شوند.

به دام اعتقاد همه بدی که در مورد معلمان خوانده می شود قرار نگیرید.

ابتدا اگر به تعریف “معلم” نگاه کنید ، متوجه می شوید که معلم ابتدایی معلم ، معلم ، رهبر و متخصص است.

بنابراین ، معلم کسی است که موفق و رانده شده است – و به اندازه کافی سخاوتمندانه بود تا به عقب برگردد و به دیگران کمک کند تا در راه او گام بردارند. طبق معیارهای من ، معلم مرد خوبی است.

دوم ، به نظر می رسد که در برخی محافل در انتقاد از هر کسی که به مقام معلم رسیده باشد ، شکوه و عظمت است. آنها از عناوین و نظریاتی مانند “اسرار اسرار نمی خواهند شما بدانید” ، “آنچه معلمان پنهان می کنند” ، “به دام معلمان نروید” استفاده می کنند. این فقط یک وزوز فروش قانع کننده است.

بیشتر افرادی که از این رویکرد استفاده می کنند

1) عدم موفقیت مالی در مشاغل آنلاین خود

2) نارضایتی که دیگران موفق تر هستند

3) نمی خواهید دنبال قدم های شخص دیگری باشید

4) به عنوان یک فرد کوچک فکر و مشتاق بیایند

سوم ، من شخصاً بسیاری از “معلمان” را می شناسم. من شخصاً اثبات خواهم کرد که آنها برای دستیابی به آنچه به دست می آورند سخت کار می کنند. از آنجا که آنها بسیار سخت تلاش کردند تا به جایی برسند که هستند ، اکنون گزینه هایی دارند. برخی تصمیم می گیرند که به طور تمام وقت به کار خود ادامه دهند ، در حالی که برخی دیگر برای انجام فعالیت های اوقات فراغت خود مرخصی می گیرند.

در حالی که ممکن است به نظر برسد که آنها برای کسب درآمد زیاد “کاری انجام نمی دهند” ، وقتی عمیق تر به نظر می رسید ، این مورد نیست. و در حالی که آنها مایل هستند دانش و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند – آنها حاضر نیستند آن را واگذار کنند!

این به دلیل موقعیت اساسی بسیاری از افراد در اینترنت است که برای ایجاد تجارت آنلاین ، همه چیز باید برای آنها ارزان یا رایگان باشد. این نگرش “چیز ضعیف برای من” است – و آن را در بین افرادی که علاقه زیادی به اینترنت ندارند ، محبوب آن خواهید دید.

فقط ایجاد یک تجارت آنلاین به معنای رایگان بودن نیست. ساختن یک شرکت پایدار نیاز به سرمایه گذاری وقت و پول دارد ، خواه از طریق اینترنت یا آفلاین. کسانی که متوجه این امر هستند سریعتر موفق می شوند.

بنابراین آیا رابطه ای بین نگرش و نتایج آنها هنگام سارقین وجود دارد؟

من هم اینچنین فکر میکنم. هنگامی که موفقیت خود را با هدف قرار دادن دیگران ایجاد می کنید ، ممکن است به نظر برسد که مشاغل خود را توسعه می دهید. اما در واقعیت شما دور نخواهید شد. از این گذشته ، شما واقعاً ممکن است یکی از پیشگامانی که به شما حمله کرده اید بخرید تا محصول خود را تبلیغ کنید!

بنابراین بیایید اعتصاب معلمان را متوقف کنیم و آنها را بشناسیم – تاکتیک فروش. شما خواهید شنید که بسیاری از افراد درباره معلمان به معنای منفی صحبت می کنند. فقط بپذیرید که آنها از آنها برای ایجاد موقعیت “ما” در مقابل “آنها” استفاده می کنند تا بتوانید به سمت “ما” بپیوندید و محصول آنها را بخرید.

همه چیز بد نیست ، اما این تاکتیکی نیست که من از آن استفاده خواهم کرد. من آن را نیز به دانشجویانم توصیه نمی کنم. گاهی اوقات برای یافتن محصولات با کیفیت ، باید فراتر از زبان گورو ضرب و شتم نگاه کنید. از این گذشته ، حتی مربیان بدون خطا نیز اشتباه می کنند ، اما بازهم ممکن است محصولی با کیفیت بالا ارائه دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا