دنیای وب

طاقچه غنی ثروتمند. تفاوت بین بازاریابی کوچک و بازاریابی طاقچه

وقتی می شنوم که مردم در مورد ثروت های رسانه ها صحبت می کنند ،

چشمانم شروع به تلاقی كرد و دچار اسپاسم شد.

ترفند ، می دانید ، با بنادر و ثروت ،

نه در استادیوم ها ، بلکه در هنگام خارش خارش است.

من فهمیدم که بسیاری از مردم “سایت تخصصی” را با “سایت تخصصی” اشتباه می گیرند. آنها شبیه هم نیستند.

می دانید مینی یعنی چی؟ اکثر مردم این کار را انجام می دهند ، که توضیح دهنده تبلیغات ناخوشایند ویاگرا است. مینی به معنای متمایزتر از دیگران است. در وب سایت mini به معنای کمتر از 10 صفحه است. اغلب کمتر از 5 صفحه است. گاهی فقط یک صفحه.

این سایت بدون حاشیه است. آنچه را برای فروش یا ترک آن بخرید. در اینجا هیچ چیز دیگری برای شما وجود ندارد. این در مورد زمین های بازی است ، خارش را نمی خاراند ، مگر اینکه چیزی خارش را خراشیده کند. سپس احتمالاً خرید خواهید کرد.

اما ، آیا می دانید ایستادن به چه معناست؟ حتی تلفظ گیج کننده است. شما می توانید طاقچه بگویید ، تا با ثروتمندان ترکیب شود ، یا می توانید بگویید نیش ، با شیش مخلوط شوید.

صرف نظر از اینکه به چه روشی آن را می گویید ، طاقچه به معنای “موقعیت یا فعالیتی است که به ویژه با علایق ، توانایی ها یا ماهیت فرد متناسب باشد”. بروید ، آن را در Dictionary.com جستجو کنید. منتظر می مانم

من مصاحبه ای را با پسری خوانده ام که زندگی خود را از طریق سایت های خرد تأمین می کند. او گفت که صدها نفر از آنها را دارد. وی گفت اگر صدها سایت در اختیار داشته باشد که در هر هفته صد دلار درآمد کسب می کنند ، این امر امرار معاش خوبی دارد. او هر هفته چند مورد می سازد. تنها افسوس او این است که زودتر ساخت بیشتر آنها را شروع نکرده است.

ریاضیات خوب به نظر می رسد ، اما به نظر من که داشتن صدها نام دامنه در هر سال تجدید می شود ، صدها وب سایت که باید میزبانی شوند و صدها وب سایت تبلیغاتی ، بهترین راه حل برای همه نیست. مخصوصاً اگر در وهله اول مبتدی باشید. به گفته واسی ریچ ، نقطه ضعف این است که فقط در یک مکان کوچک ثروتمند نخواهید شد.

هر سایت کوچکی البته مکان مناسبی است. منظورم این است که واقعاً چند محصول را می توانید در 1-5 صفحه پوشش دهید؟ مگر اینکه صدها بنر چشمک زن در یک صفحه داشته باشید ، اما همه ما می دانیم که این سایت ها کار نمی کنند.

سپس به سایت آدام در dogproblems.com فکر می کنم. (چقدر مسخره است که نام خانوادگی اش Katz است ، هوم؟) حالا یک جایگاه خوب وجود دارد ، اما آنقدرها هم کم نیست. اگر بر روی صفحه مقالات کلیک کنید ، متوجه منظور من خواهید شد.

آیا می دانید سایت آدم چه می کند؟ این فقط یک لایه نیست ، باعث خارش آن می شود. اگر سگ داشته باشید ، در آنجا چیز مفیدی پیدا خواهید کرد. شاید خیلی چیزها. این فقط یک صفحه از نوع “خرید کتاب الکترونیکی من یا جدا کردن پوست” نیست. او از این سایت امرار معاش می کند.

می دانید چرا اینقدر خوب کار می کند؟ چون او قبلاً سگها را می شناسد. او فقط در تلویزیون (یا اینترنت) مربی سگ بازی نمی کند – او در زندگی واقعی یک مربی سگ است. او واقعاً سگ ها و نحوه رفتار آنها را می شناسد.

همه اینها مسئله دیدگاه است. شما باید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما مناسب است ، اما برای این کار باید تفاوت را بدانید. بنابراین اینجاست.

میکروسایت معمولاً یک مکان طاقچه است.

یک سایت طاقچه نیازی نیست که یک سایت کوچک باشد.

سایت های کوچک مانند چیپس سیب زمینی. شما فقط نمی توانید یکی داشته باشید.

می بینیم؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا