دنیای وب

طراحی جذاب ایمیل باعث ایجاد ترافیک می شود

وقتی یک کمپین پست الکترونیکی مستقیم راه اندازی می کنید ، می خواهید تبلیغات شما جسورانه و ساده باشد. کارت پستال یا خبرنامه سه گانه شما باید برای جلب توجه مخاطبان هدف خود رقابت کند و اگر چیزی را ارسال کنید که در پس زمینه کاتالوگ ها و صورتحساب ها شسته شود و به سطل زباله ختم شود ، پول خود را هدر داده اید. بنابراین همه چیز در مورد بازاریابی از طریق ایمیل است – شما باید توجه خواننده خود را جلب کرده و توجه خواننده را جلب کنید تا پیام شما فقط باز نشود ، بلکه آن را بخوانید و دنبال کنید. موضوعی چشم نواز و طراحی جالب و بدون سر و صدا از فاکتورهای اصلی نرخ بالای باز و افزایش میزان مراجعه به تجارت شما هستند.

آن را با یک قلاب فروش موثر بگیرید

نوشتن صحیح موضوع ممکن است دشوار باشد. هر روز صندوق ورودی خود را برای یافتن پیام های نویدبخش کاهش سریع وزن ، کار رویایی از خانه بررسی می کنیم که مبالغ ناپسند پول برای کار کم و سایر پیشنهادات مشکوک را پرداخت می کند. با این حال ، مزیت داشتن پایگاه داده از آدرس های ایمیل قابل اشتراک این است که شما گروهی از مخاطبان اسیر دارید – افرادی که می خواهند ایمیل های شما را بخوانند – و بنابراین خطر حذف خودکار قبل از باز شدن کاهش می یابد. با این حال ، هنوز هم باید مشترکین را مجبور کنید که نامه را باز کنند.

موضوع ایمیل شما پیشنهاد اولیه فروش شماست – مختصر و مستقیم باشید و از روشهایی که ممکن است منجر به فیلترهای هرزنامه شود جلوگیری کنید. سعی کنید از “رایگان” به عنوان اولین کلمه استفاده نکنید و قطعاً هیچ کلمه یا علامت تعجب را بزرگ ننویسید. سعی کنید این خط را در حدود 50 نویسه نگه دارید تا کل موضوع دیده شود.

آن را یک پیام خوب و ساده نگه دارید

یک نگرانی طبیعی در بازاریابی از طریق ایمیل این است که آیا همه گیرندگان می توانند یک الگوی واحد از پیام ها را ببینند یا نه. البته ، کاربران اینترنت از برنامه های مختلف پستی – از حساب های تحت وب مانند Google Mail و Yahoo Mail ، گرفته تا حساب در محل کار و ISP در خانه – استفاده می کنند. برخی از افراد از طریق وب به نامه دسترسی پیدا می کنند ، در حالی که دیگران از Outlook ، Eudora یا سایر نرم افزارها استفاده می کنند. حتی اگر ارسال ایمیل نتیجه نسبتاً یکنواختی ایجاد کند ، ممکن است تفاوت های جزئی از یک کاربر به کاربر دیگر وجود داشته باشد. با این حال ، این نباید مانع ایجاد نامه HTML جذاب شود که برای جلب توجه مشتری و مشتری طراحی شده است.

برای شروع یک کمپین ایمیل موفق نیازی نیست که یک متخصص بازاریابی باشید و همچنین لازم نیست هزاران دلار برای استخدام یک طراح برای ایجاد الگویی برای پیام های خود هزینه کنید. ایجاد نامه با HTML مزایایی دارد – ارسال پیوند مستقیم به خوانندگان به سایت آسان تر است و می توانید هر پیام را با آرم خود نشان کنید – اما توصیه می شود در طراحی زیاده روی نکنید. در مرحله اول ، داشتن یک پیام فشرده گرافیکی ممکن است هشدارهای هرزنامه را تحریک کند. همچنین ، شامل قرار دادن تصاویر بزرگ در نامه پستی ، حتی اگر اندازه آنها در پیام واقعی کاهش یابد ، بارگیری برخی از خوانندگان ممکن است طولانی شود و حتی صندوق پستی را مسدود کند.

برای یک طراحی ایمیل در عین حال رنگارنگ که تردیدی در مورد فیلترهای هرزنامه ایجاد نمی کند ، یک بنر ساده در نظر بگیرید که آرم خود را با یک یا دو تصویر کوچک مربوط به پیام خود نشان می دهد. اگر کالاهای خاصی را نمی فروشید ، برای روح بخشیدن به پیام خود یک عکس بدون حق امتیاز امتحان کنید – کلیپ آرت ، اگرچه تهیه آن آسان است ، اما ممکن است کارتونی یا ناپسند به نظر برسد ، و خطر غیر حرفه ای نشان دادن پیام شما را دارد.

فراموش نکنید ، محتوا در اینجا بیش از زنگ و سوت پادشاه است. پیشنهاد را در جلو و تمام نقاط فروش آنلاین واضح و آسان پیدا کنید. محصولی را برای فروش قرار ندهید و پس از توضیحات رومینگ منتظر بمانید تا پایان نامه ، URL سایت خود را ارائه دهید.

برای کمک به طراحی خبرنامه و هشدارهای ایمیل ، جستجوی سریع در اینترنت شما را به سمت تعدادی از سایت های قالب رایگان هدایت می کند تا به شما کمک کنند. اگر دوست دارید الگوی ساده ای را انتخاب کنید که پیام شما را مسدود نکند و هر نامه را قبل از ارسال به خوانندگان خود آزمایش کنید. همیشه محتوا را ، اگر بیشتر از آن نباشد ، جذاب نگه دارید. اگرچه بسته بندی از بیرون زیبا به نظر می رسد ، اما این پیام است که مشتری را به سمت شما می آورد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا