دنیای وب

طراحی وب سایت موبایل – عصر جدید برای طراحی

از آنجایی که تلفن همراه دیگر فقط یک تلفن همراه نیست و کم و بیش به یک کامپیوتر جیبی قابل حمل تبدیل شده است، نحوه برقراری ارتباط و کار روزانه ما را تغییر داده است.

اصطلاح “تلفن همراه” به یک بسته کامل قابل حمل اشاره دارد که به شما امکان می دهد ارتباط برقرار کنید، بازی کنید، عکس بگیرید، از سیستم های ناوبری ماهواره ای، پیامک، گوش دادن به موسیقی، ایمیل، شبکه های اجتماعی و مرور اینترنت استفاده کنید. به لطف ابزارهای اضافی اینترنت، به یک ابزار ضروری برای دنیای تجارت و همچنین فقط یک ابزار شبکه اجتماعی تبدیل شده است.

مدیران وب‌سایت‌ها و صاحبان وب‌سایت‌ها اکنون متوجه شده‌اند که از آنجایی که اینترنت از طریق اکثر ارائه‌دهندگان استاندارد تلفن همراه به آسانی قابل دسترسی است، دنیای کاملاً جدیدی از بازاریابی، تبلیغات و بازاریابی مستقیم را باز می‌کند. اما آیا وب سایت شما از طریق موبایل قابل دسترسی است؟

گوگل اکنون با توسعه دهندگان و توسعه دهندگانی که نسخه جدیدی از گوگل را ساخته اند، شرکت “اولین موبایل” است. اریک اشمیت، رئیس و مدیر اجرایی گوگل

زمانی که وب سایت ها ساخته شدند، برای رایانه های شخصی ساخته شدند. سپس آنها باید با یک لپ تاپ و سپس یک صفحه عریض جفت می شدند. حالا باید برای موبایل ساخته شوند.

من به عنوان یک طراح وب سایت متوجه می شوم که اگر وب سایت شما در وهله اول اندازه صفحه نمایش تلفن همراه را نداشته باشد، می تواند مشتریان و تبدیل های زیادی را در دنیای تلفن همراه از دست بدهد. صاحب سایت. صفحه‌نمایش رایانه‌های شخصی مانند تلفن‌های همراه نیست و می‌تواند منجر به اسکرول آزاردهنده، کمبود مرورگر، محتوای بیش از حد، متن یا تصاویر ناخوانا و زمان تحویل کند شود که همچنین منجر به بالا بودن قبض تلفن همراه می‌شود.

بنابراین با وارد کردن این مرحله به مرحله طراحی و دادن زمان برای ایجاد یک وب سایت سفارشی برای صفحه نمایش تلفن همراه، طراحی وب سایت موبایل می تواند سرمایه گذاری بسیار عاقلانه ای باشد. همچنین ارزش بررسی وب سایت خود را در حال حاضر دارد. اگر قالب را تغییر ندهید، ممکن است بخواهید یک وب سایت «موبایل» اضافه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا