دنیای وب

طراحی وب – 7 نوع محتوای اصلی طراحی وب برای وب سایت شما

اگر ایجاد یک وب سایت برای شرکت شما در دستور کار شما قرار دارد ، باید درباره نوع محتوایی که می خواهید به آن اضافه کنید ، فکر کنید. شما ممکن است شخصی را برای ساختن سایت برای خود استخدام کنید ، اما با دانش تخصصی خود در مورد تجارت خود ، بهترین فرد برای ایجاد محتوایی هستید که به واقع جنبه های منحصر به فرد تجارت شما را نشان می دهد.

در اینجا هفت عنصر محتوای وب وجود دارد که باید در وب سایت خود به خاطر داشته باشید:

1. امتیاز فروش بی نظیر

در وب سایت شما ، مهم است که برای مشتری توضیح دهید که چه چیزی در مورد شرکت شما خاص و متفاوت است ، و چرا او باید به جای رقبا از شما استفاده کند. آیا خدمات بی نظیری ارائه می دهید؟ شاید ضمانت قیمت پایینی داشته باشید؟ اطمینان حاصل کنید که محتوای وب شما دارای امتیاز فروش منحصر به فرد شرکت شما ، ترجیحاً در صفحه اصلی شما است.

2. جزئیات محصول یا خدمات

اگر مشاغل شما محصولات واقعی را به فروش می رساند ، به توضیحات دقیق محصول و همچنین عکس های سایت خود نیاز خواهید داشت. اگر تجارت شما خدمات خاصی را ارائه می دهد ، باید توضیحی در مورد خدمات مختلفی كه ارائه می دهند و آنچه شامل آنها می شود را در آن قرار دهید. اگر همه آنها با آن آشنا نیستند ، سعی کنید این را از دیدگاه مشتریان خود بدون استفاده از اصطلاحات مختلف صنعت بنویسید.

3. بخش “درباره ما”

این بخش از وب سایت شما فرصتی است تا در مورد شرکت خود بیشتر به مشتری بگویید. هنوز می توانید داستان شرکت خود را بگویید. چه موقع تجارت خود را شروع کردید و چگونه چشم انداز خود را برای آینده توسعه دادید. شما فقط می توانید واقعیتهای اساسی در مورد تجارت مانند تعداد کارمندان و مکانها را ارائه دهید ، یا می توانید در مورد ارزشها و سیاستهای تجاری خود بنویسید. با خواندن صفحه درباره ما ، مشتریان شما باید احساس کنند که شروع به ایجاد یک رابطه شخصی با شما می کنند.

4. گواهینامه ها

درخواست از مشتریان راضی برای نوشتن گواهی نامه برای شما یا شرکت شما راهی عالی برای متقاعد کردن مشتریان بالقوه برای خرید از شماست. از صحت گواهینامه های خود اطمینان حاصل کنید. مشتریانی که در گذشته به خوبی با آنها کار کرده اید باید چند خط برای توصیه محصولات یا خدمات خود بنویسند.

5. عکس

همه وب سایت ها از تصاویر و تصاویر استفاده می کنند. این امر به تجزیه متن و ایجاد علاقه به سایت کمک می کند. تصویری از خود برای صفحه “درباره ما” ، تصویری از دفتر مرکزی خود برای صفحه “تماس با ما” و هر تصویری دیگر که احساس می کنید ایده ای از موضوع کسب و کار شما ارائه می دهد ، همه کمک های خوبی به یک وب سایت هستند.

6. قیمت گذاری

برخی از شرکت ها لیست قیمت خود را در وب سایت خود تبلیغ می کنند و این می تواند قبل از تماس با شما ، به مشتریان ایده خوبی از توانایی خرید محصولات یا خدمات شما بدهد. ممکن است نگران باشید که رقبا شما را تضعیف کنند ، اما اگر بسیاری از مشتریان نتوانند از قیمت وب سایت شما اطلاعاتی کسب کنند ، منصرف می شوند و به زحمت نمی توانند شخصاً با شما تماس بگیرند. اگر لیست قیمتی خاصی ندارید ، همیشه می توانید مثالهای قیمت یا یک مطالعه موردی را با هزینه درج کنید.

7. بخش “تماس با ما”

هر وب سایت باید دارای بخش “تماس با ما” باشد که توضیح دهد شما چگونه می خواهید مشتریان با شما تماس بگیرند. شما می توانید شماره تلفن ، آدرس ، راهنمایی ها و نقشه را در آن بگنجانید و بیشتر وب سایت ها نیز دارای فرم تماس هستند تا بازدید کنندگان بتوانند برای شما ایمیل مستقیم ارسال کنند.

اگر در حال راه اندازی وب سایت برای مشاغل خود هستید ، تهیه طراح وب خود با بیشترین اطلاعات ممکن در بالا به آنها کمک می کند تا یک وب سایت کارآمد و آموزنده ایجاد کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا