دنیای وب

طراحی گرافیکی و انواع مختلف آن

خواه به طراحی یک آرم جدید و یا بازاریابی بروشور یا ایجاد یک وب سایت حرفه ای نیاز دارید ، باید از طراحی گرافیکی استفاده کنید تا جلوه ای حرفه ای به آنها بدهد. آنها می توانند هدف تجاری شما را با محصور کردن کسب و کار ، محصولات و خدمات بهتر بیان کنند. با کمک آن می توانید مشتریان هدف خود را جذب کرده و فروش خود را افزایش دهید. با این حال ، احتمال از دست دادن هدف تجاری شما وجود دارد ، مگر اینکه کارهای طراحی گرافیک خود را توسط یک طراح حرفه ای انجام دهید.

در این مقاله ما در مورد طراحی گرافیک و انواع مختلف آن بحث خواهیم کرد.

طراحی گرافیک چیست؟

طراحی گرافیک که به آن طراحی ارتباطات نیز می گویند ، هنر طرح ایده ها و تجربیات از طریق محتوای تصویری و متنی است. این می تواند شامل تصاویر ، متون یا ترکیبی از متن ها و تصاویر برای برقراری ارتباط با افراد باشد. این شامل تعداد قابل توجهی از رشته های هنری و حرفه ای است که ارتباط بصری و ارائه قدرتمند را هدف قرار می دهند. یک کار حرفه ای می تواند باعث جذابیت بصری و اطمینان از مکالمه بالاتر شود. می تواند در تحقق اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این می تواند اهداف مختلف تجاری ، صنعتی ، فرهنگی ، آموزشی یا سیاسی را برآورده سازد. افراد حرفه ای از نمادها ، متن های متمایز ، تصاویر و سبک های مختلف استفاده می کنند تا یک طراحی را جذاب ، تعاملی و از لحاظ زیبایی جلب کنند. امروزه ، ما از آن در رسانه های اینترنتی استفاده گسترده ای داریم.

در زیر انواع مختلفی از طرح های گرافیکی آورده شده است:

1. مبتنی بر نوع

2. مبتنی بر تصویر

3. ترکیبی از تصویر و نوع

4. نمادها ، آرم ها و انواع آرم ها

مبتنی بر تصویر

این به آن دسته از کارهای گرافیکی اشاره دارد که ایده های مختلف را از طریق گرافیک و تصاویر نشان می دهند. بسیار قدرتمند است. می تواند به روشی ساده تر با مردم ارتباط برقرار کند. این می تواند یک ایده یا پیام پیچیده را به راحتی منتقل کند. بینندگان به راحتی می توانند آن را درک کنند. ثابت شده است که تصاویر بصری قدرتمندتر از محتوای متنی حجیم هستند.

مبتنی بر نوع

مبتنی بر نوع به متن هایی گفته می شود که در سبک های مختلف برای انتقال ایده یا پیام استفاده می شود. این شامل تایپوگرافی شیک یا حروف دستی برای برقراری ارتباط بینندگان است. به راحتی می تواند توجه بینندگان را جلب کند.

تصویر و نوع

همانطور که از نامش پیداست ، هم به تصویر و هم به نوع اشاره دارد. طراحان وب تصاویر و تایپوگرافی را برای ایجاد این اثر گرافیکی ترکیب می کنند. در تبدیل فروش بسیار قدرتمند است. این می تواند نقش بسزایی در ایجاد یک پیام سفارشی داشته باشد.

نمادها ، آرم ها و انواع آرم ها

از نمادها ، آرم ها و انواع آرم ها برای تولید این نوع استفاده می شود. این می تواند پیام را به راحتی و در عین حال قابل توجهی منتقل کند. نمادها ، آرم ها و انواع آرم ها به نسبت مناسب تزریق می شوند تا هویت تجاری قابل توجهی ایجاد کنند. این می تواند به شما لیفت صورت قابل توجهی بدهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا