دنیای وب

طراحی گرافیک – 5 ارسال خنده دار از مشتری

به عنوان یک گرافیست ، ممکن است با انواع مختلف مشتری ها روبرو شده باشید. برخی جدی هستند ، برخی حرفه ای و برخی دیگر واقعاً سرگرم کننده هستند! درست است که معامله با مشتری بخشی جدایی ناپذیر از کارهای طراحی گرافیک است ، اما مواردی وجود دارد که با مشتریانی روبرو می شوید که به شما مراجعه می کنند و غیرمعمول ترین درخواست ها را می کنند!

واکنش طراحان مختلف به چنین درخواست هایی متفاوت است. ممکن است از مشتری عصبانی شوید و یا با صدای بلند بخندید! گزینه دوم بهترین گزینه است زیرا شما را در روحیه ای شاد نگه می دارد!

1. در عرض چند دقیقه آرم شرکت را طراحی کنید!

من با طراحانی روبرو شدم که با مشتریانی روبرو شدند که می خواستند طی چند دقیقه طرح آرم شرکت را ایجاد کنند. من مطمئن هستم که شما چیزی خنده دارتر از این نشنیده اید! آیا این مشتریان واقعاً ایده ای برای تجسم آرم شرکت دارند؟ علاوه بر این ، این مشتریان چنان مغرور هستند که از دیدن دلیل خودداری می کنند.

من قصد تمسخر مشتری ندارم ، اما انواع مختلفی شما را گیج می کند! در سناریوهایی از این دست ، باید کلمه به کلمه برای آنها توضیح دهید که مارک تجاری درخواست قهوه فوری نمی کند!

2. طراحی رایگان!

بله ، مشتریانی هستند که با چنین درخواست های خنده دار همراه می شوند. این مشتری به شما می گوید که طراحی آن بسیار ساده است و از شما انتظار می رود که آن را به صورت رایگان طراحی کنید! این یک پیاده روی است! کار برای یک دلیل کلی متفاوت است ، اما کار با مشتری به صورت رایگان غیرقابل قبول است. این تاجران است. اینجا جایی برای خیرات نیست!

3. لباس عروس را طراحی کنید

برخی مشتری ها هستند که تفاوت اساسی بین طراحی گرافیک و طراحی مد را نمی دانند. فقط یک ماه گذشت که من هیجان زده شدم وقتی این مشتری بالقوه مرا ناراحت کرد و از من خواست یک لباس عروس طراحی کنم! نمی توانستم جلوی خندیدن را بگیرم و تلفن را قطع کردم!

4. رنگ ها را روی تلفن مشخص کنید!

رنگ ها در هر پروژه طراحی گرافیکی نقش مهمی دارند. تصمیمات باید پس از تأمل دقیق گرفته شود و سپس اجرا شود. شما باید در مورد انتخاب نهایی یک رنگ بندی مناسب با مشتریان خود صحبت کنید.

اخیراً بروشور یکی از مشتریانم را طراحی می کردم. از او پرسیدم چه رنگی اضافه می کند؟ و حدس بزنید چی گفت !!! او گفت: “بیایید این را از طریق تلفن دریافت کنیم.” آیا می توان از طریق تلفن رنگی را انتخاب کرد؟ ما نقاش هستیم یا شعبده باز؟

5. شما یک استعداد هستید!

در اینجا یادداشت خنده دار دیگری وجود دارد که یک طراح همکار از مشتری خود شنیده است. این مأمور با زیرکی به او نزدیک شد و گفت: “در نگاه اول می دانستم که تو یک دسته استعداد هستی.” چگونه می توان بدون گذراندن نمونه کار ، این همه اطمینان داشت!

در واقع ، این مشتری با ظاهر آرایشگر روگردانی کرد. ظاهر نامرتب ، شلوار جین پاره شده ، ریش ریش و موهای فرفری بلند باعث شده مشتری فکر کند که او (سبک) خلاق است! البته ، این طراح با استعداد است ، اما نتیجه گیری از این قبیل می تواند برای یک پروژه طراحی خطرناک باشد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا