دنیای وب

ظهور اینستاگرام و کارهایی که می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد

ظهور اینستاگرام

چرا؟

از سال 2010، اینستاگرام ثابت کرده است که سریعترین پلتفرم رسانه اجتماعی در حال رشد است! حدود 300 میلیون کاربر دارد و در شرف افزایش حتی بیشتر است. پس چرا این اپلیکیشن به ظاهر ساده اینقدر سریع در حال رشد است؟ خوب و همه چیز به خلاقیت بستگی دارد، اینستاگرام راه جدیدی برای به اشتراک گذاری محتوا در پلتفرم ها پیدا کرده است و باعث می شود کاربران با اطمینان بیشتری زندگی کنند. برای مثال، حساب‌های اینستاگرام برای رقابت با اسنپ‌چت‌ها راه‌اندازی شده‌اند و به کاربران اجازه می‌دهند عکس‌ها یا ویدیوهای گمشده را ارائه کنند.

ساده به نظر می رسد، اینطور نیست؟ بله، چون همین است. اینستاگرام اکنون قدرت بیشتری بر تمام کاربران خود دارد که ممکن است از اسنپ چت با برنامه خود استفاده کرده باشند، و نیاز به استفاده از هر دو را کاهش داده و آن کاربران را به یک سرویس اختصاصی ارسال می کند.

این تاکتیک شرورانه نتیجه داد زیرا تعداد کاربران اینستاگرام از اسنپ چت بیشتر شد. تاریخچه اینستاگرام همچنین اشتراک‌گذاری بیشتر محتوا را تشویق می‌کند و آن را به عنوان یک ویژگی چت در برنامه خود فراهم می‌کند و به آن اجازه می‌دهد با سایر پلتفرم‌های پیام‌رسان زنده رقابت کند. به روز رسانی هایی مانند این دلیل رشد ناگهانی اینستاگرام است.

نویز چیست؟

اینستاگرام بهترین برنامه برای به اشتراک گذاری محتوا از طریق تصاویر بصری است. مخاطبان او جوان، تحصیل کرده و بسیار مشتاق خرید هستند. این باعث می شود محتوا خلاقانه، هیجان انگیز و سریع حرکت کند. حس متفاوتی نسبت به پلتفرم هایی مانند فیس بوک و توییتر دارد که به جای کلمات بر تصاویر تمرکز می کنند. با این حال، نظرسنجی ها نشان داده است که مانند فیس بوک، به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد که باعث می شود کاربران وفادارتر و فعال تر شوند.

این فرصت برای جذب مخاطبان جوان خلاق تر، زنگ خطر شرکت های بزرگی را به صدا در می آورد که به دنبال تبلیغات در رسانه های اجتماعی هستند. با استفاده بیشتر و بیشتر، مطمئناً علاقه به تبلیغات درون برنامه ای افزایش می یابد. با این حال، رقابت فرا رسیده است و شرکت ها باید راه های خلاقانه ای برای رقابت با رقبای خود در دنیای رسانه های اجتماعی پیدا کنند.

چگونه می توان از آن در بازاریابی استفاده کرد؟

البته، اگر می خواهید از آن برای فروش کسب و کار یا محصول خود استفاده کنید، باید نحوه آن را در نظر بگیرید. این یک پلت فرم قابل مشاهده است و بنابراین فروش این خدمات به محصول بسیار آسان تر است. اما امکان تبلیغ این سرویس در اپلیکیشن وجود ندارد، یافتن راهی هیجان انگیز برای ساده سازی سرویس، چشم کاربران اینستاگرام را به خود جلب می کند.

هشتگ‌ها اغلب در اینستاگرام استفاده می‌شوند و ورود به ترندها یا حتی راه‌اندازی خود راهی مطمئن برای جذب مخاطب است، تقریباً مانند توییتر. با این حال، باید مراقب باشید که هشتگ را با محتوای بصری که ارائه می‌دهید مطابقت دهید، بنابراین به سادگی سایر برنامه‌های کاربردی با استفاده از این تکنیک نیست.

اینستاگرام بیشترین موبایل را دارد، بنابراین محتوا باید به راحتی خوانده شود و به طور مداوم برای داده های تلفن همراه، جمعیت گرسنه به روز شود. فقط محتوای تازه و تازه جلب توجه می کند.

در نهایت، استوری های اینستاگرام یک راه عالی برای ارتباط شخصی با مخاطبان است که فقط 24 ساعت طول می کشد. از داستان ها باید برای به روز نگه داشتن مشتریان بالقوه به طور روزانه در مورد شرکت شما و افشای محتوای پشت صحنه آنها استفاده شود تا کاربران احساس کنند که بخشی از شرکت هستند.

اینستاگرام تقریباً برای بازاریابی هر چیزی قابل استفاده است، با یک ذهن خلاق و یک تیم اختصاصی، می توانید در اطراف برند خود سر و صدا ایجاد کنید!

آینده

با توجه به اینکه مخاطبان جوان و تحصیل کرده ای هر روز از این برنامه در تلفن های خود استفاده می کنند، همه نمی توانند رشد طولانی مدت و وفاداری کاربران خود را پیش بینی کنند. فرصت استفاده از این برنامه برای مقاصد تجاری افزایش می یابد و توصیه این نویسنده این است که وارد فصل گرما شوید! بزرگتر می شود و قبل از ورود مردم وارد بازار می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا