دنیای وب

عرفان خیری – یک کارشناس واقعی تجارت اینترنتی؟

موسسه خیریه عرفان. نام وی نیازی به معرفی در دنیای تجارت اینترنتی در مالزی ندارد. او وقتی که در سن 25 سالگی در رینگیت مالزی در حالی که هنوز درس می خواند ، در صورتی که اشتباه نمی کنم ، میلیونر شد ، اینجا کاملاً سر و صدا کرد. البته در سال 2002 بود. موفقیت او یک شبه به دست نیامد ، او از 18 سالگی به دنبال راه های کسب درآمد آنلاین بود. بنابراین ، پیدا کردن فرمول مناسب حدود 7 سال طول کشید!

او تعدادی كتاب در اینجا نوشته است و یكی از مهمترین كتابهایی كه در حال حاضر در بازار رونمایی می شود كتاب “كشف اسرار میلیونرهای اینترنتی” وی است كه در اكتبر 2006 در انگلستان روانه بازار شد. چه کسی در مالزی به دنبال روش هایی برای ایجاد آنلاین عالی آن است. وی همچنین در برگزاری کارگاه های آموزشی ، آموزش مستقیم و به اشتراک گذاشتن اسرار خود با علاقه مندان بسیار تبحر دارد. کارگاه یک روزه او ارزان نیست و البته از زمان نوشتن این مقاله هزینه هنگفت 790.00 MYR دارد.

ما در Sahabatul Ventures احترام زیادی برای دکتر عرفان خیری قائل هستیم. برای اینکه برای همه روشن شود ، ما به هیچ وجه وابسته به وی یا شرکت او نیستیم. با این وجود ، ما در کمک به دیگران در ایجاد مشاغل آنلاین خود علاقه مشترک داریم. گرچه رویکرد وی نسبت به یک فرمول کاملاً سختگیرانه است ، اما در Sahabatul Ventures ما بیشتر ماجراجو هستیم و تعدادی ترفند بازاریابی آنلاین برای هر موقعیت تجاری مناسب داریم.

صادقانه بگویم ، ما به هیچ وجه از موفقیت دکتر عرفان خیری لذت نمی بریم. بسیاری از داستان های موفقیت ناشناخته وجود دارد که بسیاری از مالزیایی ها از آنها نمی دانند. این بیشتر به این دلیل است که کارآفرینان موفق ترجیح می دهند خود را کوچک جلوه دهند و تصاویر کم نمایشی بسازند تا از توجه رسانه ها جلوگیری کنند. من می دانم که ممکن است باور کردن این سخت باشد ، اما آنچه امروز قصد دارم با همه به اشتراک بگذارم واقعی است:

1. “Kampung” Simple (غیر روحانی) مرد مالزیایی-مالزیایی از كدا كه فقط دبیرستان را به پایان رساند با فروش Tongkat Ali یا Eurycoma Longifolia در eBay و Yahoo! شهرهای جغرافیایی! این در سال 1995 است!

2. در سال 1998 ، یک مرد معمولی چینی-مالزیایی از پنانگ ، که فقط دبیرستان را تمام کرد و به سختی می توانست انگلیسی بنویسد و صحبت کند ، از طریق سرگرمی خود در 23 ماه به یک میلیونر رینگیت مالزی تبدیل شد! این پسر عاشق فیلمبرداری است و روزی چند فیلم کوتاه از مناظر مالزی را از طریق ایمیل و FTP (پروتکل انتقال فایل) به وب سایت هایی مانند Discovery & National Geographic ارسال کرد. کارهای او بسیار خوب انجام شده و مورد توجه ویراستاران Discovery و National Geographic قرار گرفت! آنها بالاترین دلار را برای کارش به او پرداخت کردند و شما ممکن بود فیلم های کوتاه او را در این کانال ها تماشا کرده باشید بدون اینکه هرگز متوجه شوید که توسط یک مالزیایی معمولی ساخته شده است!

اکنون ، این همان چیزی است که ما در Sahabatul Ventures از آن به عنوان موفقیت های واقعاً شگفت انگیز و باورنکردنی یاد می کنیم! حال ، بیایید به دکتر عرفان خیری برگردیم.

تنها چیزی که ما متوجه شده ایم این است که دکتر عرفان خیری ممکن است به طور غیر مستقیم برداشت و پیام غلطی را به ویژه برای جوامع مالزی ایجاد کند. او ادعا می کند که یک متخصص واقعی تجارت آنلاین است گویی که هر متخصص دیگری در این زمینه یا بی کفایت است یا ناقص است. نحوه ارتقا مهارت ها ، محصولات و مهارت های وی همچنین ممکن است این تصور را ایجاد کند که پول در آوردن یا میلیونر آنلاین شدن آسان است. تا کنون ، ما ندیده ایم که کسی زیاد در مورد آن هیجان زده باشد ، اما وقت آن است که کسی این کار را انجام دهد.

به نفع همه ، به خصوص مالزیایی های علاقه مند به کسب درآمد آنلاین ، ما می خواهیم هوا را برای همیشه پاک کنیم. با کمال احترام به دکتر عرفان خیری ، شما شاید امروز تنها کسی باشید که جرات می کنید خود را بعنوان یک متخصص واقعی در تجارت اینترنتی یا هر نوع فرصت کسب درآمد دیگر ادعا کنید. حتی کارشناسان فعلی و شناخته شده اینترنت در جهان مانند جوئل کوم و مایکل چنی نیز در زمینه های خود خود را متخصص واقعی معرفی نکرده اند!

در حقیقت ، کسب درآمد آنلاین با موفقیت به این معنی نیست که فرد باید کاملاً از یک فرمول استاندارد پیروی کند. فرمول استاندارد سرانجام منسوخ می شود و دیگر برای کسی کارایی نخواهد داشت زیرا افراد بیشتر و بیشتر از آن استفاده می کنند. هیچ فرمول واحدی وجود ندارد ، در واقع صدها ، هزاران و احتمالاً میلیون ها راه برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. هیچ متخصص واقعی در این زمینه وجود ندارد. هرکسی روش کار خودش را دارد. در واقع هیچ کس بهتر از بقیه نیست.

برای کسب میلیون ها نفر آنلاین باید حیله گر باشید و صبر زیادی داشته باشید. این چگونه در تجارت اینترنتی کار می کند. اگر صبر ، پشتکار ، شوخ طبعی و پشتکار نداشته باشید ، به درآمد آنلاین میلیونی نخواهید رسید! این کار به یک کار سخت و تمام وقت اختصاص داده شده نیاز دارد. بنابراین ، با شنیدن آنلاین داستان های موفقیت به خود زحمت ندهید و آنقدر ساده لوح باشید که فکر کنید فردا با آنلاین شدن می توانید پولدار شوید و میلیونر شوید. اگر احساس می کنید منطقه راحتی فعلی شما از 9 تا 5 در یک دفتر کار راحت برای شما کافی است ، با آن همراه باشید. تعقیب آنلاین رنگین کمان امروزه برای استخوان های تنبل و رویابین نیست.

ما شما را تشویق نمی کنیم که به تجارت آنلاین بپردازید. در واقع ، ما دوست داریم بیشتر و بیشتر افراد از طریق کسب و کارهای اینترنتی به آزادی مالی خود برسند. آنچه ما را نگران می کند این است که تعداد فزاینده ای از افراد در تلاش برای موفقیت در اینترنت به سختی شکست خورده اند و این به طور غیر مستقیم شهرت بسیار خوبی به فرصت های تجاری اینترنتی می بخشد. ما این تقصیر را متوجه کسانی می دانیم که به طور غیرمستقیم امیدهای دروغین به مخاطبان می دهند و باعث می شوند آنها باور کنند که همه می توانند آنها را به صورت آنلاین ثروتمند کنند. اینگونه اقدامات غیرمسئولانه فقط اوضاع را برای همه بدتر می کرد.

بیایید اکنون به دکتر عرفان خیری برگردیم. مهم نیست که چگونه این مقاله به نظر برسد ، ما به هیچ وجه از دکتر عرفان خیری عکس ارزان نمی گیریم. او یک روشنفکر حرفه ای بسیار قابل احترام در اینجا در مالزی است و نمی توان انکار کرد که نظرات 10 سنت توسط افرادی مانند ما در Sahabatul Ventures ارائه شده است. ما محصولات و خدمات دکتر عرفان خیری را برای کسانی که می خواهند بدانند تجارت آنلاین چیست بسیار توصیه می کنیم. حداقل کتاب او را بخوانید و سپس از خود بپرسید که آیا این برای شما مناسب است یا خیر. شما واقعاً قبل از پاسخ دادن به این سوال باید به اعماق خود نگاه کنید. اگر به اندازه کافی صبور ، حقه باز ، به اندازه کافی پایدار و آماده تحمل هر طوفان اینترنتی منتظر شما هستید ، به سبد اینترنت بپیوندید و تمام تلاش خود را برای انجام این کار با شور و شوق انجام دهید! بازگشتی وجود ندارد ، بگذارید به شما هشدار دهیم!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا