دنیای وب

عصبانی Cinnamon Roll Guy

یک مشتری معمولی به یک استارباکس محلی رفته و یک رول دارچین را می خواست. او خوش شانس بود – یکی ماند. آن مرد عاشق این رول دارچین بود و او فقط به مقصد ورود به استارباکس رسید تا بتواند یکی را برای شروع روز خود بدست آورد.

هنگامی که به زمین افتاد ، چارلی آخرین رول دارچین را به رکورد حمل کرد. چارلی با خودش گفت: “اوه ، من نان تست می کنم”. چارلی به مشتری اعتراف کرد ، “متاسفم

مشتری خوشحال نبود و از ثبت لری در ثبت نام ابراز ناامیدی کرد. “چرا بیشتر رول دارچین نمی گیرید؟” مرد پرسید. “شما دائماً در حال فرار از آنها هستید. شما بچه ها عادت کرده اید آنچه را که مشتریان شما واقعاً می خواهند بدست آورند. فکر می کنم استارباکس فقط یک شرکت شد.” لوری هیچ توضیحی نداشت.

فکر می کنم باید به استارباکس دیگری بروم و ببینم آیا آنها می توانند به من کمک کنند یا نه.

لری قهوه خود را به او تحویل داد و ترک خورد. از آن زمان او به عنوان گروپ دارچین رول گای شناخته می شد.

Grumpy Cinnamon Roll Guy چند روز بعد برای میز قهوه و دارچین آمد. لری دوباره منتظر او ماند و توانست یک رول دارچین را به او بدهد که به زمین اصابت نکند. از آنجا که استارباکس فضای تمایل به ارائه خدمات عالی به مشتری را ایجاد می کند ، لری بار دیگر به خاطر مشکل قبلی عذرخواهی کرد و از وی در مورد نام خود پرسید که پل است.

دفعه بعد که لوری کار کرد ، یک شهود در چهره پولس داشت ، بنابراین او یک طرف کاغذ دارچین را در یک جعبه کوچک قرار داد و نام پولس را نوشت و یک چهره خندان کمی روی آن کشید.

مطمئنا پولس آمده است. او این امر را معمول سفارش داد و در زمان رسیدن به گل ، رول دارچین منتظر او بود. لوری در کافه کار می کرد و جواب او را می دید. او با تعجب در جعبه نگاه کرد ، لوری را در سراسر فروشگاه دید و پشت لبخند خجالتی شد. گاربی دیگر آدم رول دارچین نیست.

آیا نیازهای افرادی را عصبانی می کنیم که خواسته اند آنچه را که می خواهند به آنها بدهیم؟ نه همیشه. آیا ما کمی در مورد چگونگی بهتر خدمت به مشتریان فکر می کنیم؟ اصلاً

برای رسیدن به مکانی که Starbucks در آن قرار دارد ، نیاز به خلاقیت ، ثبات و مهارت دارد. ما روزانه فرصتهایی مانند این را داریم که بیشتر پیش برویم. برای سفارشی کردن یک رول دارچین 2 دلاری آسان است که چند دقیقه زمان برد. سخاوتمندانه بودن با یک پروژه 10 هزار دلاری که شکست خورده سخت تر است. اما در درازمدت ، در مورد درخواست بهترین راه برای ایجاد مشتریان رضایت بخش است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا