دنیای وب

عصر جدید بازاریابی اینترنتی

اینترنت فرصت خوبی را برای افرادی فراهم کرده است که می دانند چگونه از آن به درستی استفاده کنند.

من فکر می کنم یکی از مشکلات اصلی “بازاریاب اینترنتی” این است که آنها نمی فهمند اینترنت واقعاً چیست و چگونه واقعاً کار می کند.

افراد به یک فرصت یا برنامه وابسته می پیوندند زیرا “یک وب سایت عالی دارند” و نمی دانند که واقعاً برای ارتقا that آن فرصت یا وب سایت خود چه کاری لازم است.

و این منجر به شکست می شود ، زیرا فقط ایجاد یک وب سایت نتیجه ای نخواهد داشت! در این دام نیفتید.

در زمان های قدیم ، من به یاد می آورم که باید بیرون می رفتم و به دنبال مردم در خیابان می گشتم ، علاقه آنها را برمی انگیختم ، به آنها فرصت می دادم ، به آنها بازگشتم ، آنها را واجد شرایط می کردم ، آنها را آموزش می دادم ، و غیره و غیره.

در حال حاضر ، تنها کاری که من باید انجام دهم ایجاد روابط با افرادی است که علاقه مند به یادگیری سیستم ما هستند. این سیستم خود بیشتر عملیات تدریس ، آموزش ، صلاحیت و پشتیبانی را انجام می دهد. وظیفه من این است که فقط به عنوان مربی عمل کنم و در این راه به آنها کمک کنم.

90٪ کار را می برد بنابراین می توانم روی قسمت مهم کار تمرکز کنم …

مردم

من دریافته ام که 100٪ سیستم های مبتنی بر اینترنت به اندازه گذراندن وقت برای ایجاد روابط یا گذراندن وقت تلفنی یا حضوری با افراد ، موفقیت آمیز نیستند. همه تجارت بر اساس افراد و روابط است نه وب سایت ها.

به همین دلیل است که من “اقتصاد جدید” را دوست دارم.

سیستم هایی وجود دارد که بیشتر تحقیقات ، صلاحیت ، آموزش ، پیگیری و آموزش را از طرف شما انجام می دهند و به شما امکان می دهند قسمت مهم را انجام دهید.

ایجاد روابط و کار با افراد واجد شرایط !!

این سیستم های بازاریابی اینترنتی می توانند “پیشتاز اولیه” باشند و برای رفتن به یک وب سایت برای آنها ایمیل ارسال کنند. در صورت علاقه می توانند در سایت ثبت نام کنند (یا نه).

پس از ورود به سیستم ، یک فیلم در دسترس مشتری بالقوه در مورد شرکت ما ، نحوه کار ، برنامه شرکتی و بسیاری دیگر از اطلاعات موجود است اگر مشتری بالقوه تا آنجا تمایل داشته باشد.

اگر مشتری احتمالی علاقه مند باشد ، برای دریافت اطلاعات اضافی مجدداً مشترک می شود.

این یک پیشرو خصوصی و انحصاری برای شرکت ایجاد می کند.

این مختص من است زیرا ما خودمان آن را تولید کردیم.

این یک رهبری خریداری شده نیست! (این امر همچنین منجر به قیمت بسیار ارزان می شود)

سپس می توانیم با مشتری بالقوه به روشی حرفه ای کار کنیم ، زیرا آنها با ما تماس گرفته اند ، حداقل دو گزینه اشتراک را گذرانده و اطلاعات را درخواست کرده اند.

این باعث می شود مشتری بالقوه واجد شرایط و علاقه مند بتوانیم وقت بگذاریم ، تلفن بکشیم و آنها را وارد کار خود کنیم.

در واقع ، ما در حال حاضر با افراد در حال کار برای تولید دو مولد جداگانه سرب هستیم!

اگر به درستی آن را درک کرده و از آن استفاده کنید ، استفاده از اینترنت به روش صحیح به شما کمک می کند تجارت خود را توسعه دهید.

در دام این فکر قرار نگیرید که فقط می توانید یک وب سایت داشته باشید و درآمد زیادی کسب خواهید کرد … فقط به این ترتیب کار نمی کند.

استفاده از اینترنت برای انجام کارهای روزمره شما را آزاد می کند و منجر به تولید واجد شرایط می شود ، بنابراین شما می توانید بر اساس آنچه مهم است عمل کنید … ایجاد روابط با مردم.

مثل همیشه ، ما دوست داریم نظرات ، سوالات و نگرانی های شما را درباره هر چیزی که می نویسیم بشنویم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا