دنیای وب

علاقه مداوم به تفسیر اجتماعی

همه ما می دانیم که به دلیل در دسترس بودن داده های آنلاین، تمایل داریم هر داده ای را که به آن علاقه داریم بخوانیم یا دنبال کنیم. اما در اینجا باید آن داده ها را ذخیره کنیم تا بتوانیم در آینده هر زمان که به آن نیاز داشتیم به عقب برگردیم و به آن مراجعه کنیم. تا همین اواخر، صفحات وب خاصی را در لیست علاقه مندی های خود علامت گذاری یا ذخیره می کردیم. این به هدف ما در گذشته خدمت کرد. اما اگر لازم باشد با استفاده از رایانه ای متفاوت از رایانه ای که برای ذخیره صفحات استفاده می کردم به همه نشانک های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشم، چه؟ در گذشته این امکان وجود نداشت. اما اکنون می توان این کار را از طریق استفاده از سایت های نشانه گذاری اجتماعی انجام داد.

یک سایت نشانه‌گذاری اجتماعی به شما امکان می‌دهد تا صفحات وبی را که می‌بینید و می‌خواهید بعداً دنبال کنید، نشانه‌گذاری کنید. بنابراین هر بار که وارد حساب کاربری خود در یک سایت بوکمارک اجتماعی می شوید، می توانید نشانک هر صفحه ای در شبکه را که برایتان جالب است نگه دارید و به طور مرتب آن را نظارت کنید. در اینجا نیازی نیست که داده ها را در رایانه ذخیره کنید و با خود ببرید تا بتوانید بعداً به آنها دسترسی داشته باشید. از هر رایانه ای در جهان، تا زمانی که به اینترنت دسترسی دارید، می توانید به صفحات نشانک شده خود در وب سایت های اجتماعی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، نشانه گذاری اجتماعی به دلایل زیر اهمیت پیدا کرده است.

لینک بیلدینگ

وقتی موتورهای جستجو محبوبیت و مقبولیت این سایت ها را دیدند، شروع به ایندکس کردن این سایت ها یا صفحات نیز کردند. این بدان معنی است که وب سایت یا صفحات شما می توانند در صفحات نتایج موتور جستجو لیست شوند. به این ترتیب، از مزایای بک لینک یا بک لینک به وب سایت یا صفحه خود بهره مند می شوید. همچنین اعتبار دامنه و اعتبار صفحه وب را بهبود می بخشد. از دیدگاه موتورهای جستجو، استفاده از سایت‌های نشانک‌گذاری اجتماعی مزایای زیادی به همراه خواهد داشت.

افزایش ترافیک

ارسال این سایت ها در نهایت ترافیک بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. چرا که با رشد سایت های کتاب سازی اجتماعی و اهمیت آن ها، فالوورهای این سایت ها نیز به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. بنابراین اگر وب سایت یا صفحه شما خوب باشد، بازدیدکنندگان بیشتری شروع به دنبال کردن یا بازدید از صفحه شما خواهند کرد. به این ترتیب ترافیک بیشتری خواهید داشت. اما این یک فرآیند طولانی و دشوار است.

بازاریابی ویروسی

امروزه بسیاری از خرده فروشان آنلاین از این وب سایت ها استفاده می کنند تا فهرست سریع تری از وب سایت های خود بدست آورند. با ارسال به سایت های مختلف نشانک گذاری اجتماعی می توانید وب سایت یا صفحه خود را برای عنکبوت های موتورهای جستجو قابل مشاهده تر کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا