دنیای وب

علامت گذاری به عنوان Yarnell – 5 تاکتیک برای شما 100،000 دلار در هر ماه در دوازده ماه یا کمی کمتر

فقط مارک جارنل کیست و چرا باید واقعاً اهمیت دهید؟

مارک جارنل یک ستاره در صنعت فروش مستقیم است. فقط در صورتی که با آقای مارک یارنل آشنا نباشید ، به سرعت سرعت واقعی خود را به ارمغان آورده اید. آقای Yarnell پرفروش ترین نویسندگان “سال اول شما در بازاریابی شبکه ای” و “کد لوتوس” نیست ، اما او همچنین یک کارآفرین جهانی با بیش از بیست سال تجربه فعال در بازاریابی چند سطحی و اندکی قبل است. Yarnell و بهترین شریک زندگی وی والری از بازنشستگی بیرون رفتند تا به دیگران کمک کنند صندوق های بازنشستگی اضطراری را در این اقتصاد رو به زوال بسازند ، وقتی کودکانی که قرار است بازنشسته شوند از پول خارج می کنند و به کار باز می گردند.

مارک جارن قطعاً 100 پسر بزرگ است

مارک یارن یک سازمان توزیع سودآور در سطح جهان با بیش از 300000 کارمند بازاریابی در 21 کشور جهان ایجاد کرده است و اولین شبکه منفرد است که به عنوان سردبیر همکاری مجله موفقیت عمل می کند. بسیار محتمل است که اگر می دانستم مارک یارنل با دکتر چارلز کینگ از دانشگاه هاروارد اولین دوره بازاریابی چند سطحی خود را که از سال 1993 در دانشگاه ایلینویز ، شیکاگو نیز در سئول کره برگزار شد ، شروع کرده اند. آقای Yarnell به عنوان بهترین انتخاب شد شبکه جهانی توسط مجله Upline ، و در تالار مشاهیر مستقیم فروش تلقیح شد و توسط انواع غیرانتفاعی تاسیس و تأیید شد.

این قابل درک است که مارک جارنل در حال حاضر یک وکیل مدافع صنعت بازاریابی چند سطحی است

حالا که ما جزئیات را پوشش داده ایم ، اجازه دهید بحث کنیم که چگونه می توانید در یک سال یا کمتر از 100000 دلار در ماه برسید. همین چند روز پیش ، من این حق را داشتم که با مارک یارنل و برخی از درآمد عالی دیگر در یک وبینار شخصی باشم و طبق معمول یادداشت های محکمی می گرفتم. من در این کسب و کار ضربه بزرگی داشتم ، اما هنوز در مدت 30 روز 100،000 دلار درآمد نکرده ام (توجه داشته باشید که گفتم “بعد”). با این حال ، مارک Yarnell صدها میلیون دلار به طور ماهانه تولید می کند و آقای Yarnell به اندازه کافی مهربان بود تا آنچه را که آقای Yarnell نامیده می شود “استراتژی برای آوردن 100000 دلار در ماه در یک سال یا کمتر” ، معرفی کند و در اینجا شما 5 مرحله ساده را که برای شما تعیین کردم ، طی می کنید.

5 راز برای تولید 100000 دلار به صورت ماهیانه در یک سال یا خیلی کمتر

1) تطابق با مقدار پایه – این کاملاً ضروری است. از خود بپرسید “آیا مادرت را به سر کار خواهی آورد؟” اگر پاسخ شما “نه” است ، تا حد امکان از این برنامه دور شوید. همیشه باید اطمینان داشته باشید که اخلاق و استانداردهای شرکت شما مطابق با اخلاق و استانداردهای شماست.

2) تقسیم بازار – 2 سؤال را در نظر بگیرید: بخش بازار چقدر است؟ در حال حاضر چه نوع رقابتی در این بخش دارید؟ زمان بندی و موقعیت یابی واقعاً ضروری است.

3) یک رابطه درخشان برقرار کنید (دو ساعت در هر روز ، 5 روز در هر هفته) – مارک Yarnell گفت: “تفاوت بزرگ بین یک حرفه ای و آماتور در این است که آماتورها دستمزدی دریافت نمی کنند” اگر کاری غیر از تماسهای تلفنی دو ساعته انجام می دهید که مکالمه تلفنی برقرار می کند و با آنها ارتباط برقرار می کند. تبلیغات آنلاین) شما یک مبتدی هستید.

4) شما باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید 100000 دلار در ماه در 1 ، 2 یا 3 سال دریافت کنید:

– یک سال استراتژی: هر روز با سی نفر در مورد شغل خود ارتباط برقرار کنید (20 روز در ماه)

– استراتژی دو ساله: روزانه با بیست نفر در مورد شغل خود صحبت کنید

استراتژی 3 ساله: روزانه با 10 نفر در مورد شغل خود صحبت کنید.

“هیچ چیز کمتر ، هیچ جایگزینی! قانون کاهش قصد”

5) شما باید دانش در مورد شناسایی مین های زمینی و دور شدن از آنها را بدست آورید. در اصل ، به یاد داشته باشید که آن را بسیار ساده نگه دارید. “سادگی گواهی بر پیشرفت ترین آموزه ها است.” – مارک یارنل

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا