دنیای وب

عوامل محیطی داخلی و خارجی و تأثیر آنها در بازاریابی مراقبت از روز را بشناسید

برای اینکه یک مرکز مراقبت روزانه بتواند نوع استراتژیهای بازاریابی را که باید برای مراقبت از روز مورد استفاده قرار گیرد ، با موفقیت تعیین کند ، ابتدا ارزیابی محیطی که بر استراتژی بازاریابی آن تأثیر می گذارد ، مهم است. دو عامل محیطی وجود دارد که مراقبت های روزانه باید مورد ارزیابی قرار گیرد. محیط بیرونی و محیط داخلی آن.

عوامل محیطی خارجی موضوعاتی هستند که بر مشاغل مراقبت از روز تأثیر می گذارند اما خارج از کنترل آن هستند. مراقبت های روزانه به سادگی باید بدانند که چیست و در حدود محدودیت های خود کار کنید.

– سیاسی – قوانین و مقررات دولتی که مهد کودک باید رعایت کند چیست.

– اقتصادی – وضعیت اقتصادی چیست. – رکود؟ تورم؟ و غیره.

– فرهنگی اجتماعی – انتظار مردم از خدمات مهد کودک چیست؟ آیا آنها فقط از خدمات مراقبت از پرستار بچه ها انتظار دارند یا اینکه انتظار دارند چیز دیگری نیز باشد. این موارد بر مراقبت های روزانه که باید ارائه شود تأثیر می گذارد.

– از نظر فنی – این بر نحوه ارتباط با مشتری و نحوه ارتقاء مرکز مراقبت روزانه تأثیر خواهد گذاشت.

همچنین یک محیط داخلی وجود دارد که مهد کودک در آن وجود داشته باشد و این امر بر بازاریابی تأثیر خواهد گذاشت و این امر به شرکت نیاز دارد تا برخی از “جستجوی خود” را انجام دهد. عوامل محیطی داخلی مواردی هستند که تحت کنترل مراقبت روزانه قرار می گیرند. مراقبت از روز باید به عنوان یک کل مشاغل روزانه را در نظر بگیرد و نقاط قوت و ضعف آن را مشخص کند. این نقاط قوت عواملی خواهد بود که مراقبت روزانه به آن افتخار می کند یا به آنها خوش می آید. نقاط ضعف اساساً زمینه هایی برای بهبود هستند. راهنمای خوب تعیین معیار مراقبت های روزانه در مقابل رقیب نزدیک خواهد بود.

در یک بررسی داخلی از محیط زیست ، مراقبت روزانه نیاز به ارزیابی دقیق موارد زیر دارد:

خدماتی که ارائه می دهید

– قیمت خدمات آن

– استراتژی فعلی آن برای ارتقا و بازاریابی مراقبت از روز

نحوه کار شرکت

– کارمندان و مدارک تحصیلی آنها

– پول و بودجه آن

با اطلاعاتی که در مورد عوامل داخلی و خارجی مراقبت های روزانه جمع آوری شده است ، مهد کودک می تواند اطلاعات بیشتری در مورد استراتژی های بازاریابی خود اتخاذ کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا