دنیای وب

فایده فیس بوک برای بازاریابان B2C در پاکستان چیست؟

رسانه های اجتماعی تحولی در زمینه بازاریابی اینترنتی هستند. بسیاری از شرکت ها و سازمان ها وجود دارند که قبلاً برای تبلیغ کار خود در سایت های خود کار می کردند و اکنون به سمت سیستم عامل های دیگری مانند Twitter ، Facebook و VK روی آورده اند.

موفقیت کمپین بازاریابی اینترنتی براساس تعداد بازدیدکنندگان ، پر کردن فرم و خریدهای انجام شده در صورت ارائه خدمات تجارت الکترونیکی توسط سایت اندازه گیری شد. افزایش محبوبیت شبکه های اجتماعی روند بازاریابی اینترنتی و تبلیغات آنلاین را تغییر داده است. و فیس بوک با بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان ، امروز در میان اصلی ترین بازیکنان رسانه های اجتماعی است.

شرکتهای اندازه گیری جستجوی اینترنتی مانند الکسا و ComScore مواردی را بیان کرده اند که کاربر فیس بوک بیشتر وقت خود را صرف فعالیت های اجتماعی می کند تا وب سایت های دیگر. بنابراین ، به عنوان یک فرد بازاریاب مطمئن هستید که دلیل خواندن این مقاله هستید ، نمی توانید در این سناریوی تغییر پذیر باقی بمانید. روند استفاده از اینترنت همچنین عادات مصرف کنندگان را تغییر داده است.

تعامل مشتری یا کاربر نهایی بسیار مهم است و بیشتر مبارزات موفق در هند و پاکستان تعامل در همه سطوح را هدف قرار می دهد. شرکت ها و سازمان های بزرگ استراتژی های بازاریابی خود را تغییر داده و دامنه خود را نسبت به شبکه های اجتماعی گسترش داده اند.

مقدار بستر از تعداد جلسات تعاملی تجزیه و تحلیل می شود. یا به عبارت ساده می توانید زمانی را که صرف می کنید بگویید. با راه اندازی فیس بوک ، فعال ترین شرکت ها از دسته های زیر بودند:

  • فروشگاه های فیلم
  • ناشران کتاب
  • برچسب های موسیقی

امروزه این نوع شرکت ها هنوز یک بازیگر اصلی در بازاریابی مصرف کننده فیس بوک هستند. و تجارت زیادی از این فعالیت در شبکه های اجتماعی استخراج شده است. پس از سرعت محصولات و شرکت ها ، مارک های بزرگی مانند Nestlé ، Unilever و Pepsi نیز بازاریابی آن را از طریق رسانه های اجتماعی در پاکستان آغاز کرده اند.

بازاریابان و شرکت ها پس از مدت ها نسبت به کشورهای همسایه مانند هند ، نپال و چین به توانایی فیس بوک و بازاریابی پی برده اند. اما تاکنون شرکتهای اصلی در تلاش هستند.

علاوه بر مارک های برجسته ، بسیاری از مشاغل کوچک با افزایش استفاده از فیس بوک در پاکستان شروع به سود دهی می کنند. بسیاری از افراد از کراچی ، لاهور ، راولپندی و اسلام آباد در فیس بوک تبلیغات می کنند که کالاها ، لپ تاپ ها ، تبلت ها ، تلفن های همراه و سایر موارد مانند پیراهن ، ساعت و … را می فروشند

این مزایا برای تجارت برای شرکت های مصرف کننده بسیار زیاد است اما هنوز شرکت های پیشرو در پاکستان و افراد تنها از مزایای این رسانه های اجتماعی بهره مند می شوند. بگذارید برای شما یک مرکز بهداشتی مثال بزنم.

این موسسه بهداشت شارا از کراچی است که از صفحه آرایشی پوست در فیس بوک برای نگهداری و تعامل مشتریان مرتبط با موضوعات مرتبط با پوست استفاده می کند. و استفاده از صفحات فیس بوک برای افزایش تعامل مشتری. پیام های فیس بوک به ویژه قابلیت های شرکت های محلی را در منطقه وسیع تری افزایش داده است.

من به عنوان یک فرد بازاریاب ، مزایای ذکر شده زیر را که فیس بوک به بازاریابان B2C ارائه می دهد ، مورد تجزیه و تحلیل قرار داده ام.

  • فیس بوک محیطی برای ایجاد و ایجاد یک نام تجاری و تصویر آن فراهم می کند
  • فیس بوک تعامل را برای مشاغل و بینش برای نمایش روند مصرف کننده فراهم می کند
  • بهتر است اگر صفحات فیس بوک رتبه بندی موتور جستجوگر شما را افزایش دهند
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا