دنیای وب

فراتر از فیس بوک – سایر ابزارهای اجتماعی به تجارت شما نیاز دارد

اشکالی ندارد – بنابراین همه در مورد Facebook ، Twitter ، Google+ و LinkedIn می دانند ، و احتمالاً شما قبلاً روزانه از یک یا چند مورد از آنها برای تجارت خود استفاده می کنید. اما آیا می دانید ابزارهای اجتماعی بیشتری در دسترس است که می تواند برای گسترش تجارت آنلاین شما بسیار مفید باشد. بیایید نگاهی به برخی از ابزارهای داغ اجتماعی دیگر بیندازیم:

1.) نشانک های اجتماعی

آیا از Digg ، Delicious ، Reddit یا StumpleUpon شنیده اید؟ بیشتر افراد این نشانک ها را به عنوان ابزاری سرگرم کننده برای مرور در میان آنها می بینند ، اما می توانند برای نیازهای تجاری شما نیز مفید باشند. اول از همه ، این ابزارها در بسیاری از روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان تأسیس محبوب است ، بنابراین ارسال این سایت ها ممکن است به این معنی باشد که برخی از بزرگترین مقالات در صنعت مقاله های شما را دیده اند که نمی تواند چیز بدی باشد ، درست است؟ دوم ، بسیاری از سایت های نشانک های اجتماعی کمپین های PPC بسیار ارزان قیمت ارائه می دهند که بسیار هدفمند هستند و فقط در زیرمجموعه های مربوطه اجرا می شوند.

2.) شرکت های مدیریت رسانه های اجتماعی

شرکت هایی مانند HootSuite و Nimble به طور فزاینده ای در بین شرکت ها رواج می یابند زیرا این “یک فروشگاه یک فروشگاه” است که می تواند اطلاعات مربوط به همه شبکه های اجتماعی را در اختیار مشتریان بالقوه شما قرار دهد. فرض کنید با مشتری جدیدی ملاقات کرده اید که می خواهید با او احساس خوبی داشته باشید؟ چگونه می توانید به خودتان بهترین فرصت را برای بدست آوردن مشاغل خود بدهید؟ خوب ، راه خوب برای موفقیت این است که آنچه مشتری می خواهد برآورده شود. چگونه می دانید آنها چه می خواهند؟ در مورد به روزرسانی های لینکدین ، ​​توییتر یا فیس بوک در مورد آنچه در مورد آنها صحبت می کنید ، اطلاعات کسب کنید. نکته مهم دیگر در مورد شرکت های SMM این است که اگر شرکت / وب سایت شما در پلت فرم رسانه های اجتماعی ذکر شده باشد می توانند فوراً به شما اطلاع دهند.

3.) اینترانت اجتماعی

خوب – این به بودجه شما برای این بودجه بستگی دارد ، اما سایت های اینترانت اجتماعی همیشه نباید هزینه زیادی را بپردازند. سایت هایی مانند Bitrix 24 برای استفاده از این ابزار تا 12 کاربر خدمات رایگان ارائه می دهند. وب سایت هایی مانند Bitrix24 چندین سیستم عامل مختلف را در یک برنامه جمع می کنند. این شامل فعالیت های پخش زنده ، اشتراک پرونده و اسناد ، مدیریت پروژه و نیروی کار برای نامگذاری چند مورد است. بنابراین این بدان معنی است که می تواند به شما کمک کند تا با مشتریان خود همکاری کنید ، با همکاران خود همکاری کنید ، پرونده ها را به اشتراک بگذارید ، ایده های خود را مبادله کنید و غیره.

خوب ، ما علاوه بر فیسبوک ، ابزارهای اجتماعی دیگری را نیز پشت سر گذاشتیم که می تواند واقعاً به کسب و کار شما در موفقیت در دنیای رسانه های اجتماعی کمک کند. آیا با این یا ابزارهای دیگر تجربیاتی دارید ، به ما بگویید چه چیزی برای شما مفید است. نظرات خود را در زیر بگذارید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا