دنیای وب

فرصت های آنلاین درآمدزایی آنلاین – بازاریابی آنلاین به روش های مختلف

مقدمه

در ادامه از مقاله اخیر من در مورد فرصت های کسب درآمد آنلاین ، به تفصیل بیشتر به بازاریابی آنلاین خواهیم پرداخت. تعریف ویکی پدیا برای بازاریابی کمیسیون به شرح زیر است: “بازاریابی کمیسیون یک عمل بازاریابی مبتنی بر اینترنت است که در آن کسب و کار پاداش یک یا چند شرکت فرعی را برای هر بازدید کننده یا مشتری حاصل از تلاشهای بازاریابی شریک می گذارد.

این مورد مورد علاقه شخصی من است که می توان از طریق اینترنت فرصت کسب درآمد را پیدا کرد. به طور کلی ، این بدان معناست که “خرده فروش” یک کالای خاص برای هر فروش از مشتری که شما به وب سایت خود ارسال می کنید به شما کمیسیون پرداخت می کند. نحوه پیگیری هر شرکت وابسته ای که برای مشتریان ارسال کرده است از طریق یک لینک وابسته منحصر به فرد است که هر خرده فروش باید آن را برای شما فراهم کند. هم اکنون می توانید مشتری ها را به چند روش مختلف به وب سایت خرده فروش بفرستید.در این مقاله در مورد کسب درآمد آنلاین ، ما روش های اصلی بازاریابی شریک را پوشش خواهیم داد و به جزئیات کمی در مورد نحوه کار آن می پردازیم.

تبلیغات وب سایت

بیشتر اوقات ، این کار از طریق وب سایت Style Review Product انجام می شود. صاحب سایت یک مشکل تخصصی را که می خواهد رفع کند انتخاب می کند ، سپس دو محصول را تبلیغ می کند که احتمالاً می تواند بیشتر این مشکل را برطرف کند و آنها تمایل دارند که لینک های وابسته به سایت بازرگان مراجعه کنند و امیدواریم مشتری از خرید این محصول هیجان زده باشد و نتیجه ارزیابی محصول باشد.

فرصت های آنلاین درآمدزایی آنلاین – بازاریابی آنلاین به روش های مختلف: بازاریابی مقاله

مقاله بازاریابی این یک انتخاب رایگان است و شما را برای نوشتن مقالاتی با کیفیت بالا و تبلیغ محصولاتی که می خواهید با آنها در ارتباط باشید ، شامل می کند. شما به سادگی مقاله ای می نویسید یا مربوط به محصولی است که می خواهید تبلیغ کنید و در مراحل مربوطه در طول مقاله ، به شما پیشنهاد می شود که خوانندگان بر روی لینک های شریک زندگی خود کلیک کرده و خود محصولات را بررسی کنند.

فرصت های آنلاین درآمدزایی آنلاین – بازاریابی آنلاین از طرق مختلف: وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی دقیقاً مانند بازاریابی مقاله است ، حتی اگر شما همیشه آنچه را که می نویسید ، به روز می کنید. به عنوان مثال ، اگر به دنبال تبلیغ کتاب الکترونیکی آموزش سگ هستید ، می توانید یک وبلاگ در مورد آموزش سگ را شروع کنید و آن را به روز نگه دارید و پیشنهاد دهید که چگونه محصول شما می تواند به خوانندگان شما کمک کند تا مشکلات خود را با آموزش سگ حل کنند. این دوباره روشی بسیار رایگان و آسان برای شروع است.

بازاریابی ایمیل / ساختمان لیست

امکان تبلیغ محصولات از طریق ایمیل نیاز به ایجاد لیست دارد. ایجاد لیست معمولاً به داشتن وب سایت نیاز دارد (اگرچه برنامه هایی برای رفع نیاز وب سایت ایجاد شده است). بازاریابی پست الکترونیکی شامل گرفتن مشترکین و برقراری ارتباط منظم با آنهاست ، پس از برقراری رابطه ، شما شروع می کنید به آنها در مورد محصولاتی بگویید که ممکن است مفید باشد و به آنها اجازه می دهد تا از این طریق روی پیوندهای وابسته کلیک کنند! هنگامی که شما یک لیست بزرگ را بدست آورید ، بازاریابی از طریق ایمیل بسیار سودآور می شود!

برای هر کلیک هزینه پرداخت کنید / پرداخت کنید

این شامل استفاده از Googles AdWords یا معادل آن با MSN یا Yahoo است و اساساً شما یک متن متنی خاص دارید که پیوند شریک زندگی خود را دارد و این تبلیغ معمولاً بالاتر از همه نتایج موتورهای جستجو ارگانیک است. روش کار هر بار که شخصی روی پیوند شما کلیک کند ، باید مبلغ از پیش تعیین شده ای را به Google / MSN / Yahoo بپردازید. هدایت بسیاری از مشتریان به سمت پیوندهای شما و درآمدزایی بسیار کارآمد می تواند باشد ، اما اگر به درستی انجام نشود ، می تواند هزینه های زیادی را برای اجرای کمپین های شما هزینه کند.

انجمن های آنلاین

انجمن های آنلاین ممکن است از همه گزینه های ذکر شده کم محبوب ترین باشند ، اما در صورت انجام صحیح آنها می توانند بسیار مؤثر باشند! این شامل یافتن فروم مربوط به محصولی است که می خواهید برای ارتقاء پیدا کنید و مکالمات مناسب را پیدا کنید که می توانید با استفاده از لینک وابستگی خود محصول را پیشنهاد دهید. با این حال باید مراقب باشید ، انجمن ها برای افرادی که اسپم ارسال می کنند و مسدود شده اند بدنام هستند ، بنابراین باید مطمئن شوید که پست شما فقط در صورت انتشار منتشر می شود.

من مدتی است که بازاریابی آنلاین را انجام داده ام و از ترکیبی از تمام روش های فوق استفاده می کنم. اگر تازه وارد بازاریابی اینترنتی / بازاریابی کمیسیون هستید ، به شما توصیه می کنم نوعی از برنامه آموزشی را انتخاب کنید. Wealthy Affiliate را پیشنهاد می کنم که من در حال حاضر عضو دیرینه و خودم هستم و آموزش و ابزارهایی که به نظر من به شما ارائه می دهند غیر قابل مقایسه است.

امیدوارم مقاله مفیدی در مورد کسب درآمد آنلاین پیدا کرده باشید ، درمورد مقاله های آینده با ما همراه باشید زیرا ما هر روش بازاریابی آنلاین را با جزئیات بیشتری پوشش خواهیم داد و جوانب مثبت و منفی را پوشش می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا