دنیای وب

فرصت های تجاری MLM – آیا بازاریابی اینترنتی برای شما مناسب است؟

اگر به تازگی فرصت کسب و کار خود را در زمینه حق رای دادن شروع کرده اید و در اینترنت تازه وارد هستید ، یا یک بازاریاب فصلی شبکه هستید و قصد دارید تجارت خود را به صورت آنلاین منتقل کنید ، مواردی را باید در نظر بگیرید.

اول ، وقتی به اولین باری که شوهرم از اینترنت استفاده می کرد فکر می کرد ، او ترسیده بود زیرا کلمه بهتری می خواست ، شاید فکر کرده باشد که اگر روی مورد اشتباهی کلیک کند که باعث انفجار کامپیوتر یا خرابی کامل آن می شود. پسندیدن.

و بنابراین او تمایلی به کلیک کردن بر روی همه چیز نداشت و اصول اولیه مانند نگاه کردن به ایمیل خود یا گوش دادن به موسیقی و نداشتن عذر و بهانه در مورد اینکه چرا به فیس بوک یا توییتر نپیوسته است و یا حتی نظر خود را در مورد یک وبلاگ اعلام نکرده است.

بدون اینکه متوجه شود ، او در مورد هیچ چیز زیادی کار نمی کرد یا به قول معروف ، کوهی از تپه خال ، در حالی که در واقع جایی نبود که ترسناک باشد ، فکر همه من بود.

بنابراین اگر قبلاً تصمیم به بازاریابی آنلاین تجارت خود گرفته اید اما هنوز اقدامی نکرده اید ، اولین قدم ممکن است این باشد که از خود بپرسید:

چه چیزی مانع از برداشتن اولین قدم ها می شود و چه چیزی مانع شما می شود؟

وقتی صادقانه به این س questionsالات پاسخ می دهید ، باید ایده ای از مکان نیاز به کمک به شما بدهد. این به این دلیل است که شما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ شاید شما نمی دانید ابتدا چه کاری باید انجام دهید؟ آیا این به این دلیل است که فکر نمی کنید برای شما مفید باشد؟

ما به شما پیشنهاد می دهیم ابتدا با یافتن یک آموزش آسان YouTube شروع کنید که به شما نشان می دهد چگونه در Twitter مشترک شوید و چه کاری انجام دهید. نگاهی بیندازید که آیا دوستان یا خانواده شما در توییتر هستند یا خیر و آنها را دنبال کنید ، ببینید چه کاری انجام می دهند و کمی بازی می کنند.

همین کار را با فیس بوک انجام دهید – یک آموزش YouTube پیدا کنید ، فیلم را در گوشه دسک تاپ خود قرار دهید و آن را دنبال کنید ، در حالی که معلم خصوصی شما به شما نشان می دهد چه کاری انجام دهید. تماشای فیلم بسیار بهتر از داشتن معلم خصوصی خود است. اگر لازم است اقدامی انجام دهید ، می توانید ویدیو را مکث کنید. می توانید برگردید و دستورالعمل های ویدیو را تکرار کنید ، و می توانید دقیقاً ببینید که چه کاری باید انجام دهید. من فکر می کنم فیلم ها بهترین اختراع برای یادگیری چیزهای اینترنتی هستند.

هنگام یادگیری توییتر و فیس بوک ، مکالمه با کسی و همچنین پیوستن به مکالمه در وبلاگ را آسان کنید.

نکته مهم دیگر برای یادگیری این است که چگونه قبل از تصمیم به تبلیغات آنلاین محصول خود ، تحقیق کنید. اگر می توانستید بفهمید آیا محصول شما “می تواند” به صورت آنلاین بفروشد ، آیا این باعث صرفه جویی در وقت شما نمی شود؟ شما می توانید ببینید که محصول شما چقدر تقاضا دارد و چقدر در بازار قابل رقابت است.

اگر در ایجاد وبلاگ خود به تعویق افتاده اید ، این کار بسیار آسانتر از آن است که انتظار دارید. این روزها ، ابزارهای ایجاد وبلاگ برای شما وجود دارد – تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که الگو را انتخاب کنید (چگونه به نظر می رسد) ، نام و کلمات کلیدی را انتخاب کنید و این ابزار وبلاگ را برای شما ایجاد می کند. البته فیلم هایی وجود دارد که نحوه انجام این مراحل را نیز به شما نشان می دهد.

بازاریابی آنلاین برای همه مناسب نیست ، مهمترین چیز سرگرمی است. اگر برای شما جالب نباشد ، احتمالاً م won’tثر نخواهد بود. تمام اتفاقات شگفت انگیزی را که ممکن است برای شما و شما رخ دهد تمرکز کنید فرصت کسب و کار MLM کسب و کار وقتی اینترنت برای شما کار می کند همانطور که در حال حاضر با بسیاری از بازاریاب های شبکه کار می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا