دنیای وب

فرصت های شغلی پهپاد و دوره های آموزشی

وقتی برای اولین بار یک پهپاد خریداری کردید، آیا فکر می کردید که این فضاپیما آنقدر محبوب و مفید شود که از طریق برنامه های آموزشی دانشگاهی و دانشگاهی در دسترس عموم قرار گیرد؟ آموزش کامل بدن و سبک یادگیری؟ بله، دانشگاه های زیادی در ایالات متحده وجود دارند که در حال حاضر آموزش هواپیماهای بدون سرنشین را به هزاران دانشجو ارائه می دهند. البته مهندسی پهپاد تحت کنترل کامل است زیرا انواع مختلفی از فضاپیماهای بدون سرنشین در سراسر جهان وجود دارد، از هواپیماهای بدون سرنشین ساده برای سرگرمی گرفته تا جنگنده های حامل موشک و سایر پهپادهای نظارتی باری و نظامی. به دنبال آن دسته خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین قرار می گیرند که برای تبدیل شدن به خلبانان ماهر، قابل اعتماد و متخصص این هواپیماها به آموزش قوی و همچنین گواهینامه نیاز دارند. انتظار می‌رود در سال‌های آینده، صنعت هواپیماهای بدون سرنشین تنها رشد کند و بنابراین ماژول‌های مطالعه استخر بیشتری برای تولید متخصصان پهپاد در زمینه‌های مختلف باید اضافه شود.

فرصت های شغلی برای کارشناسان هواپیماهای بدون سرنشین

دانش آموزانی که تصمیم به ادامه تحصیل در زمینه آموزش هواپیماهای بدون سرنشین دارند، چندین مسیر شغلی را برای دنبال کردن دارند. اینها شامل برخی

· خلبانان پهپاد نظامی

· کنترل و کاهش ریسک

· کشاورزی

· جستجو و نجات

· نظارت و گزارش

· تحویل بسته

· فیلمبرداری و فیلمبرداری

· عکاسی هوایی

· تحلیل لرزه ای و پایش طوفان

· مهندسی و علوم کامپیوتر

· مشاوره و آموزش هواپیماهای بدون سرنشین

· بیمه پهپاد

· امنیت

· کپسول آتش نشانی

ممکن است بسیاری از زمینه های دیگر از کاربرد پهپادهای شناخته شده در سراسر جهان وجود داشته باشد. از آنجایی که موضوع هنوز جدید است و هنوز در مراحل اولیه است، فرصت های زیادی برای فارغ التحصیلان جدید برنامه آموزش هواپیماهای بدون سرنشین وجود دارد. با افزایش تعداد افرادی که مایل به شرکت در این دوره‌ها هستند، نیاز به معلمان و مربیان بیشتری وجود دارد که برای انتقال مهارت‌های خود به نسل بعدی متخصصان هواپیماهای بدون سرنشین پول زیادی پرداخت می‌شود.

چگونه درخواست شود

اگر به یکی از برنامه ها یا مدارک آموزشی هواپیماهای بدون سرنشین علاقه دارید، ابتدا باید کمی در مورد دانشگاه های مختلفی که برنامه هایی در این زمینه ارائه می دهند، تحقیق کنید. دوره های آنلاینی نیز وجود دارد که می توانید در هنگام زندگی در خانه خود به راحتی آن ها را دانلود کنید. روش درخواست مانند درخواست برای سایر برنامه های مدرک است. شما باید یک فرم درخواست را پر کنید و آن را به همراه مدارک لازم و نامه پوششی برای نشان دادن علاقه خود به یک دانشگاه خاص به بخش مربوطه ارسال کنید.

قبل از اینکه تصمیم بگیرید درخواست بدهید، دریابید که آیا می خواهید نحوه ساخت هواپیماهای بدون سرنشین یا پرواز با آنها را یاد بگیرید. این دو دسته اصلی هستند که در مورد آموزش یا آموزش هواپیماهای بدون سرنشین وجود دارند. برخی از برنامه های تحصیلی ارائه شده توسط دانشگاه در این زمینه عبارتند از:

· لیسانس علوم در علوم سیستم های هواپیمای بدون سرنشین

· کارشناسی ارشد مهندسی سیستم های بدون سرنشین و خودمختار

· کارشناسی ارشد در سیستم های بدون سرنشین

· لیسانس علوم در فن آوری پرواز هوانوردی حرفه ای

· لیسانس و کارشناسی ارشد مدیریت هوانوردی

بسیاری از موضوعات دیگر نیز وجود دارد. جزئیات کامل را می توان در وب سایت رسمی دانشگاه یافت. برخی از دانشگاه ها مدارک تحصیلی فوق لیسانس در فناوری UAS و برنامه های کاربردی را به دانشجویانی با پیشینه IB ارائه می دهند. این دلیل دیگری برای نشان دادن رهبری آینده در آموزش هواپیماهای بدون سرنشین است زیرا IB استاندارد فعلی آموزش در اکثر کشورها است.

برخی از درس های کوچک در کاربردهای هواپیما و هواپیماهای بدون سرنشین نیز به دانش آموزانی که در رشته های علوم کامپیوتر یا مهندسی الکترونیک ثبت نام کرده اند ارائه می شود. این دوره ها می تواند به آنها کمک کند تا بعداً اگر تصمیم گرفتند متخصص هواپیماهای بدون سرنشین شوند، رشته تحصیلی خود را تغییر دهند. زمان تحقیقاتی زیادی برای این دانش آموزان وجود دارد که می توانند رشته تدریس در پهپاد را انتخاب کنند.

دوره های ارائه شده در آموزش هواپیماهای بدون سرنشین

هنگامی که یکی از برنامه های مدرک ذکر شده در بالا را انتخاب می کنید، متداول ترین موضوعات یا دوره های مورد نیاز شما شامل طراحی و ساخت وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین، سیستم های UAS، مدیریت جاده، پرواز، آیرودینامیک، ربات های صنعتی، تئوری خلبان مستقل، قوانین است. پرواز ، علت انسانی هواپیماهای بدون سرنشین، بارها و حسگرها، ارتباطات و داده ها، هواپیماهای ارتفاع بالا، اطلاعات نظامی، امنیت اطلاعات و غیره. همانطور که می بینید، این ماژول ها کامل هستند و برای تسلط به سال ها آموزش نیاز دارند. بنابراین، این برنامه برای 4 سال برای کارشناسی و 2 سال برای مقطع کارشناسی ارشد طراحی شده است.

از آنجایی که آینده هوانوردی تا حد زیادی به موفقیت و کارایی پهپادهای امروزی بستگی دارد، فرصت طلایی برای کسانی که تصمیم به آموزش پهپادهای امروزی دارند وجود دارد. اگر به این رشته علاقه دارید، می توانید به عنوان یک کارآفرین نیز وارد شوید تا خدمات منحصر به فرد و مفیدی را به کسانی که می خواهند از این فناوری فوق العاده استفاده کنند، ارائه دهید.

بسیاری از مردم برای امرار معاش خود به عکاسی فضایی روی می آورند. اگر مدرک یا مدرک عکاسی دارید، شانس خود را برای جذب مشتری و موفقیت در این زمینه افزایش داده اید. علاوه بر این، چنین برنامه آموزشی یا آموزشی به بهبود مهارت های شما کمک می کند و به شما می آموزد که چگونه از پهپادهایی که فقط برای عکس و فیلم طراحی شده اند، استفاده کامل را ببرید. همچنین می‌توانید مقالاتی در مورد فیلم یا فیلم‌برداری درخواست کنید که در آنها می‌توانید ویدیو بگیرید و ویرایش کنید یا از طریق عکس‌ها و ویدیوهای خودتان که با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین با تکنولوژی بالا گرفته و ضبط کرده‌اید، به کمپین یک شرکت کمک کنید.

یک پهپاد یا یک فضاپیما که توسط یک خلبان از راه دور کنترل می شود ماشین گران قیمتی است. آنها نه تنها برای سرگرمی و شرکت در مسابقات هواپیماهای بدون سرنشین طراحی شده اند، بلکه در مناطق بسیار حساس مانند نظارت نظامی برای جمع آوری اطلاعات هوشمند و ناوبری، در زمان واقعی در میدان نبرد برای تصمیم گیری های مهم نیز کاربرد دارند. علاوه بر این، از هواپیماهای بدون سرنشین برای کاهش اثرات بلایای طبیعی و نظارت بر سلامت محصولات در کشاورزی استفاده می شود. برای دستیابی به حداکثر سود و کاهش احتمالی خطرات پروازهای بدون سرنشین به خلبانان ماهر و با تجربه پهپاد در همه این زمینه ها نیاز است. آموزش هواپیماهای بدون سرنشین زمانی وارد عمل می شود که تمام این معیارها در نظر گرفته شود و بنابراین بسیاری از کالج ها و دانشگاه ها برنامه های تخصصی در این زمینه ارائه می دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا