دنیای وب

فرصت کسب و کار Zrii – بهترین MLM برای پیوستن؟

حقیقت اساسی در مورد Zrii این است که این یک شرکت بزرگ با محصولات انرژی بسیار خوبی است که همه می توانند از آنها استفاده کنند ، بدون شک در مورد آن. من به وضوح می توانم ببینم که گرچه من به این شرکت وابسته نیستم. به طور کلی بزرگترین مشکل در صنعت مشاغل خانگی این است که کمبود آموزش تبلیغاتی مؤثر برای توزیع کنندگان وجود دارد.

به همكاران مشاغل Zrii راهكارهاي منسوخي داده شده است تا سعي كنند سازمان خود را گسترش دهند (آگهي ها ، كارت هاي ويژه و كد لباس) كه تقريباً مانند سال هاي قبل كار نمي كردند. بیشتر و بیشتر توزیع کنندگان بازاریابی شبکه ای تجارت خود را به صورت آنلاین در حال حرکت می کنند زیرا اگر به این موضوع فکر کنید ، نفر اول برای یافتن اطلاعات به کجا می رود؟ وب ، البته!

چگونه توزیع کنندگان در واقع می توانند مشاغل Zrii را بصورت آنلاین بازاریابی کنند؟ این کار ساده ای است به عنوان هدایت ترافیک هدفمند به یک وب سایت بسیار تغییر یافته که 1 یا 2 اطلاعات تماس از بازدید کنندگان وب سایت را ضبط می کند ، در ازای اینکه به شما ارزانی می دهد.

کمی شروع کنید و از شبکه های اجتماعی برای هدایت ترافیک به وب سایت استفاده کنید. با این حال ، ارسال مستقیم به وب سایت فرصتهای شغلی Duplicate Zrii بی اثر است زیرا باعث نمی شود شما از سایر توزیع کنندگان شرکت خود محفوظ باشید! از شرکتهایی که در شرکتها کپی شده اند خودداری کنید و شروع به ایجاد مسیر فروش منحصر به فرد خود کنید. در ادامه بخوانید تا دریابید که چگونه این بیش از حد ممکن است.

برندگان برتر این شرکت از سیستم ها و مسیرهای فروش خود استفاده می کنند زیرا علم تبلیغات و بازاریابی آنلاین را می دانند. اگرچه همه فروش ها نباید در وب اتفاق بیفتند ، اما مکان بسیار خوبی برای ایجاد یک سازمان است و حتی اگر تازه وارد بازاریابی اینترنتی شوید زیرا می توانید فوراً خود را به عنوان یک رهبر با استفاده از بسیاری از ابزارهای موجود در اینترنت طبقه بندی کنید.

به طور کلی ، ممکن است Zrii بهترین فرصت شغلی برای پیوستن به همه نباشد ، از طرف دیگر بدترین هم نیست. آنچه من می خواهم بگویم این است که شما در اینجا به یک شرکت تقریباً منحصر به فرد نگاه می کنید و به طور کلی باید قبل از ورود به هر شرکت بازاریابی شبکه ای ، دقت لازم را انجام دهید. استراحت با محصولات ، مارک ها ، برنامه جبران خسارت و غیره پیدا کنید. فکر می کنی با او تضمین می کنی.

اگر قبلاً در Zrii هستید یا تصمیم به پیوستن به آن دارید ، یک تماس تجاری عالی برقرار کرده اید. با این حال ، این مهم نیست که به کدام شرکتی بپیوندید زیرا این توانایی فروش محصولات و فرصت ها را دارد. بنابراین پیشنهاد می کنم قبل از ایجاد یک برنامه تجاری و بازاریابی ، به هیچ وجه سر نزنید. شما در اینجا به دنبال یک الگوی تجاری واقعی و معادل آن هستید ، بنابراین با برنامه ریزی تصمیم به شکست ندهید. ممکن است من خوشحال تر از این که چگونه این کار را به صورت کارآمد انجام دهم ، تشریح کنم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا