دنیای وب

“فرمول” برای موفقیت فروش آنلاین

برخی از شما ممکن است تغییر وب سایت شما را زیر سؤال ببرید ، برخی حتی به فکر دیگری در مورد آن نخواهند بود ، برخی از شما در تلاش برای افزایش نرخ تبدیل شما ، استراتژیها ، آدرس ها و غیره را آزمایش می کنید.

حدس بزن چه کسی موفق تر خواهد بود؟

دقیقاً اگر شما آماده آزمایش آدرس های مختلف ، استراتژی ها و سیستم های فروش در وب سایت خود نباشید ، هرگز متوجه نخواهید شد که این یک پتانسیل واقعی است و من نه تنها در مورد افزایش درصد ناچیز صحبت می کنم در اینجا من در مورد افزایش فروش 400 درصد صحبت می کنم.

در مورد آن فکر کنید چه میزان افزایش 400٪ در فروش سود خالص شما انجام می دهد؟

اکنون همه تست های شما منجر به پاداش نمی شود و برخی ممکن است در واقع فروش را کاهش دهند. نکته این است که به جای این که به خود فکر نکنید ، به این موارد فکر نکنید ، بلکه شما با موفقیت یک استراتژی ، عنوان و غیره را شناسایی کرده اید. با بازار مورد نظر خود کار نکنید و به استراتژی بعدی بروید.

بنابراین چگونه می توانید تمام تغییرات خود را آزمایش کنید؟

ابتدا باید نرم افزار ردیابی خود را داشته باشید.

Google Analytics بسیار قدرتمند ، رایگان و تنظیم آسان است. در صورت عدم مراجعه به Google و تأیید صحت ، اکثر شما اکنون باید این را در سایت خود اجرا کنید.

پس از آن ، شما باید بدانید که آمار را برای نظارت بر چه وضعیتی قرار دهید.

در سطح پایه ، شما باید ماهانه تعداد بازدید کنندگان بی نظیر به صفحه فروش خود را پیگیری کنید.

توجه: نتایج سرور و درخواست های سرور شما را از تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد آگاه نمی کند در واقع ، نتایج و درخواست های سرور موقت تا حد زیادی برای نظارت بر نتایج بی فایده است. همچنین باید میزان فروش و درآمد فروش را با هر صفحه فروش در وب سایت خود پیگیری کنید. با استفاده از این اطلاعات می توانید نرخ تبدیل وب سایت و قیمت متوسط ​​معاملات خود را محاسبه کنید.

نحوه محاسبه نرخ تبدیل:

مثال: 25 (فروش) 1000 ÷ (بازدید کنندگان) x 100 = 2.50 (نرخ تبدیل 2.5٪)

نحوه محاسبه میانگین قیمت معاملات:

EG: 1200 ((Rev) ÷ 25 (فروش) = 48.00 (48.00 value ارزش معاملات)

اگر این آمار را ردیابی ، ردیابی و ضبط نکنید ، باید بلافاصله شروع کنید و وب سایت خود را حداقل به مدت حداقل یک ماه به حداقل 1000 بازدید کننده بسپارید.

چرا؟

در مرحله اول ، این امر به شما می دهد مبنای خوبی در مورد عملکرد وب سایت شما در حال حاضر شامل کلیه قله ها و فرورفتگی ها در هر ماه با تعداد مناسب بازدید کنندگان داشته باشید.

دوم ، شما باید هر تغییری که در سایت خود ایجاد کرده اید را در همان مدت زمان کنترل کنید.

حال با وجود توانایی مانیتورینگ در مدت زمان مشابه ، میزان ترافیک شما کمی متفاوت خواهد بود ، به همین دلیل باید نرخ تبدیل وب سایت خود را محاسبه کنید و یک بار هم که مرتباً بر این نتایج نظارت می کنید ، انجام نظارت و تغییر آن ساده است.

با این حال ، (این مهم است) ، شما فقط یک بار یک تغییر را انجام می دهید و سپس حداقل برای یک ماه و 1000 بازدید کننده نتایج را نظارت می کنید.

چرا؟ خوب ، جواب آن ساده است.

فرض کنید آدرس خود را تغییر دهید و در عین حال صورت ضمانت خود را تغییر دهید و نرخ انتقال فروش شما تغییر نمی کند. چه می شود اگر آدرس شما فروش و وثیقه را در واقع فروش نصف یا برعکس کند.

چگونه می دانید دقیقاً چه اتفاقی افتاده است؟

اگر واقعاً این کار را انجام می دادید ، فکر می کنید فروش تغییر نخواهد کرد ، بیایید به چیز دیگری برویم ، مبهم از این واقعیت که شما می توانید دو برابر بیشتر از فروش انجام دهید.

بنابراین صبور بودن و ایجاد یک تغییر در هر ماه و سپس نظارت و پیگیری نتایج خود بسیار مهم است.

با این وجود ، بعضی اوقات در طی ماه کاملاً مشخص خواهد بود که این تغییر می تواند به میزان قابل توجهی به فروش آسیب برساند ، در این صورت آن را به راحتی بازیابی می کند و چیز دیگری را به وجود می آورد. اگر متوجه تفاوت بزرگی در جهت اشتباه شوید ، هیچ انتظاری در کل وجود ندارد.

این سیستم را حفظ کرده و هر ماه چیز جدیدی را آزمایش کنید. من قول می دهم که میزان مکالمه وب سایت خود را بسیار بهبود خواهید بخشید. به خصوص از آنجایی که من در ماه های آینده استراتژی ها و نکات بسیار خوبی را برای شما ارائه خواهم داد که تفاوت های بزرگی را در وب سایت های ما و همچنین بسیاری از مشتریانی که آموزش می دهیم ایجاد کرده است.

برای آن دسته از شما که مایل نیستید یک ماه کامل منتظر بمانید تا طیف گسترده ای از تغییرات را تحت پوشش قرار دهد ، می توانید از “تست اسپلیت” استفاده کنید. این جایی است که شما به طور همزمان بر 3 یا 4 صفحه فروش نرخ فروش و تبدیل را کنترل می کنید. در حالی که این برای محصولات رسانه ای یا سیستم های پردازش فروش تک صفحه ای ساده است ، اما در بسیاری از وب سایت های مبتنی بر محصول یا کاتالوگ می تواند بسیار مشکل باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا