دنیای وب

فروش املاک و مستغلات


وقتی نرخ بهره بالا می رود ، صنعت بدهی شروع به رشد می کند. تعداد کمی از افراد به دنبال جمع آوری پول هستند و فروش خانه کند است. این بدان معنی است که زمان آن رسیده است که بازی معاملات خود را افزایش دهید ، زیرا گیرنده های بسیار کمی وجود دارد. با این حساب ، بیایید کمی در مورد بازاریابی اینترنتی و تبلیغات صحبت کنیم.
وظیفه جدید شما این است که تا آنجا که ممکن است به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید تا به همان تعداد مبادلات را جمع آوری کنند. برای این کار ، باید صحبت با مشتریان بالقوه را شروع کنید ، مثل اینکه روی یک فنجان قهوه نشسته اید. شما سوالات خود را از وام دهنده خود می دانید و اکنون سوالاتی را که مشتریان شما در آینده خواهند پرسید می دانید.
بنابراین ، با توجه به این موضوع ، بیایید مثالی را که می توانید در وب سایت ، بروشور ، ایمیل یا از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی بنویسید ، بررسی کنیم.
—- —- —- —-
زندانیان در خانه
آیا می خواهید خانه خود را داشته باشید؟ آیا دوست دارید خانه بزرگتری بخرید؟ آیا اکنون در خانه خرید می کنید اما هنگام خرید فروش در خانه رویایی خود برای محافظت از شما به پیش پرداخت وام نیاز دارید؟ ما می خواهیم با تأمین وام تضمینی استرس خود را کاهش دهیم – جای تعجب نیست که هزینه های اضافی هم دارد. شما در هر مرحله برای خود سخت کار می کنید – و در مورد همه چیز از قبل به شما مشاوره می دهیم.
شرکت ما بیش از 30 سال تجربه در زمینه وام دهی دارد. ما برای بانک ها کار نمی کنیم. ما مستقیماً با وام دهندگان کار نمی کنیم. شما با “YOU” کار می کنید و آنجا هستید تا برنده شوید! ما می توانیم با خرید چندین منبع قیمت بالایی به شما بدهیم و با هزینه کم و کارایی تجربه هزینه کمی را پرداخت خواهید کرد.
ما می توانیم بهترین نرخ ها را به شما بدهیم و سابقه اثبات شده ای داشته باشیم. اگر قرارداد به اتمام نرسد ، هزینه ای به ما پرداخت نمی شود ، بنابراین ما سخت تلاش خواهیم کرد تا وام مورد نیاز خود را دریافت کنیم و آن را با خرید خانه خود مطابقت دهیم.
بسته به شرایط شما ، ما چندین گزینه در دسترس داریم – برای کمک به شما در انتخاب بهترین استراتژی برای شما. بستگی به میزان بدهی و تأیید وضعیت مالی فعلی شما دارد:
1. تعداد اسکناس 2. حقوق فعلی 3. مانده بدهی 4. ماه شخصی (بخش)
ما می توانیم در مورد وام های تضمینی مانند FHA ، USDA / RHA (وام های روستایی) یا وام های VA کمک کنیم. گزینه وام 15 یا 30 ساله یا وام نرم (ARM) را خواهید داشت. اگر به وام Jumbo یا Super Jumbo نیاز دارید ، می توانید همین کار را انجام دهید.
اگر به دنبال خرید خانه هستید اما فروش خانه خود را به موقع تعطیل نمی کنید ، می توانیم به شما کمک کنیم این خلا را با وام های Bridge پر کنید. به یاد داشته باشید: ما برای شما کار می کنیم. ما اینجا هستیم تا به نیازها ، خواسته ها و رویاهای شما پاسخ دهیم – البته یک دلیل وجود دارد. تمام آنچه می خواهیم این است که شما به تجارت خود دسترسی داشته باشید.
—- —- —-
اکنون نوبت شماست که این نمونه را بگیرید و متناسب با پویایی شرکت خود تنظیم کنید و سپس می توانید برای جبران این کاهش ، به سراغ فروش جدید بروید.در مورد آن فکر کنید

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا